Hopelijk gaat de politie er eens op controleren dat die de snelweg niet op mogen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Voorbeelden van brommobielen zijn de Citroën C1, Peugeot 107 en Toyota Aygo.
jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Rijdt je er zelf ééntje toevallig?
bij 45km wagentjes:quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:18 schreef -niemand- het volgende:
koop dan een ape car.
[ afbeelding ]
zit gewoon een vespa pk50 blokje onder, doodeenvoudig op te voeren
ja? hoeveel brommers rijden niet met 70cc rond.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:36 schreef T42 het volgende:
[..]
bij 45km wagentjes:
benzine mag je maar 49,9 cc hebben
diesel mag je veel meer hebben350cc ofzo
hier bijna geen meer... hier nemen ze zooitje in beslag. ook al is het een oude zundapp.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:36 schreef -niemand- het volgende:
[..]
ja? hoeveel brommers rijden niet met 70cc rond.
daar kijkt geen hond naar.
ze moetten die dingen niet verbieden alleen van de wegen waar harder dan 50kmh mag gereden worden. dan maar op het fietspad. liefst niet uit de bebouwdekom ook nogquote:Op donderdag 14 maart 2013 03:23 schreef Mano_ het volgende:
Laatst reed er hier eentje (ja, met opa incl. pet) over de ring waar het 70 is. Levensgevaarlijk, zeker omdat die dingen de laatste jaren steeds meer op echte auto's zijn gaan lijken.
Als ik op die weg 45 zou gaan rijden en oom agent zou me spotten, dan mag ik gelijk aan de kant. Dat weet ik wel zeker.
Die oude invalide-hokken zijn prima: smal, hoog, lelijk: je ziet van ver al dat het geen normale auto is.
Van mij mogen de huidige brommobielen verdwijnen. Onder de 18 is het leuk, maar veel te duur en die schoffies denken gelijk dat ze kunnen autorijden. Die pakken maar gewoon de brommer als fietsen te ver is.
Alles boven de 18 in zo'n ding zit daar enkel in omdat een B-rijbewijs niet mogelijk is. Ergo: je bent niet geschikt bevonden om een gemotoriseerd voertuig met meer dan 2 wielen te besturen.
Sterker nog: als je in zo'n beperkt voertuig zit is bovengemiddeld verkeersinzicht en anticipatie juist erg belangrijk. Geen kenmerken van mensen die het niet lukt om het rijbewijs te behalen.
Je wilt niet dat een bejaarde die met 45 al nauwelijks overzicht heeft voortaan 65 gaat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:34 schreef Hendroit het volgende:
Die dingen kun je makkelijker 65 laten lopen en ze lopen superzuinig. Zou er alleen niet mee buiten de bebouwde kom rijden
top en de bestuurder is nog eens de kreukelruimte ookquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:34 schreef Hendroit het volgende:
Die dingen kun je makkelijker 65 laten lopen en ze lopen superzuinig. Zou er alleen niet mee buiten de bebouwde kom rijden
Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:26 schreef virl3 het volgende:
Wat een lollig campertje.. Zit daar enkel een bed in of ook nog keuken en wasmogelijkheid?
Dingen zijn standaard echt traag, en je gaat er ook vrij makkelijk mij over de kop. Toch zijn ze wel vetter dan een brommobiel, lekker schakelen met de hand hahahquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:18 schreef -niemand- het volgende:
koop dan een ape car.
[ afbeelding ]
zit gewoon een vespa pk50 blokje onder, doodeenvoudig op te voeren
Waarom? We willen juist minder van die krengen op de weg, niet nog meer.quote:
Want veiliger. Het verkeer wordt steeds drukker en jongeren ogenschijnlijk steeds debieler, een beetje voertuigbeheersing en verkeersinzicht kweken voor je ze met 300 kilogram aan gemotoriseerd ijzer de weg opstuurt kan dus geen kwaad.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:53 schreef arjan1212 het volgende:
Bent u nu 16 jaar of na 1980 geboren, dan moet u lessen teorie en praktijk. Dit is trouwens iets waar ik het totaal mee oneens ben, want toen ik 16 was mog je ze op een brommer stappen geen probleem en nu moet je ineens een rijbewijs halen?
Wat?quote:van daaruit verder geredeneerd is het auto rijbwijs eigenlijk ook totale onzin, maar laat ik daar niet verder over uitwijden.
Ga dan fietsen, rij je net zo hardquote:
Dan moet je harder trappenquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:39 schreef arjan1212 het volgende:
ik haal op me fiets geen 45 km per uur.
Zou het niet gewoon een troll zijn?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:35 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Waarom? We willen juist minder van die krengen op de weg, niet nog meer.
[..]
Want veiliger. Het verkeer wordt steeds drukker en jongeren ogenschijnlijk steeds debieler, een beetje voertuigbeheersing en verkeersinzicht kweken voor je ze met 300 kilogram aan gemotoriseerd ijzer de weg opstuurt kan dus geen kwaad.
Waarom 1980? Je moet nou eenmaal ergens een grens trekken, hè. Al hadden ze het beter gewoon stante pede voor iedereen kunnen verplichten die nog geen ander rijbewijs heeft, dan had je dit soort gezeur niet gehad. Zo'n leeftijdsgrens slaat ook eigenlijk nergens op.
[..]
Wat?!!
[ afbeelding ]
veiligheid: een stevige kooiconstructiequote:Op donderdag 14 maart 2013 18:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nog een nadeel van brommobielen:
geen veiligheidseisen mbt kreukelzones botsproeven wat dan ook
ben je verkoperquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:23 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
veiligheid: een stevige kooiconstructie
http://www.microcar.nl/veiligheid.asp
stevige kooiconstructie?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:23 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
veiligheid: een stevige kooiconstructie
http://www.microcar.nl/veiligheid.asp
Je kan ook gewoon aandelen in een niet beurgenoteerde vennootschap(NV of BV) verkrijgen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:19 schreef arjan1212 het volgende:
Volgens mij staan ze niet aan de beurs.
ben jij de dealer?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:19 schreef arjan1212 het volgende:
Volgens mij staan ze niet aan de beurs.
Camper met een kapotte chromosoom...quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nog een nadeel van brommobielen:
geen veiligheidseisen mbt kreukelzones botsproeven wat dan ook
quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:05 schreef T42 het volgende:
[..]
top en de bestuurder is nog eens de kreukelruimte ook
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef -niemand- het volgende:
[..]
stevige kooiconstructie?
van kokerprofiel 20x20 laat me niet lachen.
bam!quote:Een zwaar uitgevoerd subframe (chassis voorzijde)
Lichamelijk gezond bedoel je. Een niet onbelangrijke toevoeging.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:53 schreef arjan1212 het volgende:
Veel mensen denken dat het veel bejaarden en gehandicapten zijn, dat kan ik ff ontzenuwen 80% van de bestuurders van brommobielen zijn tussen de 30 en 60 jaar en gezond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |