Helemaal gemistquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:50 schreef Sokz het volgende:
[..]
Was het al toch? De gigaklapper waardoor Runkle weer back on track kwam (en die villa + porsche kon betalen?)
Prachtig jaquote:
Nee, er komt nog een seizoen. Bovendien zie ik hank en karen juist niet samenkomen nu.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Prachtig ja
Ben ik de enige die denkt dat dit het laatste seizoen is?
Marcy & Runkle bij elkaar, Hank & Karen waarschijnlijk ook... Happy end en klaar na 6 seizoenen?
Wel een leuke EP trouwensin rehab met z'n allen aan de drugs
Welke is deze?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:24 schreef ArtistA het volgende:
Vonden meer mensen dat deze aflevering wat gehaast ging?
Aflevering 11. Ging zo vlot allemaal, het leek wel alsof ze een hoop moesten afsluiten voor het einde van het seizoen.quote:
Zo ging het vorig seizoen volgens mij ook.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:58 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Aflevering 11. Ging zo vlot allemaal, het leek wel alsof ze een hoop moesten afsluiten voor het einde van het seizoen.
ep van deze week was vorige week al rw downloadenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:16 schreef MikeyMo het volgende:
Kwam dat screenshot van die Amstel soms uit de promo aangezien hij in de EP van deze week zat... ik had gisteraaf echt in ene het idee dat ik een ep achter liep door die foto
Alle afleveringen zijn al een week eerder te downloaden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:16 schreef MikeyMo het volgende:
Kwam dat screenshot van die Amstel soms uit de promo aangezien hij in de EP van deze week zat... ik had gisteraaf echt in ene het idee dat ik een ep achter liep door die foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |