Maar jij ziet het niet zitten om met Panzie een stomende relatie aan te gaan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Rustig aan, babygirl.
Maak ik zelf wel uit enquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Rustig aan, babygirl.
Wacht maar, volgende maand ben ik in Amsterdam hè.quote:
HE IS NOT LOOKINGquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar jij ziet het niet zitten om met Panzie een stomende relatie aan te gaan?
No.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar jij ziet het niet zitten om met Panzie een stomende relatie aan te gaan?
Jeetje, zo agressief. :s Hoop niet dat je ook zo agressief bent in een relatie. :squote:Op donderdag 14 maart 2013 00:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
HE IS NOT LOOKING
FOR SERIOUS
RELATIONSHIPS
EAT DIRT PEOPLE
Jammer. Heb gehoord dat hij geweldige massages geeft.quote:
Wel in bed, hij trekt graag aan mijn vetkuif.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jeetje, zo agressief. :s Hoop niet dat je ook zo agressief bent in een relatie. :s
En zorgvuldige blauwe plekken kan zetten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jammer. Heb gehoord dat hij geweldige massages geeft.![]()
![]()
![]()
![]()
K.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wel in bed, hij trekt graag aan mijn vetkuif.
Zal jouw roomblanke huid eens voorzien van wat blauwe plekken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
En zorgvuldige blauwe plekken kan zetten.
Sassy Chloro.quote:
Laten we dan een gymsessie doen brah. (srs) Cholerabeer wil ook wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Wacht maar, volgende maand ben ik in Amsterdam hè.
Die meid is fucked up.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
En zorgvuldige blauwe plekken kan zetten.
vink nie luek heb liever dese:quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal jouw roomblanke huid eens voorzien van wat blauwe plekken.
Word jij nooit moe van jezelf?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laten we dan een gymsessie doen brah. (srs) Cholerabeer wil ook wel.
Nee, is op m'n rustdag, kom maar naar Tilburg (srs). Woon jij in Amsterdam tegenwoordig dan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laten we dan een gymsessie doen brah. (srs) Cholerabeer wil ook wel.
Op een fijne manier hoor.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |