Mooi klote dan!!quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
Gaat je niet lukken minthy om het erger te maken...
Sociale interactie krijg ik namelijk (positieve) energie vanSchijnbaar toch wat extraverter dan ik dacht te zijn
Zolderkamers FTWquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi klote dan!!![]()
Daar heb ik overigens geen last van, fuck sociale interactie
Ik ben de mijne nog steeds aan het inrichten, maar het gamen dat ik elke avond doe slokt al m'n tijd opquote:
WoW FTWquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben de mijne nog steeds aan het inrichten, maar het gamen dat ik elke avond doe slokt al m'n tijd op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Dit maakt je vrolijk?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
goede muziek maakt mij vrolijk en zon
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een mooi aapje!!Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ik speel helemaal geen spelletjesquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, GTA4, Evil Resident, meer mijn dingen
Niet zo serieusquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik speel helemaal geen spelletjes
quote:
Excuus: Ik speel helemaal geen computerspelletjesquote:
Ik ook niet, hooguit wat Wordfeud (al ben ik dat weer zat) en een Sim City-achtig spelletje op m'n tabletquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik speel helemaal geen spelletjes
Ik speel maar 2 spelletjes WF en Solitairequote:Op woensdag 13 maart 2013 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Excuus: Ik speel helemaal geen computerspelletjes
Liefde is ook een spel natuurlijk en die speel ik wel, verdomd slecht overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |