Nu nog fatsoenlijke links (imageshack werkt niet)quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:55 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
beetje laad maar [ http://imageshack.us/photo/my-images/818/vreddie.png/ (copy/paste deze link) ]
en als knallende afsluiter :[img] http://imageshack.us/photo/my-images/849/imgresl.png/[img] (copy/paste deze link)
Morgen duurt wel heel erg lang bij jou!quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:51 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Ben ook maar een eenzame zwerver zal de links morgen is repareeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, boeiend. Ga er vooral serieus op inquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:29 schreef jodelahity het volgende:
Ondanks dat dit een mooi topic is hoorMaar ik kan er niet omheen hoeveel haat er wel niet is naar iemand die gewoon terecht zei dat mensen naar een premiere gingen in echt alle kleding die ze maar konden vinden
Ik bedoel dat niet verkeerd maar waar hij nu op afgebrand wordt was toch wel een heel klein beetje terecht om het zo maar te zeggen... en hij haalde het ook direct weer weg.. Hij zei gewoon wat iedereen buiten fok dacht
Lol mede-oldbiequote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, boeiend. Ga er vooral serieus op inAlsof Alberto elke dag het park checkt.
Neh dat is wat de schrijvers je willen doen geloven. Stiekem zit ik op een onbewoond eiland aan de kust van Venezuela en heb ik daar een bedrijf gestart genaamd Eyeworks.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Was jij niet al heel lang weg uit de serie?
Ah!quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Neh dat is wat de schrijvers je willen doen geloven. Stiekem zit ik op een onbewoond eiland aan de kust van Venezuela en heb ik daar een bedrijf gestart genaamd Eyeworks.
Ben jij ook zo iemand die met een stropdas rondloopt en mensen afrekent op hun kleding ipv de persoon?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:29 schreef jodelahity het volgende:
Ondanks dat dit een mooi topic is hoorMaar ik kan er niet omheen hoeveel haat er wel niet is naar iemand die gewoon terecht zei dat mensen naar een premiere gingen in echt alle kleding die ze maar konden vinden
Ik bedoel dat niet verkeerd maar waar hij nu op afgebrand wordt was toch wel een heel klein beetje terecht om het zo maar te zeggen... en hij haalde het ook direct weer weg.. Hij zei gewoon wat iedereen buiten fok dacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |