Alsof hij niet vaker kritiek krijgt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:02 schreef Karina het volgende:
Zo dom die Ferry om zoiets te roepen, meteen backfire
Ik denk eigenlijk dat hij ALLEEN maar kritiek krijgt. Je moet voor de grap maar eens naar RTL5 kijken om 18:30 uur, tenenkrommende televisie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alsof hij niet vaker kritiek krijgt.Die opmerking van Ferry heeft sommige fokkers wel diep geraakt zo te lezen.
Het gaat niet zozeer om de 'kritiek' het gaat meer om het lafjes weghalen van de tweet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alsof hij niet vaker kritiek krijgt.Die opmerking van Ferry heeft sommige fokkers wel diep geraakt zo te lezen.
Zal ik eens gaan kijken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat hij ALLEEN maar kritiek krijgt. Je moet voor de grap maar eens naar RTL5 kijken om 18:30 uur, tenenkrommende televisie.
Huilen, elke avond weer als hij de leuke terugblikken onderbreekt met zijn ingestudeerde falende grappen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat hij ALLEEN maar kritiek krijgt. Je moet voor de grap maar eens naar RTL5 kijken om 18:30 uur, tenenkrommende televisie.
Ja dat bedoel ik, totaal niet grappig. Ik kijk vanwege de fragmenten maar hij is gewoon TE erg.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Huilen, elke avond weer als hij de leuke terugblikken onderbreekt met zijn ingestudeerde falende grappen.
Dat is hoe we rollen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:08 schreef Drakire het volgende:
maar wat is dit trouwens voor topic, we zijn boos op die gast dus laten we hem online vernederen door paints te maken? als je het zo leest is het best wel triest eigenlijk.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:49 schreef BobbyB het volgende:
Ferry bleek zelf ook een bekende FOK!ker
[ afbeelding ]
Fucking dit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:14 schreef wickedmen het volgende:
Alsof het mij interesseert wat een middelmatige acteur die zich tevens liever vergrijpt aan naakte mannen dan vrouwen, van mijn kledingstijl vindt.
Ik zag er goed uit en dat is wat telt. [ afbeelding ]
Wat had je dan verwacht? Dat hij in elkaar gebeukt wordt?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:08 schreef Drakire het volgende:
maar wat is dit trouwens voor topic, we zijn boos op die gast dus laten we hem online vernederen door paints te maken? als je het zo leest is het best wel triest eigenlijk.
quote:
quote:
Ultieme FOK!ker juist, hij wist dat het op het scherm zou komen en durfde te trollenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:02 schreef Karina het volgende:
Als hij de ultieme FOK!ker is, dan zeg ik bij deze mijn account opquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ultieme FOK!ker juist, hij wist dat het op het scherm zou komen en durfde te trollen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als hij de ultieme FOK!ker is, dan zeg ik bij deze mijn account op
Denk inderdaad dat ie nu wel op het punt van instorten staat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:02 schreef Karina het volgende:
Ik vind (en vond hem hiervoor al) een irritante kwal, valt het op?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach ik ken hem verder niet maar ik vond het juist wel gedurfd, hij kreeg van FOK!tv ook opmerkingen over hamsters in je reet, dus hij vond vast dat het kon
Nee, dat is zijn friendjequote:Op woensdag 13 maart 2013 14:14 schreef Greys het volgende:
Kan iemand zijn hoofd niet even in de Oz aap shoppen?
Even uitknippen en over zijn hoofd plakkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:14 schreef Greys het volgende:
Kan iemand zijn hoofd niet even in de Oz aap shoppen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |