Oh kijk! Kan ik die daar dan halen......quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb sokken van de hema
en mijn cleanup brush
SPOILER: wees gewaarschuwdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
![]()
SPOILER: wees gewaarschuwdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik kan veel hebben maar dat
吴 曼 迪
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT IS DATSPOILER: wees gewaarschuwdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
oh yayquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:36 schreef megamandy het volgende:
Oeh Starbucks in Eindhovenomnom all the cake
Ze gaan schijnbaar het station verbouwen maar in de tussentijd komt er al een mobiele unit waar ze gaan zittenquote:
das mooi want SF heeft geen koffie thuis dus dan kan ik mooi ff daar halenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze gaan schijnbaar het station verbouwen maar in de tussentijd komt er al een mobiele unit waar ze gaan zitten![]()
tegenwoordig? dat is altijd al zo geweest!quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind starbucks tegenwoordig echt te duur voor wat je krijgtEn de mensen die daar werken
![]()
Eerst wilde ik daar wel geld aan uitgeven, nu niet meer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tegenwoordig? dat is altijd al zo geweest!
Mhehe je moet altijd al zoveel betalenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind starbucks tegenwoordig echt te duur voor wat je krijgtEn de mensen die daar werken
![]()
M. ook nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
das mooi want SF heeft geen koffie thuis dus dan kan ik mooi ff daar halen
Ach eens in de twee weken ofzo heb ik daar wel zin in. Maar door de hoeveelheid melk in die koffies zit ik dan ook altijd wel voor een tijdje volquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eerst wilde ik daar wel geld aan uitgeven, nu niet meer.
Welja, zoveel koffie tentjes zijn super duur. Ik vind die cappucchino van de starbucks echt zooooo niet te zuipen trouwenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mhehe je moet altijd al zoveel betalenBij de DE moet je ongeveer even veel betalen
[..]
M. ook nietDaar drink ik maar soms Wiener Melange oploskoffie de enige die ik nog wat te drinken vind. Maar er zou ooit een Nespresso in huis komen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |