jawel, is aanranding en daar krijg je 8 jaar voorquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:39 schreef Hoofdvoor het volgende:
tuurlijk niet kan niet voor iets wat niet zo erg is en per ongeluk was
dat is onzin natuurlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:40 schreef Hoofdvoor het volgende:
en voor moord krijg je tot de wereld vergaat
ik zou hier maar niet zo lacherig over doen, aanranding is een serieuze zaak.quote:
ja dat zowiezo maar zoals ik eerder zeg er waren 2000 mensen of meer en liep gelijk weg dus de kans is sws kleinquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:43 schreef daftme het volgende:
Zeg dat het per ongeluk ging. De fuck man.
ja dat zei joran ookquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:43 schreef Hoofdvoor het volgende:
Ik zeg toch dat het totaal niet de bedoeling was en het per ongeluk was.
Joran Andreas Petrus van der Sloot[1][2] (Arnhem, 6 augustus 1987) is een Nederlander die veroordeeld is wegens de moord op de Peruaanse studente Stephany Flores op 30 mei 2010[3quote:
Dat zei Christian Slater ook en toch werd ie gearresteerd.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:43 schreef daftme het volgende:
Zeg dat het per ongeluk ging. De fuck man.
Simpel, klik "verwijder topic" aan en klaar. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:53 schreef Hoofdvoor het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe ik topic verwijder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |