abonnement Unibet Coolblue
pi_362497
Bigbrother heeft gewoon veel meer interessante personen dan die onnozele bus passagiers.

Een dag zonder kim is een dag niet geleeft

pi_362909
Het gaat je alleen om Kim begrijp ik ??? Als ze de EO landdag prenteert ben je ook fan ?.

R@b

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 27 september 2000 @ 13:09:06 #3
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_364080
Beste Tric, het is zo makkelijk om dingen te roepen en vol te houden. kijk bijvoorbeeld maar naar Darius. Zou jij zo vriendelijk willen zijn om jou visie te onderbouwen? Dan wordt jouw gedachtenpatroon voor Dolfijntje beter te begrijpen.
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 september 2000 @ 13:43:58 #4
862 Arcee
Look closer
pi_364226
quote:
Op 26 september 2000 21:46 schreef Tric het volgende:
Bigbrother heeft gewoon veel meer interessante personen dan die onnozele bus passagiers.
Gefrustreerd over het tegenvallen van BB?

Annet, Georgie, Ferdi, nou nou, wat een interessante personen zeg...

Er zit nauwelijks verschil tussen BB en De Bus. Iedereen die beweert van wel kijkt gewoon niet naar De Bus en roept maar wat.

pi_365660
Bij BB 1 en de Bus 1 was BB leuker maar SBS6 is dit keer wat harder (zeker wanneer de passagiers moeten nomineren). Daarnaast zijn ze Koen vergeten bij de psychologische test en dat maakt alles nog leuker! Ik ga voor de Bus (maar niet voor Inge en Ton)!!
  woensdag 27 september 2000 @ 23:37:16 #6
5785 VanDattum
Van dittum en van dattum...
pi_365764
Okee Tric, dacht ik in het begin ook: BB2 móet leuker zijn dan DB2. Maar nu begint het door het fantastische schimmenspel van Koen nog spannender te worden dan in de tijd van Seki. Ik lach me kapot

Voorlopig DB2. Bij BB2 nog te weinig actie.

Je moet gewoon jezelluf blijve...!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')