Oh kijk! Kan ik die daar dan halen......quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb sokken van de hema
en mijn cleanup brush
SPOILER: wees gewaarschuwdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
![]()
SPOILER: wees gewaarschuwdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik kan veel hebben maar dat
吴 曼 迪
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT IS DATSPOILER: wees gewaarschuwdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
oh yayquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:36 schreef megamandy het volgende:
Oeh Starbucks in Eindhovenomnom all the cake
Ze gaan schijnbaar het station verbouwen maar in de tussentijd komt er al een mobiele unit waar ze gaan zittenquote:
das mooi want SF heeft geen koffie thuis dus dan kan ik mooi ff daar halenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze gaan schijnbaar het station verbouwen maar in de tussentijd komt er al een mobiele unit waar ze gaan zitten![]()
tegenwoordig? dat is altijd al zo geweest!quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind starbucks tegenwoordig echt te duur voor wat je krijgtEn de mensen die daar werken
![]()
Eerst wilde ik daar wel geld aan uitgeven, nu niet meer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tegenwoordig? dat is altijd al zo geweest!
Mhehe je moet altijd al zoveel betalenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind starbucks tegenwoordig echt te duur voor wat je krijgtEn de mensen die daar werken
![]()
M. ook nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
das mooi want SF heeft geen koffie thuis dus dan kan ik mooi ff daar halen
Ach eens in de twee weken ofzo heb ik daar wel zin in. Maar door de hoeveelheid melk in die koffies zit ik dan ook altijd wel voor een tijdje volquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eerst wilde ik daar wel geld aan uitgeven, nu niet meer.
Welja, zoveel koffie tentjes zijn super duur. Ik vind die cappucchino van de starbucks echt zooooo niet te zuipen trouwenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mhehe je moet altijd al zoveel betalenBij de DE moet je ongeveer even veel betalen
[..]
M. ook nietDaar drink ik maar soms Wiener Melange oploskoffie de enige die ik nog wat te drinken vind. Maar er zou ooit een Nespresso in huis komen dus
De White Cafe Moccaquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Welja, zoveel koffie tentjes zijn super duur. Ik vind die cappucchino van de starbucks echt zooooo niet te zuipen trouwenik neem altijd de caramel macchiato, dies wel lekker
ik hoef vandaag enkel een boodschap te doen maar ik heb er echt nul kracht voor, kutmedicijnenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wilde eigenlijk zo'n telefoonlaad ding bij de action halen maar ik heb geen zin om ook nog maar iets te doen
Ik heb gewoon zo'n OPKLJDKMS;ODKJ kutbuiquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik hoef vandaag enkel een boodschap te doen maar ik heb er echt nul kracht voor, kutmedicijnen
man up!quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zo'n OPKLJDKMS;ODKJ kutbui
In Breda?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dit is een gruwelijke kutaction, vind ik. Achja misschien ga ik zo nog wel
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:55 schreef PriemGirl het volgende:
..............en nu voel ik me een vetzak![]()
Dat is ook echt een kut action. Ze hebben er echt geen flikker.quote:
Hij was wel lekkerquote:
Ik doelde op het feit dat je jezelf een vetzak noemt, dat moet je niet doenquote:
Dan lees je niet goedquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit dat je jezelf een vetzak noemt, dat moet je niet doen
Af en toe genieten van een Bosche Bol is niks mis mee
Owwwww... je koopt gepasteuriseerde eieren... lees ik... dus...quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
Wat zijn: gepasteuriseerde eierdooier
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:27 schreef Mss het volgende:
Ik heb dus een Illamasqua cadeaubon van 20 pond gekregen! Maar ik mag er geen nagellak van kopen.
ga je cocktails schudden?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owwwww... je koopt gepasteuriseerde eieren... lees ik... dus...
royal mailquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:27 schreef Mss het volgende:
Ik heb dus een Illamasqua cadeaubon van 20 pond gekregen! Maar ik mag er geen nagellak van kopen.
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:27 schreef Mss het volgende:
natuurlijk niet. Gewoon rauw ei pakken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik las iets over zelf mayo maken... maar dan had ik dat nodig :'![]()
[..]![]()
Dus nog steeds geen load
![]()
whutquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]![]()
Dus nog steeds geen load
![]()
quote:Recept voor een snelle, verse mayonaise zonder E-nummers!
2 gepasteuriseerde eierdooier, theelepel mosterd, theelepel azijn, snufje zout, 200 ml zonnebloemolie, alles op kamertemperatuur.
Doe alle ingrediënten behalve de olie in een lange smalle beker, plaats de staafmixer in de beker en giet alle olie erbij. Nu de staafmixer aanzetten en langzaam naar boven bewegen. Klaar is je heerlijke verse mayonaise!
Voor de liefhebber kan er wat knoflook, citroensap of verse kruiden toegevoegd worden. Wij zijn benieuwd naar jullie eigen persoonlijke mayonaise, wat voegen jullie toe als finishing touch?
Nee, maar die schijnt nog altijd onderweg te zijnquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]![]()
Dus nog steeds geen load
![]()
Nee, want bulktransport is reguleerbaarquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:55 schreef megamandy het volgende:
Sowieso is dat toch vreemd? Geen losse potjes nagellak per post maar wel bulktransport
Aah zo, ja dat kan inderdaad. Ik denk alleen maar aan 3 potjes versus duuzendquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, want bulktransport is reguleerbaar
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, maar die schijnt nog altijd onderweg te zijn.
quote:
Jep, zou er meteen in moeten staan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:13 schreef Mss het volgende:
Als je betaalt met paypal, staat iets dan altijd direct in je overzicht? Heb namelijk nog geen mail van Illamasqua, of van paypal, en mijn paypal overzicht is niks te zien en op de website is mijn mandje nog gevuld.
Sneeuw?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zeau, mobieloplader gescoord en ondergesneeuwd
WAAR! Ik wil mij ook verkleden voor feestjesquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Van die studenten die elk weekend naar zo'n feest gaan waar je verkleed moet, en dan elk weekend ook daar een outfit voor kopen. Dafuq
Sneeuw blijft niet liggen, maar het sneeuwt wel, best dikke vlokken. Toen we de action binnen gingen was er zon, toen we naar buiten gingen sneeuwde het. En beestjes gekekenquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sneeuw?
Hier blauwe lucht met enkel wolkje en zon
Beestjesquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sneeuw blijft niet liggen, maar het sneeuwt wel, best dikke vlokken. Toen we de action binnen gingen was er zon, toen we naar buiten gingen sneeuwde het. En beestjes gekeken
WAT VOOR FEESTEN?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Van die studenten die elk weekend naar zo'n feest gaan waar je verkleed moet, en dan elk weekend ook daar een outfit voor kopen. Dafuq
BAARD GAMEN!quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
BABY RATJES EN KONIJNTJES EN BAARDAGAMEN EN GROTE BAARDAGEMEN EN KAMELEONS EN EN EN EN
Kom hierheen, velen verkleedfeestjes.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
WAAR! Ik wil mij ook verkleden voor feestjes
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
BABY RATJES EN KONIJNTJES EN BAARDAGAMEN EN GROTE BAARDAGEMEN EN KAMELEONS EN EN EN EN
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kom hierheen, velen verkleedfeestjes.
Ohquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
volgens mij gewoon verkleed in de kroeg staan mt een studentenvereniging ofzo
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
snel je nagels lakken op kantoor als je collega wegrent omdat d'r BHV pieper af gaat
Daar ben ik in het begin ook vaker geweest jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
hoezo is er een miller time in Tilburg? DAT IS EINDHOVENS VERGANE GLORIE JA!
waarom? Dat is toch ook best spannend?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:50 schreef Mirjam het volgende:
Ik zit 'm hier de pan uit te stressen omdat ik vanavond een mri heb.
een emoslinger, ik verdien hem.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:50 schreef Mirjam het volgende:
Ik zit 'm hier de pan uit te stressen omdat ik vanavond een mri heb.
een emoslinger, ik verdien hem.
mja maar ik ben echt irrationeel bang. Ik ben een paar jaar geleden echt uid dat ding gesprongen toen ik al helemaal erin lag.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom? Dat is toch ook best spannend?
holosquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en duur jonge. Maar ja, geduld, ik heb het niet
15 cent bij de primark jongequote:Op woensdag 13 maart 2013 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama heeft een huispak van 70 EURO gekocht, lolwat
Maar dan lig je toch opgesloten in zo'n witte buis toch? Dat zou ik ook niet tof vindenquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja maar ik ben echt irrationeel bang. Ik ben een paar jaar geleden echt uid dat ding gesprongen toen ik al helemaal erin lag.
sindsdien is het shit
ik heb straks oxazepam, ik hoop echt dat dat voorkomt dat ik daar tegen het plafond aan zit
Mjaquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dan lig je toch opgesloten in zo'n witte buis toch? Dat zou ik ook niet tof vinden
Neequote:Op woensdag 13 maart 2013 15:53 schreef megamandy het volgende:
Ooh dat zou ik ook eng vinden MirjamGewoon ogen dichthouden zodat je het niet merkt
Nee?
wastrommelquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Die wastrommels zijn niet chill nee.
met je voeten eerst? Helpt dat?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mja
Ik heb wel geregeld dat ik er andersom in mag, maarja dan alsnog doodeng.
ermahgerd
Ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wastrommel
daar is het wel goed mee te vergelijken ja
Hier vis vanavondquote:
Wat is duur in dit geval? Geen idee hoeveel ze daar kosten eigenlijk..quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en duur jonge. Maar ja, geduld, ik heb het niet
maar duh!quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:58 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, ze hebben het HOE-rokje in mijn maat, nu moet ik wel falen toch?
Ondergesneeuwd? Hier net heerlijk een half uur in het zonnetje gewandeldquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zeau, mobieloplader gescoord en ondergesneeuwd
ik moet / mag morgen nog een keer zuurkool eten (bb's portiequote:Op woensdag 13 maart 2013 15:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier vis vanavonden aardappelpuree maken en groentjes
een half uur? Amateurquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ondergesneeuwd? Hier net heerlijk een half uur in het zonnetje gewandeld
Dan word je één grote homp denk ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:00 schreef Mss het volgende:
http://www.newlook.com/eu(...)collar-top_259526013
Ik vind dit ook wel leuk, maar ik ben bang dat het tetsgewijs geen optie is.
Ik had veggieburgers gekocht om eens te proberen. Maar thuis zag ik dat ik nog een kipfiletje in marinade had gemaakt gisteren. Dus dan morgen maar die burgers uitproberenquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wij eten vandaag geen vlees maar ik heb nu zin in soep. Maar de soep is kippensoep. Dilemma of ik wel of niet kippensoep ga eten
mouwloosquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:00 schreef Mss het volgende:
http://www.newlook.com/eu(...)collar-top_259526013
Ik vind dit ook wel leuk, maar ik ben bang dat het tetsgewijs geen optie is.
Ik heb geen vleesvervangersquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik had veggieburgers gekocht om eens te proberen. Maar thuis zag ik dat ik nog een kipfiletje in marinade had gemaakt gisteren. Dus dan morgen maar die burgers uitproberen
Mja dat denk ik ook wel ja. Of een riempje onder de borst net boven de buik ofzo? Maar misschien accentueert dat juist de delen waarvan het niet de bedoeling is? I don't know...quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan word je één grote homp denk ik
Mja weet je, andersd ga je met je hoofd eerst en moet je die hele buis door. ik ben dik, buis is smal, dus kan écht nergens heen, Instant paniek, en de tent breek ik af. Alas m'n hoofd er als laatst ingaat is dat al minder, en dan is het gewoon 3 kwartier heeeeeeeeeeeeeeel erg mn best doen om te blijven liggenquote:
Ik vind deze dingen echt alleen voor super slanke mensen, anders dan lijk je alleen maar dikker imoquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja dat denk ik ook wel ja. Of een riempje onder de borst net boven de buik ofzo? Maar misschien accentueert dat juist de delen waarvan het niet de bedoeling is? I don't know...
Waarom moet dat zo lang duren eigenlijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mja weet je, andersd ga je met je hoofd eerst en moet je die hele buis door. ik ben dik, buis is smal, dus kan écht nergens heen, Instant paniek, en de tent breek ik af. Alas m'n hoofd er als laatst ingaat is dat al minder, en dan is het gewoon 3 kwartier heeeeeeeeeeeeeeel erg mn best doen om te blijven liggen
en zonder tieten, volgens mij ziet zoiets bij mij ook al niet uitquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind deze dingen echt alleen voor super slanke mensen, anders dan lijk je alleen maar dikker imo
Maar je moet er soberso helemaal doorheen, van voor tot achter?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mja weet je, andersd ga je met je hoofd eerst en moet je die hele buis door. ik ben dik, buis is smal, dus kan écht nergens heen, Instant paniek, en de tent breek ik af. Alas m'n hoofd er als laatst ingaat is dat al minder, en dan is het gewoon 3 kwartier heeeeeeeeeeeeeeel erg mn best doen om te blijven liggen
Nee toch, je ligt toch stil?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar je moet er soberso helemaal doorheen, van voor tot achter?
Is het dan niet gewoon een soort uistel van executie?
Nee, want je voeten worden er eerst in gereden dus dan schuift je hoofd niet die hele buis door?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hooft ligt er dan toch net zo lang in?
Maar wel met het "einde" boven je. Als je eruit gaat hoef je dan niet via je benen eruit te gaan. Ik snap het welquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hooft ligt er dan toch net zo lang in?
Nee je ligt uiteindelijk stil. En andersom kun je, als je je hoofd kantelt, naar het plafond kijken, dus je kijkt niet tegen de bovenkant van de buis.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar je moet er soberso helemaal doorheen, van voor tot achter?
Is het dan niet gewoon een soort uistel van executie?
Seriously, workshop caviar nailsquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Workshop nageldecoratie met high tea in Zuid-Holland
Nog 05 min 48 sec
Eerst is het tijd voor een kopje thee en iets lekkers, daarna krijg je uitleg over de technieken die je gaat aanleren. Vervolgens worden o.a. de technieken voor kaviaarnagels of fluweelnagels doorgenomen en kun je aan de slag. Tussendoor krijg je een vers bereide high tea.
Ik heb zoiets en bij mij gaat het nét met mijn tieten...... Ik heb dus een B.. kan me niet voorstellen dat het goed ziet bij iemand met ook maar iets grotere tieten dan ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
en zonder tieten, volgens mij ziet zoiets bij mij ook al niet uit
oh. Ja dat wist ik dan weer nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Je gaat er in en er dezelfde kant weer uit.
Claustrofobisch gezien lijkt dat me ook fijner ja...quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee je ligt uiteindelijk stil. En andersom kun je, als je je hoofd kantelt, naar het plafond kijken, dus je kijkt niet tegen de bovenkant van de buis.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind deze dingen echt alleen voor super slanke mensen, anders dan lijk je alleen maar dikker imo
Eigenlijk zijn het gewoon vormeloze zakken. Ongeacht je figuur denk ik...quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
en zonder tieten, volgens mij ziet zoiets bij mij ook al niet uit
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh. Ja dat wist ik dan weer niet
Daarom de extra info.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh. Ja dat wist ik dan weer niet
Allemaal leuk, weet het alleen nog niet helemaal van jurkje 1...quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:07 schreef Mss het volgende:
Ik heb nu dit:
http://www.newlook.com/eu(...)ter-dress-_275569901
http://www.newlook.com/eu(...)rt-t-shirt_270468003
http://www.newlook.com/eu(...)ube-skirt-_275299701
http://www.newlook.com/eu(...)ater-skirt_268284409
http://www.newlook.com/eu(...)-gypsy-top_267111040
http://www.newlook.com/eu(...)-gypsy-top_269364060
![]()
![]()
![]()
![]()
Goede keuzes! Leuk!quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:07 schreef Mss het volgende:
Ik heb nu dit:
http://www.newlook.com/eu(...)ter-dress-_275569901
http://www.newlook.com/eu(...)rt-t-shirt_270468003
http://www.newlook.com/eu(...)ube-skirt-_275299701
http://www.newlook.com/eu(...)ater-skirt_268284409
http://www.newlook.com/eu(...)-gypsy-top_267111040
http://www.newlook.com/eu(...)-gypsy-top_269364060
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou 'm sowieso met vestje dragenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Allemaal leuk, weet het alleen nog niet helemaal van jurkje 1...
DOEN WEquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:12 schreef Puckzzz het volgende:
Priem, ik kan een tegoedbon van een tientje winnen bij de stoffenkraam als ik een foto inzend van het eindproduct.
Nudge nudge wink wink
Oh gelukkig!! Voor hetzelfde geld was je je mandje aan het vullen!!quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
ennnnn ik ben weer mantjes aan het vullen. Bedankt, MSs!![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh gelukkig!! Voor hetzelfde geld was je je mandje aan het vullen!!
HOEEE wat waar?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hee Mss
Online cursus gitaar of piano leren spelen
Nog 10 min 15 sec
Instrumenten bespelen is hot. Zie je het voor je? De sterren van de hemel spelen achter je piano á la Wibi Sourjadi of rocken op je gitaar als Jimi Hendrix. Na 22 lesweken ben je zover. 538 DJ Robin Lefeber en Sonja Bakker gingen je – met veel succes – voor.
Denk je nou serieus dat ze dikke sale gaan houdenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:14 schreef megamandy het volgende:
Mijn geld gaat de komende maanden op mijn rekening blijven staanAlleen als er een grote sale bij de Sephora komt mag ik falen
Ik vind het jurkje zelf niet leukquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:13 schreef Mss het volgende:
Maar vinden jullie het jurkje niet leuk of denken jullie dat het mij niet staat?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
oh ik heb mijn holobroek aan en nog niet 1 opmerking gehad
Ik typte alsquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat ze dikke sale gaan houden
Maar hopen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
als vogelprintjes zo hip zijn, WAAR ZIJN DAN MIJN FLAMINGO'S, new look????
Ik denk het niet... Ze hebben wel de 3 voor 10 actie nog bij het prijzencircus en dat zal na dag 1 wel ver op zijn en niet meer worden aangevuld of zoquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die producten die over zijn worden gewoon naar andere landen gestuurd ofzoquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik denk het niet... Ze hebben wel de 3 voor 10 actie nog bij het prijzencircus en dat zal na dag 1 wel ver op zijn en niet meer worden aangevuld of zo
Denk niet dat ze op producten van urban decay flinke kortingen gaan geven
ERMAHGERquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.newlook.com/eu(...)mingo-vest_275810610
Die is gaaf!!!!!! Maar met onze boezems krijgen die beesten een speknek van hier tot Tokyoquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.newlook.com/eu(...)mingo-vest_275810610
FLAMINGO'S MET RHINESTONE GLITTERS!!quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Flamingo's zijn cool, maar dit ding is gewoon lelijk
spesjuuullquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:20 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had ooit een T-shirt van Debs over gekocht. Daar stond een grote foto van een meisje met grote ogen op, beetje schuin afgebeeld. Resultaat als ik 'm aanhad: Een behoorlijk scheve schele meid met 1 HEUL groot oogOh en geen neus want die viel in de plooi onder mijn tieten
Ik vind 'm wel mooiquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Flamingo's zijn cool, maar dit ding is gewoon lelijk
neonsquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat is 16 euro nogwat voor 3 lakjes
Summer neons zijn coolerquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik heb nu flipflop fantasy en kiwi kool-ada in mn mandje. Twijfel over die oranje en volgens mij had ik towel boy toy al of ooit gehad dus die hoef ik niet.
Die drogen ook velen langzaam en lakken rottigerquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Summer neons zijn coolerDie hebben shimmer
Meh, cremesquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Summer neons zijn coolerDie hebben shimmer
ik vind flipflop en pool party het tofst en die gelequote:Op woensdag 13 maart 2013 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik bestel nu wel deze 2, kan altijd nog MOAR nemenDit zijn wel de 2 mooiste toch?
ja fuuuquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind flipflop en pool party het tofst en die gele
dubbel fuuquote:
Purple Panicquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die is ook tof, hoe heet ie ookalweer
Ja maar ik pleur overal sneldrogende topcoat overheen dus droogtijd maakt mij niet uitquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die drogen ook velen langzaam en lakken rottiger
VIER LAGENquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar ik pleur overal sneldrogende topcoat overheen dus droogtijd maakt mij niet uit
Ik heb alleen flipflopflapflup fantasy en die had 4 lagen nodig om dekkend te zijn, die summer neons maar 2. En ik hoef niet per se markeerstift neon, ik vind die precies fel genoeg
Hij is wel mooi hoor!quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders klikt uit mandje
Nou ja, ook met seche kan ik na 4 uur nog deuken drukken in die summer neons.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar ik pleur overal sneldrogende topcoat overheen dus droogtijd maakt mij niet uit
Ik heb alleen flipflopflapflup fantasy en die had 4 lagen nodig om dekkend te zijn, die summer neons maar 2. En ik hoef niet per se markeerstift neon, ik vind die precies fel genoeg
Ow, das nie handig neequote:Op woensdag 13 maart 2013 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja, ook met seche kan ik na 4 uur nog deuken drukken in die summer neons.
Ja daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hij is wel mooi hoor!![]()
Alleen dekt ie niet zo mooiMisschien scheelt het als je eerst een laag wit eronder doet of zo?
* SpaceInvaders heel ebay wegkliktquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja, ook met seche kan ik na 4 uur nog deuken drukken in die summer neons.
Dat doet wonderen ja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hij is wel mooi hoor!![]()
Alleen dekt ie niet zo mooiMisschien scheelt het als je eerst een laag wit eronder doet of zo?
China Glaze Flirty Tankiniquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
kan niet kiezen
http://www.scrangie.com/2(...)-collection-for.html
jawel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nu essence better than gel nails top sealer 'fast dry'. Die hadden ze eerst toch niet?
d'r zijn d'r twee, high shine en fast dryquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu staat er letterlijk fast dry op.
Die van de primark voor 2.5 euroquote:
Okay, ik had eerst dan die high shine denk ik, en nu de fast dry. 2 voor 3 euroquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
d'r zijn d'r twee, high shine en fast dry
Die zijn fijnquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
telefoonoplaadextrading aan het opladen
Yeah ik heb nu die van de action. Die van duracell vind ik te duurquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die zijn fijnIk moet er ook nog een voor mijzelf halen
Vaak genoeg dat ik vanuit Eindhoven naar werk kom of andersom en met dat vele treinen haal ik soms net niet de hele dag op de accu. Hebben er nu een thuis maar mijn pa gebruikt die ook vaak genoeg, beter dat ik ook een voor mijzelf in mijn tas heb.
Ooh ik ook hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Yeah ik heb nu die van de action. Die van duracell vind ik te duur
de rode want ik vind de 1e echt kamperschoenenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:00 schreef Incantrix het volgende:
http://www.brandos.nl/adi(...)1156-black-1-/a61833
of
http://www.brandos.nl/adi(...)8-vivredlegin/a70730
Voor Stef?
De tweede vind ik eigenlijk leuker en die zijn ook nog eens helemaal van leer, maar ik vraag me af of die neuzen het lang gaan overleven
Ow, echt? Ik had ooit ook altijd shelltoesquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
de rode want ik vind de 1e echt kamperschoenen
kāmperschoenen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kamper? Zijn juist alto schoenenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er komt ongeveer zo'n broek op:quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja mooi trainingspak erbij, dikke gouden kettingen en gaaaaaan
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja mooi trainingspak erbij, dikke gouden kettingen en gaaaaaan
Nopequote:Op woensdag 13 maart 2013 17:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja die dragen hetzelfde als kampers
WIE HOE WAT WAAR?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd dat filmpje, er staat nagellakmeisjes maar er staat een faker bij
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd dat filmpje, er staat nagellakmeisjes maar er staat een faker bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |