Zat hier van de week ook nog aan te denken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:17 schreef McReal het volgende:
*Vraagdt zich af waar de fokkermeeting in de parenclubs blijft (ero weet ervan)*
Baron en die in Ammerzoden zijn ook aardig bekend dacht ik zo.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:07 schreef erodome het volgende:
De bekendere...
Fata, fun, monique'a parenparty, gogo, mistique enz...
Ze zijn idd bekend(de baron dan), maar niet goed bekendquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:50 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Baron en die in Ammerzoden zijn ook aardig bekend dacht ik zo.
Herriner me er later nog eens aan, even ruim na het weekend, nu even teveel aan mijn hoofd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zat hier van de week ook nog aan te denken.
Ero? Aventura?
Ik ben ze in de fata tegengekomen (in de tijd dat ze net Revo af waren), toen alleenstaanden in elk geval nog toegang hadden, maar dan spreek ik ook over een aantal jaar terugquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:07 schreef erodome het volgende:
De bekendere...
Fata, fun, monique'a parenparty, gogo, mistique enz...
Zou jij niet ooit nog een keer vertellen hoe je door 40 kerels op 1 avond gepakt werd? Gaaf hoor, was je maar "een" vriendin van mequote:Op maandag 3 oktober 2005 20:07 schreef Sylvana het volgende:
Bij Monique wordt van te voren tegen de single mannen op vrijadgavond verteld dat ze niet zomaar een vrouw mogen aanraken die bezig is, maar dat ze eerst toestemming moeten vragen om mee te mogen doen en de mannen doen dat ook en als ze dat niet doen ( wat dus eigenlijk nooit gebeurd) dan worden ze er zonder pardon uitgezet. Dus daar letten ze echt wel goed opEn op de zaterdag mogen er geen single mannen in, heb je wel een andere avond dan op de vrijdagavond, wat uitgebreider ook, maar ook met mannen erbij is alles goed geregeld en zul je geen last van ze hebben
Door wat nare reacties heb ik besloten om dat niet hier te posten, maar heb er wel een weblog over, dus als je daar interesse in hebt dan zeg je het maarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Zou jij niet ooit nog een keer vertellen hoe je door 40 kerels op 1 avond gepakt werd? Gaaf hoor, was je maar "een" vriendin van me![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:17 schreef Sylvana het volgende:
Door wat nare reacties heb ik besloten om dat niet hier te posten, maar heb er wel een weblog over, dus als je daar interesse in hebt dan zeg je het maar
Zijn meen ik verschillende "regelingen" voor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:20 schreef Elegy het volgende:
En als je nou met z'n tweeën gaat, en je neemt nog iemand mee, moet die dan de volle mep betalen?
Dat kan niet overal he als trio binnen komen, ja m/v/v mag overal, maar m/v/m niet overal en/of niet altijd...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:20 schreef Elegy het volgende:
En als je nou met z'n tweeën gaat, en je neemt nog iemand mee, moet die dan de volle mep betalen?
Met neuken heeft het weinig te maken pop.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het idee vind ik wel spannend... Maar ook afschuwelijk eng. Denk dat ik het dan toch op neukertjes en seksdates houd. Maar het is iets dat ik best een keer zou willen proberen, al is het alleen maar om te weten hoe het is.
Dat weet ik ook wel. Maar alleen al daar binnengaan lijkt me heel erg eng.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:26 schreef hollander172 het volgende:
Met neuken heeft het weinig te maken pop.![]()
Je doet daar wat je zelf wil en niets anders.![]()
Het is niks anders dan gewoon uitgaan maar met de mogelijkheid tot...........
I know, ben de TS namelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar alleen al daar binnengaan lijkt me heel erg eng.
Ik ga ook wel naar de sauna, dus bloot zijn is niet zo'n probleem nee. Maar ik zou er dan wel samen met een man heen willen gaan en niet alleen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:41 schreef hollander172 het volgende:
I know, ben de TS namelijk.
Valt achteraf reuze mee, wel even de goede club uitzoeken.
Enige verplichting die je hebt is de dresscode maar dit zal niet echt een probleem zijn denk ik?
Verder is het gewoon lekker genieten van het eten, drinken en faciliteiten.
Wij zijn de eerste keer gewoon in badkleding en in short gegaan.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ga ook wel naar de sauna, dus bloot zijn is niet zo'n probleem nee. Maar ik zou er dan wel samen met een man heen willen gaan en niet alleen.
Moet toch niet zo'n probleem zijnquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ga ook wel naar de sauna, dus bloot zijn is niet zo'n probleem nee. Maar ik zou er dan wel samen met een man heen willen gaan en niet alleen.
Hehe... Ik moet daar toch eerst eens heel hard over nadenken hoor... Maar ik weet jullie te vinden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 07:46 schreef McReal het volgende:
* Bied zich aan als stel om Lupa mee te nemen naar de Fata *
Niet te lang over nadenken, je maakt dan voor jezelf de drempel hoger dan nodig is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hehe... Ik moet daar toch eerst eens heel hard over nadenken hoor...
Dat valt wel wat mee. Ik moet meestal eerst een poosje aan een idee wennen voor ik er aandurf.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:13 schreef hollander172 het volgende:
Niet te lang over nadenken, je maakt dan voor jezelf de drempel hoger dan nodig is.
Vrouwen alleen zijn over het algemeen altijd wel welkom, dat ze gericht over paren praten is de opzet van een parenclub.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heb even rondgekeken op die site (van Fata Morgana, vet lelijke site trouwens), maar als ik alle teksten zijn geschreven met 'paren' als doelgroep. Ben je wel welkom als je alleen bent?
Duh, dat snap ik. Maar er zijn misschien clubs die zich daar meer op richten dan andere ofzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:29 schreef hollander172 het volgende:
Vrouwen alleen zijn over het algemeen altijd wel welkom, dat ze gericht over paren praten is de opzet van een parenclub.![]()
Yep, Gogonuts (waar wij naar toe gingen/gaan) praat niet over paren maar profileert zich als "swingersclub" bijv.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Duh, dat snap ik. Maar er zijn misschien clubs die zich daar meer op richten dan andere ofzo.
Zie ik 't nou verkeerd of werkt Gerard Joling daar?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:36 schreef hollander172 het volgende:
Yep, Gogonuts (waar wij naar toe gingen/gaan) praat niet over paren maar profileert zich als "swingersclub" bijv.
Want?quote:Fata zou toch al niet mijn eerste keus zijn.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zie ik 't nou verkeerd of werkt Gerard Joling daar?![]()
(Die foto als je op de site komt)
Deurbeleid, uitstraling, gepeupel wat daar komt etc. Wij zijn ook nog (relatief) jong maar ik zit gewoon liever tussen een doorsnee groepje mensen, het hoeft niet allemaal jong en mooi te zijn.quote:Want?
Ik geloof dat ik dat niet eens zo erg zou vinden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:04 schreef McReal het volgende:
Wij hebben ook een keer de gogo geprobeerd .
We lagen daar op het bed m,n vriendin en ik samen te spelen stonden er opeens 5 mannen omheen te spelen met hun piemol , mogen we meedoen werd er gevraagd
dus clubs waar mannen alleen ook binnen mogen![]()
Euhm misschien mis ik iets maar als je in een club gaat liggen rampetampen dan moet je het toch op zijn minst enigzins leuk vinden dat je bekeken wordt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:04 schreef McReal het volgende:
Wij hebben ook een keer de gogo geprobeerd .
We lagen daar op het bed m,n vriendin en ik samen te spelen stonden er opeens 5 mannen omheen te spelen met hun piemol , mogen we meedoen werd er gevraagd
dus clubs waar mannen alleen ook binnen mogen![]()
Maar niet door mannen alleenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Euhm misschien mis ik iets maar als je in een club gaat liggen rampetampen dan moet je het toch op zijn minst enigzins leuk vinden dat je bekeken wordt?
hoe wil je dat doen voor de single mannen die ook willen komenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:20 schreef McReal het volgende:
Zou wel leuk zijn om een keer een datum en club af te spreken om met z,n allen naar een club gaan .
Soort fokkersmeeting en dan in een club , maar dat heb ik wel vaker geroepen![]()
http://www.talpa.tv/web/s(...)/progid=32/show=truequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Haha, het is zeker echt Gerard Joling, want ik zie ook Gordon.
maar heb jij een vriend of wil jij alleen gaan danquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:40 schreef Shira het volgende:
[..]
*Zit er ook aan te denken om binnenkort gognuts met een bezoekje te vereren, dus houdt dit topic nog even in de gaten*![]()
Zorgen dat er 'stelletjes' gemaakt worden van mensen die alleen komen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:26 schreef PieterCK het volgende:
hoe wil je dat doen voor de single mannen die ook willen komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |