Ik heb ongeveer twee jaar geleden een korte relatie gehad met iemand waarvan ik nu weet dat die op dit forum zit. We zullen hem voor het gemak: Con noemen (toepasselijker kan niet).
Con is een 52-jarige Groningse effectenhandelaar die sinds zes jaar ook nog deeltijd rechten studeert. Twee jaar terug kwamen we elkaar tegen op vakantie in Venetië. Het was heel romantisch, want ik was daar met mijn ouders en Con met zijn zusje Nathalie. Ik had niet verwacht een Nederlander (die van afkomst Irakees is) te ontmoeten. Maar het gebeurde en de rest van de vakantie brachten we samen door. Dan is de vakantie plots voorbij....voor mij eerder dan voor Con. Super toch? Het leven gaat verder en ik wou niet op 22-jarige leeftijd een vaste relatie. Dus naar huis. Een paar maanden later was Con er ook weer. Con belt mij en ach ik besluit waarom niet? De seks was goed en hij is niet de armste. Dus we gaan uit eten en raken bevriend. Meer wou ik niet. Af en toe seks en gewoon vrienden. Jammer genoeg dacht Con blijkbaar dat we een relatie hadden. Dus Con vraagt me ten huwelijk. IK: Nee. Con: scheld me uit en is weg.
Ik ben een goede vriend verloren, maar het enge leven gaat verder. Onlangs heb ik ontdekt dat Con hier heel actief is. Superleuk dacht ik! Herinneringen aan Venetië samen ophalen. Maar Con ondankbare man doet erg agressief tegen mij op dit forum.
Na al die heerlijke nachten met mij kan hij niet eens een beetje aardig doen. Ik wou dat ik hem nooit had ontmoet! Stomme Con.