http://www.gamer.nl/nieuw(...)ijk-later-deze-maandquote:Een uitnodiging voor EA's presentatie op de Game Developer's Conference op 26 maart heeft een achtergrond die min of meer gelijk is aan die van de Battlefield 3-cover. Dit duidt erop dat Battlefield 4 dan waarschijnlijk wordt aangekondigd.
Electronic Arts heeft nog geen bevestiging gegeven voor de onthulling van Battlefield 4, maar het is al langer bekend dat de game in ontwikkeling is en naar de volgende generatie consoles komt. Onlangs liet de CEO van de winkelketen GameStop weten de game te hebben gezien in een presentatie voor verkopers.
De GDC-presentatie van EA vindt op 26 maart in een filmtheater plaats. Het is niet ongebruikelijk voor de uitgever om een game te onthullen op de Game Developer's Conference. Eerder heeft het de nieuwe SimCity en Battlefield 3's Close Quarters tijdens dit jaarlijkse evenement aangekondigd.
BC2 was al een teleurstelling. BF3 nog erger. Ik voorzie een nieuwe kloon in die trant. Geen clanwars en skillbased spelen, maar achievements en streamlined gameplay.quote:
BF3 is wat je ervan maakt. Ik vermaak me prima met het spel. Heb het sinds begin December, maar sinds deze week pas actief aan het spelen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:43 schreef Souteneur het volgende:
[..]
BC2 was al een teleurstelling. BF3 nog erger. Ik voorzie een nieuwe kloon in die trant. Geen clanwars en skillbased spelen, maar achievements en streamlined gameplay.
Ik heb het allebei vrij intensief gespeeld. Maar BF3 na een paar weekjes al helemaal spuugzat. Was sowieso altijd wel een clanspeler. Dat zit er nu niet echt meer in. Maar misschien ben ik ook gewoon wat te oud aan het worden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:23 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
BF3 is wat je ervan maakt. Ik vermaak me prima met het spel. Heb het sinds begin December, maar sinds deze week pas actief aan het spelen.
Het voelt gewoon net zo aan als BF2, maar dat kan aan mijn speelstijl liggen natuurlijk.
Wedden dat ik ouder ben?quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:25 schreef Souteneur het volgende:
[..]
Ik heb het allebei vrij intensief gespeeld. Maar BF3 na een paar weekjes al helemaal spuugzat. Was sowieso altijd wel een clanspeler. Dat zit er nu niet echt meer in. Maar misschien ben ik ook gewoon wat te oud aan het worden.
Clans zijn er toch genoeg? Als jij graag een paar dagen in de week klaar zit om tegen een andere groep te spelen of te oefenen dan kan dat volgens mij prima hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:43 schreef Souteneur het volgende:
[..]
BC2 was al een teleurstelling. BF3 nog erger. Ik voorzie een nieuwe kloon in die trant. Geen clanwars en skillbased spelen, maar achievements en streamlined gameplay.
BF2 valt niet meer plezierig te spelen imo, te oud.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:45 schreef Iwanius het volgende:
Maar laten we de goede hoop erin houden want anders heeft een topic als dit natuurlijk ook weinig zin. Iedereen is het dus met elkaar eens dat BF2 nog altijd met kop en schouder boven de BF series uitsteekt?
Nou, ik zou zeggen: Installeer het nog een keer en leef je uit.
Nee, nee. Het te oud argument kan niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
BF2 valt niet meer plezierig te spelen imo, te oud.
Nope zelfs Half life 1 speel ik nog regelmatig op lan party,squote:Op maandag 18 maart 2013 14:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee, nee. Het te oud argument kan niet.
Je hebt gelijk, ik miste de imo. Maar is er verder dan geen een game die ouder is die je nog speelt? Hell, ik zit nog regelmatig super nintendo games te doen puur omdat de (her)speelbaarheid ervan zo grandioos is.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oké, het is wel degelijk speelbaar, maar IKzelf haal er geen plezier meer uit omdat het te oud aanvoelt. Er staat toch duidelijk 'imo'. BF2 is wel zeker de beste Battlefield tot nu toe en diegene waar ik ontzettend veel plezier aan heb beleefd, maar het gaat niet. Ik ben te verwend door de huidige technologieën.
Dat sowieso, maar dat was bij deeltje 3 ook al het geval.quote:Ik ben wel bang dat deeltje vier teveel gemaakt wordt voor de mainstream peepz. Dat is wel jammer en naar mijn mening een achteruitgang.
Yepquote:Op maandag 18 maart 2013 15:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zou graag weer eens een op WWII gebaseerde Battlefield zien. Panzers, Tigers, Stuka's, Sherman's... Dat soort dingen. Veel vetter dan dat modern warfare spul. Dat heb ik inmiddels wel weer gezien.
Jij weet.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zou graag weer eens een op WWII gebaseerde Battlefield zien. Panzers, Tigers, Stuka's, Sherman's... Dat soort dingen. Veel vetter dan dat modern warfare spul. Dat heb ik inmiddels wel weer gezien.
Volgens mij heet dat MOH series..quote:Op maandag 18 maart 2013 15:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |