Zou het niet gewoon een troll zijn?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:35 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Waarom? We willen juist minder van die krengen op de weg, niet nog meer.
[..]
Want veiliger. Het verkeer wordt steeds drukker en jongeren ogenschijnlijk steeds debieler, een beetje voertuigbeheersing en verkeersinzicht kweken voor je ze met 300 kilogram aan gemotoriseerd ijzer de weg opstuurt kan dus geen kwaad.
Waarom 1980? Je moet nou eenmaal ergens een grens trekken, hč. Al hadden ze het beter gewoon stante pede voor iedereen kunnen verplichten die nog geen ander rijbewijs heeft, dan had je dit soort gezeur niet gehad. Zo'n leeftijdsgrens slaat ook eigenlijk nergens op.
[..]
Wat?!!
[ afbeelding ]
veiligheid: een stevige kooiconstructiequote:Op donderdag 14 maart 2013 18:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nog een nadeel van brommobielen:
geen veiligheidseisen mbt kreukelzones botsproeven wat dan ook
ben je verkoperquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:23 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
veiligheid: een stevige kooiconstructie
http://www.microcar.nl/veiligheid.asp
stevige kooiconstructie?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:23 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
veiligheid: een stevige kooiconstructie
http://www.microcar.nl/veiligheid.asp
Je kan ook gewoon aandelen in een niet beurgenoteerde vennootschap(NV of BV) verkrijgen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:19 schreef arjan1212 het volgende:
Volgens mij staan ze niet aan de beurs.
ben jij de dealer?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:19 schreef arjan1212 het volgende:
Volgens mij staan ze niet aan de beurs.
Camper met een kapotte chromosoom...quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nog een nadeel van brommobielen:
geen veiligheidseisen mbt kreukelzones botsproeven wat dan ook
quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:05 schreef T42 het volgende:
[..]
top en de bestuurder is nog eens de kreukelruimte ook
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef -niemand- het volgende:
[..]
stevige kooiconstructie?
van kokerprofiel 20x20 laat me niet lachen.
bam!quote:Een zwaar uitgevoerd subframe (chassis voorzijde)
Lichamelijk gezond bedoel je. Een niet onbelangrijke toevoeging.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:53 schreef arjan1212 het volgende:
Veel mensen denken dat het veel bejaarden en gehandicapten zijn, dat kan ik ff ontzenuwen 80% van de bestuurders van brommobielen zijn tussen de 30 en 60 jaar en gezond.
Als ik iemand van 30 jaar of jonger in zo'n ding zie rijden dan lach ik hem eerst keihard uit, wat een k*nker apparaten zijn dat zegquote:
dat je zo'n slechte woorden schap hebt zegt mij dan ook weer genoegquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:57 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Als ik iemand van 30 jaar of jonger in zo'n ding zie rijden dan lach ik hem eerst keihard uit, wat een k*nker apparaten zijn dat zeg
Woorden schap?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:04 schreef T42 het volgende:
[..]
dat je zo'n slechte woorden schap hebt zegt mij dan ook weer genoeg
Serieuze vraag. Waarom?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:57 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Als ik iemand van 30 jaar of jonger in zo'n ding zie rijden dan lach ik hem eerst keihard uit, wat een k*nker apparaten zijn dat zeg
Je kan ook zeggen dat een persoon van 29 jaar in een brommobiel, de 27 jarige op de fiets , brommer in de regen of met de bus reizend, uitlacht!quote:
rationeel gezien zou je dat kunnen denken. emotioneel klopt het dan weer niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:32 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat een persoon van 29 jaar in een brommobiel, de 27 jarige op de fiets , brommer in de regen of met de bus reizend, uitlacht!
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:58 schreef mstx het volgende:
Ik vind het nog steeds een gehandicaptenvoertuig.
Voordeel is wel dat ze niet met 80 invoegen op de snelwegquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:59 schreef The_Voice_Within het volgende:
Van mij mogen die dingen per direct van de weg verdwijnen. Het grootste gros wat erin rijd zijn bejaarden die nog nooit een theorieboek hebben gezien of van die jonge jochies die denken dat ze Schumacher zijn. Heb maar een ding te zeggen over die autootjes:
Nee, met 45 als ze de medicijnen een dagje zijn vergetenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat ze niet met 80 invoegen op de snelweg![]()
![]()
een grap moeten uitleggenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee, met 45 als ze de medicijnen een dagje zijn vergeten
waar moet je je voeten kwijt?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:12 schreef Q.C.Passed het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is voor mij de enige echte brommobiel!
en dan kun je ook nog een autorijbewijs kopen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Overtuig me eens. Waarom zou ik bijna 10.000 eypo uitgeven aan zo'n ding als ik voor hetzelfde geld een snellere, luxere, grotere, comfortabelere en veiligere auto heb van 4,8 meter.
Zonder voor lul te staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |