Dat soort dingen worden wel iets beter, maar het is idd een stuk slechter geregeld dan bij Apple.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nah, backup naar de cloud gaf oude gegevens terug, apps backuppen via marketplace is ook kansloos. Voor mij was toen al duidelijk dat ik geen android hoef.
Heeft me lang tegengehouden maar het gemak wint.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat soort dingen worden wel iets beter, maar het is idd een stuk slechter geregeld dan bij Apple.
(persoonlijk vond ik het 'verplicht' gebruik van iTunes een reden om geen iPhone te willen)
samsung kiesquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Heeft me lang tegengehouden maar het gemak wint.
Andere bedrijven leveren net zo makkelijk hun suite en die zijn vaak nog minder prettig dan iTunes...
Hier gaat er NOOIT een samsung in komen...quote:
ach ja, ik gebruik zowel apple als samsung producten, beide hebben hun voor- en nadelenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hier gaat er NOOIT een samsung in komen...
Afwerking/design van samsung vind ik om te huilen. Mensen bitchen overigens op apple dat er weer een nieuwe iphone uitkomt, maar Samsung poept er 3 in een jaar uitquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja, ik gebruik zowel apple als samsung producten, beide hebben hun voor- en nadelen
de afwerking is inderdaad van een ander niveau maar mijn samsung is makkelijker weer net te krijgen dan mijn apple producten juist omdat ze zo in elkaar zitten dus dat werkt ook weer 2 kanten opquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Afwerking/design van samsung vind ik om te huilen. Mensen bitchen overigens op apple dat er weer een nieuwe iphone uitkomt, maar Samsung poept er 3 in een jaar uit
Apple zijn autisten met hun altijd hetzelfde lelijke ontwerp..quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Afwerking/design van samsung vind ik om te huilen. Mensen bitchen overigens op apple dat er weer een nieuwe iphone uitkomt, maar Samsung poept er 3 in een jaar uit
Daar staat de Jelly Bean niet op zekerquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:38 schreef Nattekat het volgende:
Mooi, het dagelijkse bash topic
Android is gewoon beter maar langzaam.
Apple neem je als je al apple hebt of een snelle mobiel wilt en de functies je niet boeien.
Gepost vanaf een trage Samsung Galxy S
Hetzelfde lelijke ontwerp wat anno nu door iedereen nagedaan wordt bedoel je?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:36 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Apple zijn autisten met hun altijd hetzelfde lelijke ontwerp..
Daarnaast verklaart het wel waarom Apple meuk altijd 200 euro duurder is als ze er maar 1 of 2 per jaar uitbrengen..
Vergeet steeds te updatenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:39 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Daar staat de Jelly Bean niet op zeker
dat ontwerp kwam ook niet geheel van apple zelf af, ze lieten zich ook inspireren zelfde met de ipad, is niet erg maar doe niet of ze bij apple het wiel hebben uitgevondenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hetzelfde lelijke ontwerp wat anno nu door iedereen nagedaan wordt bedoel je?
Please, 2001 belde, ze willen hun frontjes terug.
Dat ze belachelijk duur zijn (100 euro meer voor 16GB, kostprijs iets van 8 euro?) is een feit.
Ik zie ook niet wie 'iedereen' is behalve opvolgende CEO's van Apple..quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat ontwerp kwam ook niet geheel van apple zelf af, ze lieten zich ook inspireren zelfde met de ipad, is niet erg maar doe niet of ze bij apple het wiel hebben uitgevonden
nee inderdaad dat andere smartphones erop lijken (of beter gezegd smartphones lijken allemaa lwel wat op elkaar) komt gewoon omdat voortvloeit uit het ontwerpproces, dit is hoe het het beste en prettigste werktquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:45 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik zie ook niet wie 'iedereen' is behalve opvolgende CEO's van Apple..
Ze waren alleen de eerste met een plak zwart met voornamelijk scherm. De eerste 3 generaties alleen in zwart te krijgen, en nu is alles zwart, plat, vierkant.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat ontwerp kwam ook niet geheel van apple zelf af, ze lieten zich ook inspireren zelfde met de ipad, is niet erg maar doe niet of ze bij apple het wiel hebben uitgevonden
nee hoor niet de eerstequote:Op donderdag 14 maart 2013 10:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ze waren alleen de eerste met een plak zwart met voornamelijk scherm. De eerste 3 generaties alleen in zwart te krijgen, en nu is alles zwart, plat, vierkant.
Magoed, Siemens was de eerste met een slidephone en die bestaan niet eens meer
You catch my drift... Strikt genomen is alles afgekeken van designers van sci-fi films en series natuurlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor niet de eerste
[ afbeelding ]
iets geheel nieuws ontwerpen is natuurlijk ook erg moeilijk aangezien er al zoveel zooi ontworpen voor normaal gebruik en voor tv/filmquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
You catch my drift... Strikt genomen is alles afgekeken van designers van sci-fi films en series natuurlijk
Iets goeds ontwerpen is echter best geld waard en maakt applegebruikers ook zo merktrouw ondanks het kostenplaatje. Ik vind het met mijn inkomen een stervensdure telefoon, maar het is wel de enige telefoon waar ik nergens bij na hoef te denken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
iets geheel nieuws ontwerpen is natuurlijk ook erg moeilijk aangezien er al zoveel zooi ontworpen voor normaal gebruik en voor tv/film
Uw punt?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |