Tis dan ook een inkoppertjequote:Op donderdag 14 maart 2013 10:30 schreef Poezewoes het volgende:
De nieuwe hand van God
[ afbeelding ]
"De nieuwe hand van God"
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM -
De 'Hand van God' van Diego Maradona op het WK van 1986 staat nog altijd diep in het geheugen van Engeland gegrift. Zo blijkt één dag na de witte rook in het Vaticaan...
De verkiezing van de Argentijnse kardinaal Jorge Mario Bergoglio tot paus Franciscus I is voor het Britse tabloid Daily Mirror reden het pijnlijke (sportieve) verleden nog eens op te rakelen.
"The new hand of God", kopt het blad donderdag met grote letter op de voorpagina. Op een inzetje is het omstreden spelmoment uit het WK-duel tussen Engeland en Argentinië in 1986 afgebeeld. Het moment dat Maradona zelf later zou benoemen als 'de hand van God'.
Mede door de treffer van Maradona werd Engeland destijds - vier jaar na de Falklandoorlog - door Argentinië uitgeschakeld.
Telegraaf
Ik vind Engelsen altijd nog een beetje doen alsof de rest van deze planeet een kolonie van ze is....quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:39 schreef Poezewoes het volgende:
Vond het wel geinig bericht, met hardzeer voor Engeland
Op voetbalgebeuren niet meerquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:41 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik vind Engelsen altijd nog een beetje doen alsof de rest van deze planeet een kolonie van ze is....
Heeft ze het goed bekeken, alleen lastig waar plaats je de viooltjes?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:47 schreef ZOA het volgende:
Nu is het wel zo dat kwien elizabef de grootste boerin van de aardbol is met stukjes grond als b.v. Canada en Australie in eigendom
Ja, dat wel, maar ik vind het ook wel mooi, die mentaliteit van "Long live the Queen and Charge" en voor wat betreft die Falklands hebben ze natuurlijk gewoon gelijk, er wonen Britten en die willen ook gewoon Brit blijvenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:41 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik vind Engelsen altijd nog een beetje doen alsof de rest van deze planeet een kolonie van ze is....
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:34 schreef Dotteke het volgende:
De zon door het voorraam, de winter door het achterraam.... het contrast... de sfeer en je humeur... je kan gewoon kiezen door te bepalen welke kant je opkijkt....iedereen heeft die keuze...!!
Ook een contrastquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:24 schreef Dotteke het volgende:
Waarom grijpt niemand in, ja op het laatste pas
Zat je al met de vinger bij de knop?quote:
nee hoor ik verveel mij nl niet .;)quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zat je al met de vinger bij de knop?
Wel joh, iedereen die hier post verveelt zich, allemaal nutteloos gedoequote:Op donderdag 14 maart 2013 12:54 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
nee hoor ik verveel mij nl niet .;)
Zou dat het zijn meid????????? jij heb gelijk oke zoals altijdquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:58 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wel joh, iedereen die hier post verveelt zich, allemaal nutteloos gedoe
Vind het wel lekker hoor, achter het raam in de zon en dan zien hoe mooi de natuur is momenteel!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:58 schreef jacqhassel het volgende:
Wat een kou en sneeuw. vies weer zon hekel aan dit vieze weer...
Gelukkig is dat ook enige waar ik hekel aan heb en wat ik haat..
verder ken ik geen haat gelukkig.....
Tis bijna Pasen sommige zijn al weer aan het zoekenquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:58 schreef jacqhassel het volgende:
Wat een kou en sneeuw. vies weer zon hekel aan dit vieze weer...
Gelukkig is dat ook enige waar ik hekel aan heb en wat ik haat..
verder ken ik geen haat gelukkig.....
ja achter het raam bij de kachel heerlijk warm. velen moeten naar buiten naar het werk. ouderen moeite met boodschappen doen gaan vaak zelf toch valgevaar. scholieren die van ver moeten komen op de fiets enz..quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het wel lekker hoor, achter het raam in de zon en dan zien hoe mooi de natuur is momenteel!!
Grote lokale verschillen momenteel. Ik kreeg bericht uit Den Haag dat het daar flink gesneeuwd heeft. Hier in A'dam is het juist lichtbewolkt en zonnig. Meestal is het aan de kust juist wat zonniger. Ach, het wordt vanzelf een keer lente. Lamskoteletjes.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:07 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ja achter het raam bij de kachel heerlijk warm. velen moeten naar buiten naar het werk. ouderen moeite met boodschappen doen gaan vaak zelf toch valgevaar. scholieren die van ver moeten komen op de fiets enz..
Hier hebben we beide, en sneeuw ( ligt er nog van gisteren) en zon .quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Grote lokale verschillen momenteel. Ik kreeg bericht uit Den Haag dat het daar flink gesneeuwd had. Hier in A'dam is het juist lichtbewolkt en zonnig. Meestal is het aan de kust juist wat zonniger, maar het weer is sowieso van slag. Nou ja, het wordt vanzelf een keer lente. Lamskoteletjes.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |