quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een lul van 30 cmToch handig, tegelijk fokken en neuken heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gepost vanaf mij iPhone.![]()
Trouwens ik ben al gekomen, stop maar met pijpen![]()
widgets dude, widgetsquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar ik vind een besturingssysteem of gsm helemaal niet de moeite waard om over te discussieren. Je kunt toch met allebei bellen en whatsappen? Wat moet je er nog meer mee dan?
Vriendin heeft een android, even een backup maken en normaal syncen met je PC is een hele opgavequote:Op woensdag 13 maart 2013 23:58 schreef alwaysonhold het volgende:
Wat een onzin. Heb zelf jaren lang een iphone gehad en nu een nexus 4, mijn nexus was sneller geinstalleerd dan een iphone
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:08 schreef Smack10 het volgende:
Ja![]()
Ben zo fly toch loop ik op de aarde rond omdat ik zo dope ben dat ik niet door de douane kom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Toch handig, tegelijk fokken en neuken he![]()
Trouwens ik ben al gekomen, stop maar met pijpen
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:10 schreef Smack10 het volgende:
Toch handig, tegelijk fokken en neuken he![]()
Trouwens ik ben al gekomen, stop maar met pijpen
is ze dom of is ze dom?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vriendin heeft een android, even een backup maken en normaal syncen met je PC is een hele opgave
Er moet meer geneukt worden iddquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:17 schreef Smack10 het volgende:
boeie gasten, beetje druk maken over een besturingssysteem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, backup naar de cloud gaf oude gegevens terug, apps backuppen via marketplace is ook kansloos. Voor mij was toen al duidelijk dat ik geen android hoef.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Er moet meer geneukt worden iddJeps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steek m ondertussen al op en drink even een slok.. jij ook dat is een befehl!![]()
je bent dus echt domquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nah, backup naar de cloud gaf oude gegevens terug, apps backuppen via marketplace is ook kansloos. Voor mij was toen al duidelijk dat ik geen android hoef.
Dat zal het zijn, ik ben dom, want ik kan niet net zoals bij een apple gewoon intuitief iets vinden.quote:
Dat soort dingen worden wel iets beter, maar het is idd een stuk slechter geregeld dan bij Apple.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nah, backup naar de cloud gaf oude gegevens terug, apps backuppen via marketplace is ook kansloos. Voor mij was toen al duidelijk dat ik geen android hoef.
Heeft me lang tegengehouden maar het gemak wint.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat soort dingen worden wel iets beter, maar het is idd een stuk slechter geregeld dan bij Apple.
(persoonlijk vond ik het 'verplicht' gebruik van iTunes een reden om geen iPhone te willen)
samsung kiesquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Heeft me lang tegengehouden maar het gemak wint.
Andere bedrijven leveren net zo makkelijk hun suite en die zijn vaak nog minder prettig dan iTunes...
Hier gaat er NOOIT een samsung in komen...quote:
ach ja, ik gebruik zowel apple als samsung producten, beide hebben hun voor- en nadelenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hier gaat er NOOIT een samsung in komen...
Afwerking/design van samsung vind ik om te huilen. Mensen bitchen overigens op apple dat er weer een nieuwe iphone uitkomt, maar Samsung poept er 3 in een jaar uitquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja, ik gebruik zowel apple als samsung producten, beide hebben hun voor- en nadelen
de afwerking is inderdaad van een ander niveau maar mijn samsung is makkelijker weer net te krijgen dan mijn apple producten juist omdat ze zo in elkaar zitten dus dat werkt ook weer 2 kanten opquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Afwerking/design van samsung vind ik om te huilen. Mensen bitchen overigens op apple dat er weer een nieuwe iphone uitkomt, maar Samsung poept er 3 in een jaar uit
Apple zijn autisten met hun altijd hetzelfde lelijke ontwerp..quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Afwerking/design van samsung vind ik om te huilen. Mensen bitchen overigens op apple dat er weer een nieuwe iphone uitkomt, maar Samsung poept er 3 in een jaar uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |