Ja of dat de stagiair iemand van het vaste personeel roepquote:Op maandag 8 april 2013 09:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, zo'n kassa systeem is toch vrij ingewikkeld. Ik snap alleen niet dat het vaste personeel van zo'n winkel iemand dan gewoon langer dan 5 minuten bij de kassa laat staan wachten zonder ook maar enige blijk van dat ze ze uberhaupt hebben zien staan...
Aww thanksquote:Op maandag 8 april 2013 11:12 schreef PriemGirl het volgende:
Debs hij staat je echt super tofHet past gewoon bij je
mooi n beter een dikke puist op je kin dan op je neusquote:Op zondag 7 april 2013 19:06 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is nog iets paarser in het echt en niet matte maar satin, maar ik krijg 'm er niet fatsoenlijker op. Tevens excuses voor de dikke puist.
Haha ja die doen meer zeer wel, op je neus. En thanksquote:Op maandag 8 april 2013 20:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mooi n beter een dikke puist op je kin dan op je neus!
Jep, ik heb een hele tijd bijna iedere dag rode lippen gehad. Nu vergeet ik soms mijn lippen te doen en dan ziet dat meteen zo vreemd uitquote:Op maandag 8 april 2013 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aww thanks! Ik ben er nu nog blijer mee
. Zo grappig, ik ben van noooit lipstick via heel eventjes redelijk nude en koraal kleuren naar BAM donker gegaan, maar dat laatste bevalt zoveel beter!
Ik ben zeer zeer witquote:Op maandag 8 april 2013 22:10 schreef Cheerful het volgende:
Ik heb altijd het idee dat rode/felle lippen te heftig bij mij zijn, omdat ik een beetje een 'flets' uiterlijk heb. Blond haar, blauwe ogen, lichte huid. Dus ik durf nooit zo goed. Ik draag meestal roze of koraal, soms nude. Maar ook heel vaak transparante lipgloss of alleen lippenbalsem.
Wat debs zegt, het is wennen. Ik vind het práchtig staan bij witte huidjes. Mooi contrast, heel classy. Probeer eens een rodere lipgloss, volgens mij zijn die van catrice wel goed, en een tijdje thuis alleen dragen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:10 schreef Cheerful het volgende:
Ik heb altijd het idee dat rode/felle lippen te heftig bij mij zijn, omdat ik een beetje een 'flets' uiterlijk heb. Blond haar, blauwe ogen, lichte huid. Dus ik durf nooit zo goed. Ik draag meestal roze of koraal, soms nude. Maar ook heel vaak transparante lipgloss of alleen lippenbalsem.
Wauw. Zo veel! Ik heb behalve A England geen indy (althans.. Is het nog wel indy? ), vind ze zo gaafquote:Op donderdag 11 april 2013 19:38 schreef Debsterr het volgende:
Omdat nagellak ook make-up isheb net stash pics gemaakt!
Helmer 1
[ afbeelding ]
Lade 1 - topcoats, basecoats, stripers en toppers.
Lade 2 - nailart zooi en voorraad topcoat.
Lade 3 - OPI (er ontbreken nog flesjes).
Lade 4 - China Glaze.
Lade 5 - China Glaze (en straks OPI).
Lade 6 - Essence en GOSH.
Helmer 2
[ afbeelding ]
Lade 1 - indies, zowel handmade als fabrieks.
Lade 2 - Models Own, Catrice, W7, Sinful Colors, Essie, Misa, NYX.
Lade 3 - ORLY, Nfu Oh, Zoya, H&M, Nubar, Deborah Lippmann, Chanel, Dior.
Lade 4 - Rotzooi, swappies, verpakkingstroep.
Lade 5 - El Corazon, TNB.
Lade 6 - ZOOOOI.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wauw. Zo veel! Ik heb behalve A England geen indy (althans.. Is het nog wel indy? ), vind ze zo gaaf
Wauw, ziet er netjes uit, zeg! En lekker veel om uit te kiezen! Ik heb - even tellen - een stuk of 15 lakjesquote:Op donderdag 11 april 2013 19:38 schreef Debsterr het volgende:
Omdat nagellak ook make-up isheb net stash pics gemaakt!
Helmer 1
[ afbeelding ]
Lade 1 - topcoats, basecoats, stripers en toppers.
Lade 2 - nailart zooi en voorraad topcoat.
Lade 3 - OPI (er ontbreken nog flesjes).
Lade 4 - China Glaze.
Lade 5 - China Glaze (en straks OPI).
Lade 6 - Essence en GOSH.
Helmer 2
[ afbeelding ]
Lade 1 - indies, zowel handmade als fabrieks.
Lade 2 - Models Own, Catrice, W7, Sinful Colors, Essie, Misa, NYX.
Lade 3 - ORLY, Nfu Oh, Zoya, H&M, Nubar, Deborah Lippmann, Chanel, Dior.
Lade 4 - Rotzooi, swappies, verpakkingstroep.
Lade 5 - El Corazon, TNB.
Lade 6 - ZOOOOI.
Ik zag het ja! Laat je weten of ie bevalt? Ben erg benieuwd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:32 schreef Satijn het volgende:
Ook de Hema heeft nu een BBcream in 4 kleuren! Heb m gekocht. Ben benieuwd!
ik lees dat jullie van kortingen af willen weten bij Sephora? ik heb niet alle posts in dit topic gelezen maar toevallig is er in de Sephora in Amstelveen ( winkelcentrum stadshart) een hoop korting op het moment! Ik was gisteren in het filiaal ( die in de v&d zit) en omdat ze volgende week de tent sluiten ( vraag me niet welke dag) zijn die kortingen er.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat heeft Sephora toch een faalwebsite, echt altijd zo onduidelijk. er staat sale en dan dus idd die 30,50 en 70% korting, en klik hier. En als je daar dan klikt zie je alleen andere sales
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |