Tis dan ook een inkoppertjequote:Op donderdag 14 maart 2013 10:30 schreef Poezewoes het volgende:
De nieuwe hand van God
[ afbeelding ]
"De nieuwe hand van God"
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM -
De 'Hand van God' van Diego Maradona op het WK van 1986 staat nog altijd diep in het geheugen van Engeland gegrift. Zo blijkt één dag na de witte rook in het Vaticaan...
De verkiezing van de Argentijnse kardinaal Jorge Mario Bergoglio tot paus Franciscus I is voor het Britse tabloid Daily Mirror reden het pijnlijke (sportieve) verleden nog eens op te rakelen.
"The new hand of God", kopt het blad donderdag met grote letter op de voorpagina. Op een inzetje is het omstreden spelmoment uit het WK-duel tussen Engeland en Argentinië in 1986 afgebeeld. Het moment dat Maradona zelf later zou benoemen als 'de hand van God'.
Mede door de treffer van Maradona werd Engeland destijds - vier jaar na de Falklandoorlog - door Argentinië uitgeschakeld.
Telegraaf
Ik vind Engelsen altijd nog een beetje doen alsof de rest van deze planeet een kolonie van ze is....quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:39 schreef Poezewoes het volgende:
Vond het wel geinig bericht, met hardzeer voor Engeland
Op voetbalgebeuren niet meerquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:41 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik vind Engelsen altijd nog een beetje doen alsof de rest van deze planeet een kolonie van ze is....
Heeft ze het goed bekeken, alleen lastig waar plaats je de viooltjes?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:47 schreef ZOA het volgende:
Nu is het wel zo dat kwien elizabef de grootste boerin van de aardbol is met stukjes grond als b.v. Canada en Australie in eigendom
Ja, dat wel, maar ik vind het ook wel mooi, die mentaliteit van "Long live the Queen and Charge" en voor wat betreft die Falklands hebben ze natuurlijk gewoon gelijk, er wonen Britten en die willen ook gewoon Brit blijvenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:41 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik vind Engelsen altijd nog een beetje doen alsof de rest van deze planeet een kolonie van ze is....
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:34 schreef Dotteke het volgende:
De zon door het voorraam, de winter door het achterraam.... het contrast... de sfeer en je humeur... je kan gewoon kiezen door te bepalen welke kant je opkijkt....iedereen heeft die keuze...!!
Ook een contrastquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:24 schreef Dotteke het volgende:
Waarom grijpt niemand in, ja op het laatste pas
Zat je al met de vinger bij de knop?quote:
nee hoor ik verveel mij nl niet .;)quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zat je al met de vinger bij de knop?
Wel joh, iedereen die hier post verveelt zich, allemaal nutteloos gedoequote:Op donderdag 14 maart 2013 12:54 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
nee hoor ik verveel mij nl niet .;)
Zou dat het zijn meid????????? jij heb gelijk oke zoals altijdquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:58 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wel joh, iedereen die hier post verveelt zich, allemaal nutteloos gedoe
Vind het wel lekker hoor, achter het raam in de zon en dan zien hoe mooi de natuur is momenteel!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:58 schreef jacqhassel het volgende:
Wat een kou en sneeuw. vies weer zon hekel aan dit vieze weer...
Gelukkig is dat ook enige waar ik hekel aan heb en wat ik haat..
verder ken ik geen haat gelukkig.....
Tis bijna Pasen sommige zijn al weer aan het zoekenquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:58 schreef jacqhassel het volgende:
Wat een kou en sneeuw. vies weer zon hekel aan dit vieze weer...
Gelukkig is dat ook enige waar ik hekel aan heb en wat ik haat..
verder ken ik geen haat gelukkig.....
ja achter het raam bij de kachel heerlijk warm. velen moeten naar buiten naar het werk. ouderen moeite met boodschappen doen gaan vaak zelf toch valgevaar. scholieren die van ver moeten komen op de fiets enz..quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het wel lekker hoor, achter het raam in de zon en dan zien hoe mooi de natuur is momenteel!!
Grote lokale verschillen momenteel. Ik kreeg bericht uit Den Haag dat het daar flink gesneeuwd heeft. Hier in A'dam is het juist lichtbewolkt en zonnig. Meestal is het aan de kust juist wat zonniger. Ach, het wordt vanzelf een keer lente. Lamskoteletjes.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:07 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ja achter het raam bij de kachel heerlijk warm. velen moeten naar buiten naar het werk. ouderen moeite met boodschappen doen gaan vaak zelf toch valgevaar. scholieren die van ver moeten komen op de fiets enz..
Hier hebben we beide, en sneeuw ( ligt er nog van gisteren) en zon .quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Grote lokale verschillen momenteel. Ik kreeg bericht uit Den Haag dat het daar flink gesneeuwd had. Hier in A'dam is het juist lichtbewolkt en zonnig. Meestal is het aan de kust juist wat zonniger, maar het weer is sowieso van slag. Nou ja, het wordt vanzelf een keer lente. Lamskoteletjes.![]()
[ afbeelding ]
Vind jou zeer geschikt als de nieuwe rechterhand voor onze nieuwe Paus Ferdanditus Plutachus Aratolius Bernidantus de 4e jij maakt je altijd zorgen om de oudere onder ons, goede eigenschapquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:07 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ja achter het raam bij de kachel heerlijk warm. velen moeten naar buiten naar het werk. ouderen moeite met boodschappen doen gaan vaak zelf toch valgevaar. scholieren die van ver moeten komen op de fiets enz..
ik heb niets met een paus dus ook niet met deze nieuwe paus...quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vind jou zeer geschikt als de nieuwe rechterhand voor onze nieuwe Paus Ferdanditus Plutachus Aratolius Bernidantus de 4e jij maakt je altijd zorgen om de oudere onder ons, goede eigenschap![]()
hup op naar Rome zal ik zo zeggen
goffer de goffer, bied ik je een enkeltje aan richting Rome is het weer niet goed, wij kunnen hier wel voor ons zelf zorgen hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:46 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ik heb niets met een paus dus ook niet met deze nieuwe paus...
En verders kan ik hier niet eens weg moet voor mijn eigen ouderen zorgen....;)
En voor mijn eigen gezin...
en natuurlijk voor jullie hier
ik zou zeggen neem dat enkeltje zelf en ga ervoor ik kan mijn eigen leven wel invullen hoor. maar bedankt voor de pogingquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goffer de goffer, bied ik je een enkeltje aan richting Rome is het weer niet goed, wij kunnen hier wel voor ons zelf zorgen hoor
quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:50 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ik zou zeggen neem dat enkeltje zelf en ga ervoor ik kan mijn eigen leven wel invullen hoor. maar bedankt voor de poging
DEAL niets meer willen regelen voor mij .;)quote:
Zoiets d8 ik vanmiddag ook alquote:
DEALquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:56 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
DEAL niets meer willen regelen voor mij .;)
Doe dat aandragen dan ook maar niet meer . kan nl heel goed voor mijzelf zorgen en alles regelen .;)quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
DEALregelen en iets aandragen waar je over na kan denken is een wereld van verschil hoor
Ja las het net, samen met RTL en de NOS, echt dan moet ik al mijn oranje shirtje aan hoor en klaar zitten met mijn vlaggetjesquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:58 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zoiets d8 ik vanmiddag ook al![]()
Heb je gelezen Heks, 17 april interview met a.s koningsechtpaar, moest ff aan je denken
hey ben kom door het zonnetje buiten...quote:
Wat ik zag was het erg zonnig, in Amsterdam ookquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:02 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
hey ben kom door het zonnetje buiten...
hoe is het weer bij jou?
zon brand op me rug, zit binnen maar met balkondeur stukje open, is nu 23 graden in de huiskamer zonder de cv aanquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:03 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Wat ik zag was het erg zonnig, in Amsterdam ook
Hier zijn de gordijnen dicht voor T0n d'r margarinequote:Op donderdag 14 maart 2013 16:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zon brand op me rug, zit binnen maar met balkondeur stukje open, is nu 23 graden in de huiskamer zonder de cv aan
Wat zijn bleerders?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:04 schreef Margo37 het volgende:
Kan er wel om lachen, de grootste bleerders van negeren en geen aandacht aan schenken vliegen er gelijk bovenop
heeft ze nog steeds Migraine? van de week toch ook al, misschien raar he mijn moeder had er erg veel last van, dagen kotsen en alles donker, die ging geen koffie meer drinken en werd stuk minder, en toen ze de overgang in ging werd het nog minder.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:05 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hier zijn de gordijnen dicht voor T0n d'r margarine
goh Lavenderr dat valt me nu van je tegen, zelf ik weet datquote:
Van Migraine kom je nooit meer af, net als Epilepsiequote:Op donderdag 14 maart 2013 16:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heeft ze nog steeds Migraine? van de week toch ook al, misschien raar he mijn moeder had er erg veel last van, dagen kotsen en alles donker, die ging geen koffie meer drinken en werd stuk minder, en toen ze de overgang in ging werd het nog minder.
Dat is toch twents?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goh Lavenderr dat valt me nu van je tegen, zelf ik weet dat
Iets met belerend? Ik heb het nog nooit eerder gehoordquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goh Lavenderr dat valt me nu van je tegen, zelf ik weet dat
quote:
Das Tukkersquote:
Iets met blėren, gok ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Iets met belerend? Ik heb het nog nooit eerder gehoord
ja, maar het werd toen minder bij haar, ach zie haar zo nog liggen in bed mijn moeder. nou wees heel zachtjes en lief voor Tonjaquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:08 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Van Migraine kom je nooit meer af, net als Epilepsie
Google is your best friend lavenderrquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Iets met belerend? Ik heb het nog nooit eerder gehoord
Als ze weer een aanval heeft zal ik dat doen hoor, uit preventie zijn de gordijnen dichtquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, maar het werd toen minder bij haar, ach zie haar zo nog liggen in bed mijn moeder. nou wees heel zachtjes en lief voor Tonja
Staat dat ook op google?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Google is your best friend lavenderr
Bleerders ga je echt niet vinden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Google is your best friend lavenderr
Zeker welquote:
Niet op google. Dan schrijven ze: bedoelde u bleeders? of blenders?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:15 schreef BendeBielzen het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)agenr=2#.UUHpUhxDR30
Geplaatst door: boer - 07-05-2011 13:02
de beste stuurlui staan altijd aan de wal he, hier ook weer.
jullie schreeuwen hier altijd maar moord en brand als het om licht getinte gaat, maar actie ondernemen doen jullie niet stelletje bleerders.
Het bestaat wel... denk ik
Klopt maar Google geeft wel andere links waar dat woord in voorkomtquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet op google. Dan schrijven ze: bedoelde u bleeders? of blenders?
Maar ja, kort door de bocht, Lavenderr je snapte het wel maar wilde even iemand netjes terecht wijzen op een taalfoutje, ik heb je doorquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet op google. Dan schrijven ze: bedoelde u bleeders? of blenders?
De meest bizarre krantenkoppenquote:
Ze gaan eindelijk met de tijd mee?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:48 schreef Toverheks het volgende:
De paus heeft zijn fiets in geruild voor een mooie Italiaanse witte scooter, ik dacht dat als je Paus werd dat je in het Vaticaan werd rond gereden door zo een pausmobiel?
Nieuwe paus is gewoon gebleven!quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:48 schreef Toverheks het volgende:
De paus heeft zijn fiets in geruild voor een mooie Italiaanse witte scooter, ik dacht dat als je Paus werd dat je in het Vaticaan werd rond gereden door zo een pausmobiel?
lekker, wie zou er onder dat Habijt vervoerd mogen wordenquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:49 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ze gaan eindelijk met de tijd mee?
Wat zit er onder die bult?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:52 schreef BendeBielzen het volgende:
[ afbeelding ]
Al zingende: "Spring maar achterop, acherop mn bromfiets"
Een klein Pausinnetje denkquote:
Mama mia!quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:54 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Zijn schandknaapje natuurlijk
quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:52 schreef BendeBielzen het volgende:
[ afbeelding ]
Al zingende: "Spring maar achterop, acherop mn bromfiets"
Ga eastenders kijken en zesdezintuig, dat mag van de rechter uitgezonden worden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:11 schreef Toverheks het volgende:
Vanavond op Ned. 1 20.30 begint de Pelgromscode, en daarna kan je lekker doorzappen naar ned. 3 daar is Wilfried de Jong 21.35 met een special Wilfried de Jong zoekt lente in het peloton.
kleinzoon speelt zulke spelletjes ook op tv via Playstation, dat is bloed aan de muur!quote:
Ik zet meestal het geluid over m'n Speakers, de buren wanen zich weer helemaal thuisquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
kleinzoon speelt zulke spelletjes ook op tv via Playstation, dat is bloed aan de muur!
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:13 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ga eastenders kijken en zesdezintuig, dat mag van de rechter uitgezonden worden.
Vinden ze leuk zekerquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:25 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik zet meestal het geluid over m'n Speakers, de buren wanen zich weer helemaal thuis
Wij hadden het eens met NatG zweedse ondertiteling.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:27 schreef Toverheks het volgende:
kijk nu de weakest link, is in arabisch ondertitelt, echt daar gaat het altijd fout zeker stagaires
Moet je nou eens op NatG kijken, lekker jongquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:37 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wij hadden het eens met NatG zweedse ondertiteling.
Hier in het Nederlands ondertitels!quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:27 schreef Toverheks het volgende:
kijk nu de weakest link, is in arabisch ondertitelt, echt daar gaat het altijd fout zeker stagaires
huh, kijk je nu? hier echt rare tekentjesquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hier in het Nederlands ondertitels!
Ja keek net even hadden ze het over Rampiepampie!quote:[b]Op donderdag 14 maart 2013 17:45 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
[..]
huh, kijk je nu? hier echt rare tekentjes
hoe kan jij nu ondertiteling in het nederlands hebben?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
[..]
Ja keek net even hadden ze het over Rampiepampie!
Andere provider?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe kan jij nu ondertiteling in het nederlands hebben?
Dank U voor de mededeling, verder nog nieuws onder de zon?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:51 schreef jacqhassel het volgende:
Zo eindelijk is die sneeuw weer verdwenen hopelijk snel beter weer.
yw hoor ben niet zo moeilijk nl.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:57 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dank U voor de mededeling, verder nog nieuws onder de zon?
Wij caiway, is ook onderdeel van KPNquote:
nou ik vind het vreemd, wil gewone lettersquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:59 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wij caiway, is ook onderdeel van KPN
Ja snap ik!quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ik vind het vreemd, wil gewone letters
Laat je Arabiertje het ff vertalenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ik vind het vreemd, wil gewone letters
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:02 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Laat je Arabiertje het ff vertalen
Vind ik niet zo gek dat Ajax er niet lekker uitkomt, heb ik ookquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]heb vanmiddag geoefend met haar, dit is mijn cluppppppppppppp mijn ideaalllllll, ze herkent het al maar AJAX komt er nog niet lekker uit. Arabisch leert ze maar bij haar andere Oma
Sorryquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek dat Ajax er niet lekker uitkomt, heb ik ook
Mijn kleinzoon vond op die leeftijd, alleen logo van feyenoord mooi, nu is hij supporter, dus je weet maar nooit Heksie er is nog hoop!quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:18 schreef Toverheks het volgende:
let op mijn woorden, over half jaar zingt ze de hele tekst
en dan lachen jullie niet meer
nou mijn serie was ook met gekke vreemde letters, hoop dat het morgen gewoon weer normaal is.quote:
Gewoon blendeeren dan gaat het vanzelf.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek dat Ajax er niet lekker uitkomt, heb ik ook
hahaha ja ja dat gebleerder wil wel watquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon blendeeren dan gaat het vanzelf.
Al die haters op Ajax gaan maar lekker opwieberettenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha ja ja dat gebleerder wil wel wat
Nee johquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Al die haters op Ajax gaan maar lekker opwieberetten![]()
Jij mag blijven want je bent stiekem toch geen hater.quote:
Dies ook wel te googlen denkquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon blendeeren dan gaat het vanzelf.
Ben wel feyenoord supportsterquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij mag blijven want je bent stiekem toch geen hater.
Kheb de nieuwste van Lara, het is mooi maar de besturing is een beetje klote voor 1 handigenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Succes 47, may the force be with you ...
Feyenoord en Ajax gaat goed samen hoorquote:
Daar moeten ze ook eens iets voor uitvinden danquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:00 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Kheb de nieuwste van Lara, het is mooi maar de besturing is een beetje klote voor 1 handigen
Vandaar dat de supporters van bijde clubs niet bij elkaar mogen komen in de stadionsquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:02 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Feyenoord en Ajax gaat goed samen hoor
Het zou inderdaad wel een uitkomst zijnquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Daar moeten ze ook eens iets voor uitvinden dan
Ik ben nooit zo van Lara, ik ga toch zeker geen wijf spelenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:00 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Kheb de nieuwste van Lara, het is mooi maar de besturing is een beetje klote voor 1 handigen
je zal de enige niet zijn die dat niet kan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:06 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Het zou inderdaad wel een uitkomst zijn
Zal hun niets uitmaken Money talksquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:06 schreef tonja het volgende:
Hospira, een nederlands bedrijf, levert het gif dat in Amerika voor dodelijke injecties voor ter dood veroordeelden gebruikt wordt
Tis wel een lekker wijfquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van Lara, ik ga toch zeker geen wijf spelen
dat zal ik niet ontkennen, maar als ik stoer, krijgshaftig ende gewapend ten strijde trek, dan doe ik dat niet netjes gekapt, opgemaakt, met gelakte nageltjes en met een bos hout voor de deurquote:
Daar moet je ook een lekker wijf voor zijn hahahaquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:16 schreef Jian het volgende:
[..]
dat zal ik niet ontkennen, maar als ik stoer, krijgshaftig ende gewapend ten strijde trek, dan doe ik dat niet netjes gekapt, opgemaakt, met gelakte nageltjes en met een bos hout voor de deur
Ik schrik er ook van.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:14 schreef tonja het volgende:
Jeetje, Maarten Biesheuvel, wat is die afgetakeld.
Precies .. zo 1 als de mijne bijvoorbeeldquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:17 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Daar moet je ook een lekker wijf voor zijn hahaha
Ja, van mij mag het zo weer terug op de buis.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schrik er ook van.
Wel leuk, een laatste van Dis ipv DWDD.![]()
Weer aan het stoken jochie?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:19 schreef ZOA het volgende:
[..]
Precies .. zo 1 als de mijne bijvoorbeeld
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Al die haters op Ajax gaan maar lekker opwieberetten![]()
waar lees jij dat? niet te geloven tochquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:06 schreef tonja het volgende:
Hospira, een nederlands bedrijf, levert het gif dat in Amerika voor dodelijke injecties voor ter dood veroordeelden gebruikt wordt
Was net op tv bij van Dis op ned 3.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar lees jij dat? niet te geloven toch
oke, had alleen ff beetje Biesheuvel gevolgd, dat ie ging huilen ah gut maar zag je dat v dis gauw later dat boekje uit zijn handen trok,quote:
Gisteren poste ik een onderbouwde mening, vandaag post ik een onderbouwd feit waarin ik het zelfs met je eens ben .... jochie.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:30 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Weer aan het stoken jochie?Moeilijk he... negeren
Makkelijk te geloven.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar lees jij dat? niet te geloven toch
Zoals?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Makkelijk te geloven.
We maken wel meer rotzooi.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:45 schreef ZOA het volgende:
[..]
Gisteren poste ik een onderbouwde mening, vandaag post ik een onderbouwd feit waarin ik het zelfs met je eens ben .... jochie.
Waar zie jij enige vorm van stoken?
Kijk morgen wel bij gemistquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:27 schreef Toverheks het volgende:
was leuk 1e aflevering pelgrimstocht
quote:
De goalgetter is een topwapen en Ritalin wordt door een Zwitsers bedrijf geproduceerdquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wapens, medicijnen die gedrag onderdrukken enz.
Heb wel eens aflevering gezien, waar John de Wolf aan meedeed.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]dan hoor ik het wel hoe je het vond, leuke ploeg
We draaien zelf ook pillen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:42 schreef ZOA het volgende:
[..]
De goalgetter is een topwapen en Ritalin wordt door een Zwitsers bedrijf geproduceerd
Wel als het om pillen gaat die je niet nodig hebt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:01 schreef ZOA het volgende:
[..]
pillen draaien is geen defenitie voor rotzooi
Jij bent vast blij met de nieuwe pausquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wel als het om pillen gaat die je niet nodig hebt.
Ten aanzien van pillen heb je iig hetzelfde gedachtengoedquote:
Dat is jouw mening.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:11 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ten aanzien van pillen heb je iig hetzelfde gedachtengoed
Dat had in deze context makkelijk zo kunnen zijnquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik schrijf de teksten van de paus niet.
Geen idee .. k heb 2 uurtjes terug Ritalin gesliktquote:
Over het algemeen bedoel ik... Stil enzoquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:26 schreef ZOA het volgende:
[..]
Geen idee .. k heb 2 uurtjes terug Ritalin geslikt
'quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
'
sttttttttt straks wordt Mootie weer wakker
Ja en? Is dat gevaarlijk?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
'
sttttttttt straks wordt Mootie weer wakker
quote:
Dat zou ik bijna willen meemakenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]pas maar op als die boos wordt, dan zal ik maar uitloggen voor 2 weken want ze vreet iedereen met huid en haar op
daarom ssstttttttttttt en zwijgquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:44 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat zou ik bijna willen meemakenBijna he
Tis mij om het even ...ze is niet de enige .. achter in de rij aansluitenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]pas maar op als die boos wordt, dan zal ik maar uitloggen voor 2 weken want ze vreet iedereen met huid en haar op
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:46 schreef ZOA het volgende:
[..]
Tis mij om het even ...ze is niet de enige .. achter in de rij aansluiten
je moet zo een nummertjes trek automaatje aanschaffenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:46 schreef ZOA het volgende:
[..]
Tis mij om het even ...ze is niet de enige .. achter in de rij aansluiten
ik heb al een trekdingwaar ik nummertjes mee kan makenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[..]
je moet zo een nummertjes trek automaatje aanschaffen
Nou dan ben jij ongelukkig, als je trekding het niet doet.quote:
Mocht dat ooit gebeuren is er vast 'overbodige rotzooi' voorquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou dan ben jij ongelukkig, als je trekding het niet doet.
Mijn liefje schuift net onder de tafel ...quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:57 schreef Toverheks het volgende:
ik schuif ff bij P&W aan tafel, gedraag jullie
We maken er een dolle boel vanquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:57 schreef Toverheks het volgende:
ik schuif ff bij P&W aan tafel, gedraag jullie
Alles gaat door ook zonder J.D.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:19 schreef Poezewoes het volgende:
Ben benieuwd of VI nog doorgaat morgen, Johan Derksen is net boos weggelopen uit een
voetbalprogramma.
Met de woorden tegen Genee, VI wil niks meer met je te maken hebben
Halalquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:30 schreef BendeBielzen het volgende:
Varkensvlees gevonden in halal kipworstjes
hehehe
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:33 schreef Poezewoes het volgende:
Brave borsten ben weg![]()
Prettige avond nog!
Trustuh!quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:33 schreef Poezewoes het volgende:
Brave borsten ben weg![]()
Prettige avond nog!
Net als de Flycatcher van voormalig Holland Signaal ook Dutch design, maar ja wat wil je als één van de grootste wapenexporteurs van de wereldquote:
Dat heeft natuurlijk met dat Heerenveen verhaal te maken en die eis tot rectificatie die vandaag zou dienen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:19 schreef Poezewoes het volgende:
Ben benieuwd of VI nog doorgaat morgen, Johan Derksen is net boos weggelopen uit een
voetbalprogramma.
Met de woorden tegen Genee, VI wil niks meer met je te maken hebben
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:42 schreef Jian het volgende:
Heftig wel, ik ben benieuwd of Derksen er morgen is. Volgens mij hoor je aan zijn ademhaling de ingehouden woede .......
is ook een topic over in nieuws, grappig wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]Onprofessioneel ben ik het wel mee eens.
Oke, lees ik morgen wel ff dan, wat ik ervan gevolgd heb deed Genee ook niet veel anders dan vragen stellen hoe het dan wel in elkaar zat en dat hij feiten had gezien op papier.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:15 schreef Jian het volgende:
[..]
is ook een topic over in nieuws, grappig wel.
NWS / Johan Derksen loopt boos weg bij VI
Je hoort aan het eind dat Gijp van slag isquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:18 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Oke, lees ik morgen wel ff dan, wat ik ervan gevolgd heb deed Genee ook niet veel anders dan vragen stellen hoe het dan wel in elkaar zat en dat hij feiten had gezien op papier.
Gijpie zat er ook een beetje bij te kijken van eehhhh
Ja, beduusd leek mij.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hoort aan het eind dat Gijp van slag is
Ik denk dat Genee gelijk heeft, maar aan de andere kant is VI natuurlijk wel de grootste sponsor van dit programma en de hand bijten die je voedt, is natuurlijk ook weer niet echt handig. Ik ben echt benieuwd hoe dit afloopt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:22 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja, beduusd leek mij.
In de vorige aflevering van VI vond ik Johan al niet zo sterk trouwens wat dit verhaal betrof, beetje van ach ik heb 20 van die zaken per jaar, hoezo zou hij nu over de zeik zijn dan?
Buiten dat gelijk om nog eigenlijk, blijkbaar hebben ze het op een accoordje gegooid, zo komt het een beetje over op mij.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat Genee gelijk heeft, maar aan de andere kant is VI natuurlijk wel de grootste sponsor van dit programma en de hand bijten die je voedt, is natuurlijk ook weer niet echt handig. Ik ben echt benieuwd hoe dit afloopt.
Nee eens, de rol van Johan is ook geen sterke.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:28 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Buiten dat gelijk om nog eigenlijk, blijkbaar hebben ze het op een accoordje gegooid, zo komt het een beetje over op mij.
Niet handig nee, maar ik hou er wel van, een beetje tegengas en dan moet Johan niet gaan miepen als professional.
We zullen zien hoe het afloopt, ik denk met een sisser, trustquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee eens, de rol van Johan is ook geen sterke.
Nou ja, wordt morgen ongetwijfeld vervolgd, ik kan niet wachten ....
trust
Goede morgenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:42 schreef Jian het volgende:
Heftig wel, ik ben benieuwd of Derksen er morgen is. Volgens mij hoor je aan zijn ademhaling de ingehouden woede .......
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Goede morgen![]()
Die Wilfred Genee is al een paar uitzendingen bezig met zuigen, over Heerenveen is vind dat zwaar irritant, hij kan gelijk hebben of niet, maar de manier waarop hij dat doet, is gewoon heel naar.
Ga lekker ruzie maken als de uitzending is afgelopen, want alles was al tig keer besproken!
Was fan van Genee, maar nu niet meer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Bayern München-president Uli Hoeness fileert Louis van Gaal.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
The Imposterquote:
Mijn biosafspraak is verzet naar zondag. Als ik tenminste niet te katerig ben van mijn stapafspraak zaterdag. Ik moet hem dus nog zien.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:06 schreef Toverheks het volgende:
The Imposterwat een verhaal, maar die man die het vertelt zeg maar die voor nickolas *praat*, dat is toch een acteur hij komt me zo bekent voor. dank voor de tip
oh dat weet ik niet, maar zijn moeder en zus zijn het wel en zwager en zoon van zus ( volgens mij, moeder lijkt op moeder van de foto), de man die zeg maar verhaal vertelt kwam me zo bekent voor, maar is niet spannend zeg maar, maar het verhaal erom heen, nou ik zeg niks meer, hoop dat je weekend gaat zienquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn biosafspraak is verzet naar zondag. Als ik tenminste niet te katerig ben van mijn stapafspraak zaterdag. Ik moet hem dus nog zien.
Sommige delen zijn inderdaad nagespeeld, maar zoals ik het begreep, wordt er dan onder de echte stemmen geplaybackt.
Hoop dat hij pak slaag krijgtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:16 schreef Toverheks het volgende:
22.00 uur,RTL 7, Badr in de ring..............
ze krijgen alle2 wel een paar flinke hoeken van ellkaarquote:
Van de week stond er filmpje van kickboksen, dat die twee elkaar gelijk een knal gaven en ze bijde knockout waren, filmpje bestaat niet meer.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze krijgen alle2 wel een paar flinke hoeken van ellkaar
Ik denk dat Derksen gelijk heeft. Dat er 'gesjoemeld' is bij Heerenveen en er geprobeert is een doofpotje te maken.En dat Derksen dus 'hangende een rechtzaak' lang niet alles kan zeggen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat Genee gelijk heeft, maar aan de andere kant is VI natuurlijk wel de grootste sponsor van dit programma en de hand bijten die je voedt, is natuurlijk ook weer niet echt handig. Ik ben echt benieuwd hoe dit afloopt.
Zou ook zomaar mogelijk zijn. Als dat het geval is dan is Genee, De Snor kennende, nog niet klaar en zal dit hem nog jaren achtervolgen en voor de voeten geworpen worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:01 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik denk dat Derksen gelijk heeft. Dat er 'gesjoemeld' is bij Heerenveen en er geprobeert is een doofpotje te maken.En dat Derksen dus 'hangende een rechtzaak' lang niet alles kan zeggen.
Dan had hij beter helemaal niks kunnen zeggen, dit kwam toch toch wel heel zwak over.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:01 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik denk dat Derksen gelijk heeft. Dat er 'gesjoemeld' is bij Heerenveen en er geprobeert is een doofpotje te maken.En dat Derksen dus 'hangende een rechtzaak' lang niet alles kan zeggen.
Lees het ook net ja, man wat een slappe hapquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:38 schreef Toverheks het volgende:
Derksen vanavond 'gewoon' weer bij VI AMSTERDAM - Johan Derksen zit vanavond ondanks zijn knallende ruzie met presentator Wilfred Genee gewoon weer aan tafel bij het voetbaldiscussieprogramma VI. ,,Ik heb een contract en, helaas, net voor vier jaar verlengd."
dat wordt een gesjellige uitzending
Derksen stapt naar directie RTL AMSTERDAM - Johan Derksen wil van de RTL-directie de garantie dat VI-presentator Wilfred Genee ,,niet langer de redactie van Voetbal International afbrandt.
Niks slappe hap.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:40 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Lees het ook net ja, man wat een slappe hap
Snap ook wel dat het daarom draait, ik zei ook gister wel dat ik d8 dat het met een sisser af zou lopen, maar ik blijf erbij, slappe hapquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Niks slappe hap.
De kijkcijfers zullen het prima doen met al die extra ramptoeristen die gaan inschakelen in de hoop op een nieuw relletje
Dat ben ik natuurlijk wel met je eensquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:43 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Snap ook wel dat het daarom draait, ik zei ook gister wel dat ik d8 dat het met een sisser af zou lopen, maar ik blijf erbij, slappe hap![]()
Doen wat je zegt en zeggen wat je doet
Ben niet zakelijk aangelegd denk ikquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat ben ik natuurlijk wel met je eensmaar dat verkoopt zo slecht hè.
contraktquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:43 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Snap ook wel dat het daarom draait, ik zei ook gister wel dat ik d8 dat het met een sisser af zou lopen, maar ik blijf erbij, slappe hap![]()
Doen wat je zegt en zeggen wat je doet
Vind het commentaar van mensen onder artikel Telegraaf, van ruzie Genee Derksen, heel vermakelijk!quote:
Exact, een net afgesloten contract van vier jaar even niet nakomen, dat kan Derksen zich zelfs niet veroorloven. Natuurlijk is dit goed voor de kijkcijfers, maar alhoewel ik ze er best toe in staat acht, geloof ik, gezien de lichaamstaal van Johan gisteren, niet in een opzetje.quote:
Als het spannend is laat ik misschien half uurtje Eastenders vallen vanavondquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Exact, een net afgesloten contract van vier jaar even niet nakomen, dat kan Derksen zich zelfs niet veroorloven. Natuurlijk is dit goed voor de kijkcijfers, maar alhoewel ik ze er best toe in staat acht, geloof ik, gezien de lichaamstaal van Johan gisteren, niet in een opzetje.
Wordt leuk vanavond hoop ik
nee ik geloof absoluut niet in een opzetje van Johan, en voor de kijkcijffers hoeven ze het ook niet te doen, VI is 1 van de best bekeken prog. en misschien krijgen ze er een paar 100 man meer bij die gaan kijken vanavond maar daar is het echt niet om te doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Exact, een net afgesloten contract van vier jaar even niet nakomen, dat kan Derksen zich zelfs niet veroorloven. Natuurlijk is dit goed voor de kijkcijfers, maar alhoewel ik ze er best toe in staat acht, geloof ik, gezien de lichaamstaal van Johan gisteren, niet in een opzetje.
Wordt leuk vanavond hoop ik
Hier in de omgeving Lvov ook .. een dag of 2.quote:
Mooi, kan je mooi sneeuwpop maken voor je princesjequote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:37 schreef ZOA het volgende:
[..]
Hier in de omgeving Lvov ook .. een dag of 2.
-5, stevige wind en pak um beet een halve meter sneeuw
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:37 schreef ZOA het volgende:
[..]
Hier in de omgeving Lvov ook .. een dag of 2.
-5, stevige wind en pak um beet een halve meter sneeuw
doe je gordijnen open en kijk naar buitenquote:
quote:
quote:Na tien weken gemiddeld 2,1 miljoen kijkers gescoord te hebben met Wie is de Mol, zakte Nederland 1 donderdag flink in met de start van opvolger De Pelgrimscode. Er keken slechts 878.000 mensen. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. De Pelgrimscode scoort 41 procent van het aantal kijkers dat Wie is de Mol naar Nederland 1 trok
Muts, ik zit de halve week al buitenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe je gordijnen open en kijk naar buitengaat steeds harder sneeuwen
jammer, want vind het stukken beter dan WIDM waar ik 2 afleveringen en het einde van heb gezien, vind bij de Pelgrimscode de ploeg veel leuker en die Bert K en Sjoerd P en vooral Kim F hebben van die leuke droge humor. en de beelden in Etiopie vind ik schitterendquote:
sorryquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Muts, ik zit de halve week al buiten![]()
Dit is voor poessies
Het is hier ook weer goed bezig jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sorrymaar gaat het bij jou ook steeds harder sneeuwen
vergeet je oorwarmers niet, blijven de voetjes lekker warm
Hoi Jacqquote:
Genee wordt gebruikt als stromannetje naar de buitenwereld middels een populair tv programma door een niet al te frisse voorzitter van een voetbalclub.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:21 schreef Gert het volgende:
Team Genee, in dezen. Derksen is niet in staat tot een fatsoenlijke inhoudelijke weerlegging. En dus trekt hij Genees bron en de manier waarop die deze zaak aankaart maar in twijfel. Erg zwak, al helemáál van een hoofdredacteur van een voetbalblad met journalistieke pretenties.
Wat die pretenties waard zijn blijkt overigens wel uit het feit dat Derksen Genee de mond wil snoeren omdat hij het eigen nest niet zou mogen bevuilen. Derksen bevuilt zélf zijn eigen nest door met een inhoudelijk zo wankele casus zo hoog van de toren te blazen.
Ja mooi zo'n contract, wist tie gisteren ook wel.quote:
Kijk eens hoe teleurgesteld Joop was toen Jan aan hem vertelde dat jij afgezegd hebtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:03 schreef pullup het volgende:
Ik heb me een maand geleden ingeschreven voor de Joop Zoetemelk lente-classic morgen maar met dit weer rijd ik later in het seizoen wel mijn eerste echte ritje
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kijk eens hoe teleurgesteld Joop was toen Jan aan hem vertelde dat jij afgezegd hebt![]()
[ afbeelding ]
Nee. Ben zo werken tot 2300 uur dus helaas geen tijd voor de tv.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoi Jacq
Ga je vanavond het verdere verloop van deze fijne discussie tussen beide voetbaldeskundigen bekijken ?
Ik zie dat toch anders. In VI worden ernstige beschuldigingen geuit richting die Veenstra, zowel in het blad als op TV. Genee, uiteraard niet door Veenstra gebeld en gemaild omdat diens haar zo goed zit, heeft informatie waarmee die beschuldigingen ontkracht zouden worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:00 schreef ZOA het volgende:
[..]
Genee wordt gebruikt als stromannetje naar de buitenwereld middels een populair tv programma door een niet al te frisse voorzitter van een voetbalclub.
Derksen heeft gezegd. Wacht even af ik wil er nu niet op in gaan maar dat gaat wel gebeuren
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:17 schreef ZOA het volgende:
Overigens wordt het als vermeende 'gesjoemel' bij SC Heerenveen in landen iets verder oostelijk gewoon omschreven als corruptie
Dan had Derksen waarschijnlijk helemaal geen leven meer gehad
Hij is wat emotioneler geworden nu hij een leuke vriendin heeft.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:13 schreef pullup het volgende:
[..]En Joop was vroeger toch best moeilijk uit zijn evenwicht te brengen
Derksen zei ook iedere keer weer ..je krijgt je uitleg, maar niet nuquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:19 schreef pullup het volgende:
[..]Er werd hem gewoon gevraagd om het uit te leggen toch
En niet eens op heel vervelende toon vond ik eigenlijk, alhoewel mensen die iets vaker kijken en die Genee beter kennen het als zuigen herkenden.
Volgens mij is Genee bijzaak ....volgens Derksen ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie dat toch anders. In VI worden ernstige beschuldigingen geuit richting die Veenstra, zowel in het blad als op TV. Genee, uiteraard niet door Veenstra gebeld en gemaild omdat diens haar zo goed zit, heeft informatie waarmee die beschuldigingen ontkracht zouden worden.
Wat ik tot nu toe zie, is dat Genee op rustige toon blijft vragen om een reactie van Johan, en dat die zich overduidelijk in het nauw gedreven voelt. Waarom? Ik denk omdat hij inhoudelijk niet zo sterk lijkt te staan als hij wil suggereren met zijn voortdurend herhaalde claim dat "twee redacteuren hier wekenlang mee bezig zijn geweest". Ook dát is in wezen bijzaak namelijk. Ook al is zijn voltallige redactie er twee maanden mee bezig geweest. Weerleg dan simpelweg de bewijzen die Genee zegt te hebben dat de beschuldigingen onjuist zijn.
Met argumenten als "je weet nergens van", "je noemt 't journalistiek" etcquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:19 schreef Gert het volgende:
Ik zie dat toch anders. In VI worden ernstige beschuldigingen geuit richting die Veenstra, zowel in het blad als op TV. Genee, uiteraard niet door Veenstra gebeld en gemaild omdat diens haar zo goed zit, heeft informatie waarmee die beschuldigingen ontkracht zouden worden.
Wat ik tot nu toe zie, is dat Genee op rustige toon blijft vragen om een reactie van Johan, en dat die zich overduidelijk in het nauw gedreven voelt. Waarom? Ik denk omdat hij inhoudelijk niet zo sterk lijkt te staan als hij wil suggereren met zijn voortdurend herhaalde claim dat "twee redacteuren hier wekenlang mee bezig zijn geweest". Ook dát is in wezen bijzaak namelijk. Ook al is zijn voltallige redactie er twee maanden mee bezig geweest. Weerleg dan simpelweg de bewijzen die Genee zegt te hebben dat de beschuldigingen onjuist zijn.
Valt wel mee, hier sneeuwt hetquote:
Hier ook en niet tekort ook... bahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |