wd op klacht.nlquote:Klacht Lidl: klacht over aanbieding maan dag en dinsdag
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Lidl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze klacht: 6
er was een aanbieding van twee pakjes osseworst voor de prys van een deze aan bieding was er niet een medewerkster zy hier heeft u een tegoed coupon dan krygt u het de volgende voor de aanbiegings prys n.l 2.50 wat schets myn verbazing twee dagen later ik de osseworstjes ging kopen ik de korting niet kreeg de bedryfs leider vertelde my dat het kon ik zy dat als ik datniet kreeg ik een klacht in zou dienen want ik kryg het by c1000 altyd wel waarop hy zei wy zyn c 1000 niet
Gewenste oplossing
het gaat niet om die paar centen maar om de reactie van de bedryfsleider een aan bieding 2 osseworstjes voor2.50
Cum at mequote:
Morgen examen Nederlands, moet ik een nep sollicitatiegesprek voeren met m'n docent, en daarin moet ik vertellen wat m'n plannen zijn voor mijn loopbaan en waar ik over 5 jaar wil staan.quote:
Dat wisten we al langer dan vandaag, fijn dat jij er ondertussen ook zelf achter bent.quote:
Ricardoquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat wisten we al langer dan vandaag, fijn dat jij er ondertussen ook zelf achter bent.
I love you but I hate you.quote:
Zal eens.quote:
thanksquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Een Candice als pleister op de wonde:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Morgen examen Nederlands, moet ik een nep sollicitatiegesprek voeren met m'n docent, en daarin moet ik vertellen wat m'n plannen zijn voor mijn loopbaan en waar ik over 5 jaar wil staan.
Maar ik heb geen plannen voor mijn loopbaan en ik wil over 5 jaar gewoon als OA werken, precies waar ik deze fokking opleiding voor volg, verder niks. Wtf moet ik daar nou mee? Want met dit antwoord gaat ze geen genoegen nemen.
ja, gisterenquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!!!
Heel goed, dankuben alweer 2 weken intensief sporten. Dat kan weer
Jouw nek btw? Brace af?
Jij hebt je kans gehad.quote:
Ja maar ik kan niet zomaar wat lullen, want ze kent mequote:
Liegen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Morgen examen Nederlands, moet ik een nep sollicitatiegesprek voeren met m'n docent, en daarin moet ik vertellen wat m'n plannen zijn voor mijn loopbaan en waar ik over 5 jaar wil staan.
Maar ik heb geen plannen voor mijn loopbaan en ik wil over 5 jaar gewoon als OA werken, precies waar ik deze fokking opleiding voor volg, verder niks. Wtf moet ik daar nou mee? Want met dit antwoord gaat ze geen genoegen nemen.
Bereid het een beetje voor met een mooi verhaal eromheen. Leg uit dat je dit over 5 jaar wilt doen aangezien je daar voor studeert (joh). Gewoon standaard sollicitatie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeg dat je niet fulltime wil doorstuderen maar dat je wel hoopt dat je bij een school kunt werken waar je interne cursussen of opleidingen kunt volgen. KABAM.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet zomaar wat lullen, want ze kent meKan dus niet zeggen van ja ik wil doorstuderen blabla, want ze weet dat ik dat niet wil en ga doen
Maar dat komt al terug in mijn vragen die ik moet stellen, of ze dat aanbieden omdat ik zelfontplooiing belangrijk vindquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg dat je niet fulltime wil doorstuderen maar dat je wel hoopt dat je bij een school kunt werken waar je interne cursussen of opleidingen kunt volgen. KABAM.
Gewoon op terugkomen dan, lijkt me geen probleem. Dan kan je dat nog iets verder toelichten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar dat komt al terug in mijn vragen die ik moet stellen, of ze dat aanbieden omdat ik zelfontplooiing belangrijk vind
Ja heb gekotst het doorgeslikt en weer gekotst en doorgesliktquote:
Mja, dat is niet dom dan dat ik dat dan dus dubbel benoem? Want dan doe ik dat wel gewoon, vond het zelf alleen een beetje vreemd omdat ik dat dan dus meerdere keren erbij haal.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gewoon op terugkomen dan, lijkt me geen probleem. Dan kan je dat nog iets verder toelichten.
quote:
Oh.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar dat komt al terug in mijn vragen die ik moet stellen, of ze dat aanbieden omdat ik zelfontplooiing belangrijk vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |