Tis dat die dingen duurder zijn dan een 2dehands brommer, anders had ik er 1tje gereden (37 jr)quote:Op maandag 18 maart 2013 11:22 schreef terrorsjaak het volgende:
Gaaf als je 16 of 17 ben. Daarna niet meer.
Ja maar stel dat je rijke ouders heb en er een voor je 16e krijgt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 02:52 schreef fraggie1975 het volgende:
[..]
Tis dat die dingen duurder zijn dan een 2dehands brommer, anders had ik er 1tje gereden (37 jr)
in de winter lekker naar het werk! (2.5km vanaf mijn woning)
een brommobiel is duurder dan een autoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:10 schreef BlackLining het volgende:
Als je nou eens gewoon zou gaan werken zou je gewoon een auto of motor kunnen betalen.
Ligt er maar net aan wat je onder auto verstaat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:46 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
een brommobiel is duurder dan een auto
Je geeft het antwoord zelf al:quote:
Dat. Ik vind het ook gruwelijke kutdingen waar ik werkelijk geen enkel voordeel van inzie, en die alleen maar voor hinder en ergernis zorgen. Of mag je hier alleen posten als ik positief ben over het onderwerp? Zal een bijzonder leeg topic worden dan als ik zo naar de posts van anderen kijkquote:Want ik zie je alleen maar kutopmerkingen en sneren maken.
Hij zegt toch zelf dat een brommobiel duurder is dan een auto? Overigens geloof ik dat niet helemaal, maar ik he bdat niet uitgezocht dus kan dat niet hardmaken. Brommobiel rijden omdat het goedkoop is, is dus onzin volgens de TS zelf. Dat hij rond moet komen van 850 euro in de maand heb ik gemist, maar daar komt dan weer om de hoek dat volgens hem een brommobiel duurder is dan een auto.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:52 schreef Anne het volgende:
Over dit onderwerp, de brommobiels, ja, werkelijk?
Lees even je posts terug richting asfalthooligan.
Hij moet gewoon maar even gaan werken om een auto of motor te kopen. Je weet dat hij geeneens een rijbewijs heeft (muv van AM) en rond moet komen van zo'n 850 euro per maand, omdat hij in de bijstand zitten wegens > privé zaken < waar jij geen flauw benul van hebt? Dat hij graag zou willen werken, maar dat ie dat niet kan? Denk je dat opmerkingen zoals die van jou dan leuk zijn om te lezen?
En dan heb ik het nog niet eens over de opmerkingen "bromtumor", "Er is kortom geen excuus om je in zo'n koektrommeltje te vertonen. Flikker dat ding weg.", "En dan moet je daar nog de aanschaf van een bivakmuts bij optellen, want je wilt natuurlijk niet herkend worden"
Puhlease. Als dat geen sneren of kutopmerkingen zijn, leg ik mijn blauwe kleurtje neer.
Ik vind die dingen ook drie keer niks, maar als asfalthooligan zich daarmee door NL kan verplaatsen en er plezier aan heeft, ga ik dat ding niet lopen afkraken als een malle. Wat is daar in godsnaam de fun van.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 02:52 schreef fraggie1975 het volgende:
[..]
Tis dat die dingen duurder zijn dan een 2dehands brommer, anders had ik er 1tje gereden (37 jr)
in de winter lekker naar het werk! (2.5km vanaf mijn woning)
Niet als je jicht hebt en al helemaal niet in de winter.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die afstand loop je nog met 2 vingers in je neus.
Fietsen dan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:13 schreef fraggie1975 het volgende:
[..]
Niet als je jicht hebt en al helemaal niet in de winter.
Vooruit, dan is het een ander verhaal idd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:13 schreef fraggie1975 het volgende:
[..]
Niet als je jicht hebt en al helemaal niet in de winter.
als ik al niet ve kan lopen ,waarom denk je dat fiesten dan wel gaat? (knieen..)quote:
Soms gaat fietsen wel beter omdat je dan andere spieren gebruikt en je gewrichten minder belast.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:29 schreef fraggie1975 het volgende:
[..]
als ik al niet ve kan lopen ,waarom denk je dat fiesten dan wel gaat? (knieen..)
Komt ook omdat een brommobiel max 350 kilo mag wegen. accu's zijn best zwaar...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:35 schreef asfalthooligan het volgende:
Zag net dat er nu zelfs een electrische brommobiel is..
Aixam is wel mooi erop ingespeeld
Op zich wel mooi ,maar de beloofde capaciteiten qa afstand zijn altijd minder dan ze beweren.
Dit zie je ook al terug bij de moderne electrische voertuigen .. Ook op sommige stukken is een electrische brommo gewoon niet ideaal.
Hey, die kom ik regelmatig tegen in regio Liwwaddenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:35 schreef asfalthooligan het volgende:
Zag net dat er nu zelfs een electrische brommobiel is..
Aixam is wel mooi erop ingespeeld
Op zich wel mooi ,maar de beloofde capaciteiten qa afstand zijn altijd minder dan ze beweren.
Dit zie je ook al terug bij de moderne electrische voertuigen .. Ook op sommige stukken is een electrische brommo gewoon niet ideaal.
En nogmaals Vor 1 zonder rijbewijs is een simpel vervoer middel gewoon ideaal .
Op de brommer altijd alles gedaan ,maar mijn lichaam wil niet meer.
Ding kost me nu ong 20 euro per maand en rijd er weinig mee meestal 2 a 3 dagen stil dan weer even gebruiken of een blokje er mee rijden.
Zuiniger en goedkoper dan o.v + je bent altijd overal zonder te wachten of als een sardientje ingeblikt te zitten.
Natuurlijk een auto is mooier ,maar vind het zonde voor het geld ,wat ik nu kwijt ben aan verzekering en diesel is nog steeds minder als een klein licht autootje
Die van mij heb ik maar iets verandert weer ,gewoon omdat het kan
[ link | afbeelding ]
waaromquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:23 schreef asfalthooligan het volgende:
hij staat u al bijna 7weken stil of zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |