Let's go.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:28 schreef wolvendagen het volgende:
Wie gaat er mee naar de volgende fokpremiere in de hoop dat ferry doedens er is en we hem dan van de trap kunnen duwen nee vas niet jij
Het viel me net ook al op.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe de fuck kom jij aan "Cokebarbie"?
okequote:
neequote:Op woensdag 13 maart 2013 17:31 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Net alsof jij hier niet een beetje heet van wordt, wd.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe de fuck kom jij aan "Cokebarbie"?
Jelly op mijn tagjequote:
Beetje, maar wil dan wel andere beschrijving.quote:
Ah, ok.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:32 schreef wolvendagen het volgende:
Tagje gekregen van opa.bakkebaard. Geen kleurtje erbij mja.
Heb je m gepepen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:32 schreef wolvendagen het volgende:
Tagje gekregen van opa.bakkebaard. Geen kleurtje erbij mja.
Nee kwam hier vanmorgen binnen en had ineens dit tagjequote:
Als ik mee ga dan is het om jou van de trap te duwen, just sayin'quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:28 schreef wolvendagen het volgende:
Wie gaat er mee naar de volgende fokpremiere in de hoop dat ferry doedens er is en we hem dan van de trap kunnen duwen nee vas niet jij
Hehe.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik mee ga dan is het om jou van de trap te duwen, just sayin'
Je gaat niet mee currygirlquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik mee ga dan is het om jou van de trap te duwen, just sayin'
Ik ga met Murdera en slaat ie je in je gezicht met z'n bacterie draden waarop ik jou een rottrap verkoop en je van de trap af dondertquote:
Alsof je daar de kans voor krijgt. Ben sneller dan het lichtquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga met Murdera en slaat ie je in je gezicht met z'n bacterie draden waarop ik jou een rottrap verkoop en je van de trap af dondert
Ik ben een neger ik sprint harder.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof je daar de kans voor krijgt. Ben sneller dan het licht
Als je een atletisch figuur had, ja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben een neger ik sprint harder.
Altijd al sportief geweest dus weet niet wat je lult missyquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je een atletisch figuur had, ja.
Doeltreffende vragen altijd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:39 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Zou je de lover van Ferry, wd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |