quote:Doe es naampje geven van de club en eventueel linkje.
Op zaterdag 5 oktober 2002 17:24 schreef M-BRAIN het volgende:
Iemand ooit in de club in Oisterwijk geweest????
quote:Als je nou eerst eens de moeite neemt om er eens te gaan kijken? Daarna kan je pas zinnige posts doen hier.
Op zaterdag 5 oktober 2002 19:17 schreef neo567 het volgende:
Parenclub betekent gewoon neuk-club dussuh niet opkijken als je vriendin gek op iemand anders wordt terwijl ze geneukt wordt of andersom : jij gek op een ander geil wijf...
(waarom ga ik er eigenlijk nog op in? )
quote:Hoeveel parenclub ervaring heb je eigenlijk?????????
Parenclub betekent gewoon neuk-club dussuh niet opkijken als je vriendin gek op iemand anders wordt terwijl ze geneukt wordt of andersom : jij gek op een ander geil wijf...
Een parenclub is zeker geen neuk-club, het is een club voor paren(duhhhhhhhhh).
Zie het als erotisch uitgaan, er komen vele mensen die helemaal geen sex hebben of alleen met hun eigen partner.
Een tip, als je van plan bent sex met andere te hebben maak dan hele goede afspraken over wat wel en wat niet en spreek een stopwoord af, dat ALS er iets te ver gaat of je partner kan het toch niet aan dat het met 1 woord over is.
Ga daar nooit tegenin, ga nooit in de parenclub zelf de discussie aan over waarom mag ik niet, dat is heel pijnlijk voor een partner.
En begin rustig aan heb eerst een sex met mensen in dezelfde ruimte/beetje friemelen, ga daarna naar huis en bespreek alles(rustig zonder verwijten), is alles helemaal goed dan kan je een stapje verder gaan.
Ik heb al vele mensen de swingerswereld in zien denderen, gelijk alles erop en eraan, komen heel vaak hele ernstige problemen van.
quote:Sorry dat ik je niet helemaal qoute maarre kijk eens naar mijn post hier boven, er zwerven een hele hoop pubertjes hier rond die zo allemaal een of andere therapie kunnen volgen.
Op donderdag 10 oktober 2002 21:15 schreef erodome het volgende:- verhaal -
quote:Sorry hoor, maar ben je blind of gewoon dom? Mensen aan te raden naar een club te gaan die ronduit discrimineert....
Op donderdag 10 oktober 2002 22:48 schreef kmdthefreak het volgende:
hallo dan!!
als je van plan bent om naar een pare club te gaan , ga dan naar fun 4 two ,dat is echt een super relaxte tent met leuke ,en mooie mensen!!!!!!!!!!!!!!!!
ze hebben ook een site, http://www.fun4two.nl/ kan je vast een beetje een idee krijgen hoe het er uit ziet en wat voor avonden ze hebben <<<<<<<<<let daar wel goed op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
want als je voor de eerste keer daar heen gaat en je komt op zo een hardcore avond dan ben je niet zo blij denk ik ha ha
maar je hebt ook avonden waar niks verplicht is en dat is lekker drinken en eten en ja sexxxxxxxxen .
tip: praat er van te voren goed over met partner wat jullie wel en niet willen<!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nou veel plezier cyaaaaaaaaaaa
Wij gaan zelf regelmatig naar een club, maar zijn nog nooit in de Fun geweest en als ze dit soort brieven gaan verspreiden dan zullen wij er ook nooit komen. Niet omdat wij niet aan hun 'eisen' zouden voldoen, echter wij hebben een hekel aan dit soort praktijken. Laat iedereen gewoon lekker in z'n waarde!
quote:Dat kunnen wij ook wel aardig onderstrepen, als eerste hadden we ook het idee om naar fun4two te gaan maar een kleine zoektocht op internet bracht meer negatieve vermeldingen voor deze club dan microsoft krijgt voor windows. Dit is dus niet echt een optie.
Op zaterdag 12 oktober 2002 16:33 schreef Sony het volgende:[..]
Sorry hoor, maar ben je blind of gewoon dom? Mensen aan te raden naar een club te gaan die ronduit discrimineert....
Wij gaan zelf regelmatig naar een club, maar zijn nog nooit in de Fun geweest en als ze dit soort brieven gaan verspreiden dan zullen wij er ook nooit komen. Niet omdat wij niet aan hun 'eisen' zouden voldoen, echter wij hebben een hekel aan dit soort praktijken. Laat iedereen gewoon lekker in z'n waarde!
quote:Wat hierboven ook al ergens wordt vermeld: discriminatie op uiterlijk en leeftijd. Ze schijnen een vrij streng deurbeleid te voeren en dit valt ook direct op als je gaat zoeken naar reacties van mensen die daar geweest zijn.
Op zondag 13 oktober 2002 23:55 schreef M-BRAIN het volgende:
Wat voor negatieve zaken heb je dan gelezen?
quote:sorry, effu hoor!!!!!!!!!
Op zondag 13 oktober 2002 12:00 schreef hollander172 het volgende:[..]
Dat kunnen wij ook wel aardig onderstrepen, als eerste hadden we ook het idee om naar fun4two te gaan maar een kleine zoektocht op internet bracht meer negatieve vermeldingen voor deze club dan microsoft krijgt voor windows. Dit is dus niet echt een optie.
quote:yep
Op maandag 14 oktober 2002 19:58 schreef MoJo het volgende:
Ik heb ook genoeg positieve dingen over Fun4Two gehoord..En elke tent heeft zn deurbeleid.
quote:Geeft niet ik heb getracht mijn idee te onderbouwen en ik snap SONY ook wel aardig.
Op maandag 14 oktober 2002 18:16 schreef kmdthefreak het volgende:
sorry Hollander , deze was niet voor jou bedoeld maar voor SONY.
Wat SONY waarschijnlijk bedoelt, net zoals wij dat bedoelen, is dat dit niet echt eerlijk is en we daar beiden niet van houden. Iedereen verdient gewoon een kans een leuke avond te hebben en ze hoeven niet "perfect" te zijn om uberhaubt binnen gelaten te worden.
quote:In dit geval vind ik het net erg als je voor mij spreekt Hollander, want dit is inderdaad hetgeen ik ook vind.
Op maandag 14 oktober 2002 20:59 schreef hollander172 het volgende:[..]
Geeft niet ik heb getracht mijn idee te onderbouwen en ik snap SONY ook wel aardig.
Wat wij beiden (als ik ook ff namens SONY mag spreken) bedoelen is het selectieve deurbeleid wat bij fun4two gehandhaafd wordt.
De meeste clubs weigeren vrijwel niemand en fun4two doet dit wel.Wat SONY waarschijnlijk bedoelt, net zoals wij dat bedoelen, is dat dit niet echt eerlijk is en we daar beiden niet van houden. Iedereen verdient gewoon een kans een leuke avond te hebben en ze hoeven niet "perfect" te zijn om uberhaubt binnen gelaten te worden.
Wij (mijn vriendin en ik dus) snappen niet waarom een club (de Fun dus) zich de beste club van Europa durft te noemen, terwijl het dit dus echt niet is.
Als je een club waar bv ook prostituees met hun klanten komen en waar men voornamelijk komt om 'mooi' te wezen de beste club noemt, dan kan ik je niet meer dan gelik geven.
Ik vind het alleen kammer dat nu de parenclubs nu eindelijk een beetje uit het verdomhoekje komen en hun 'donkere achterkamertjes' imago aan het kwijtraken zijn, er weer een club moet zijn die zich voordoet als DE club en het voorbeeld zou zijn voor vele andere clubs, terwijl zij juist de parenclubs GEEN voorbeeld zijn.
Een parenclub is gewoon een gezellige tent waar je een leuke avond kunt hebben met eventueel sex als aanvulling op die avond. Hier horen dus ook mensen te komen die niet alleen 'mooi' zijn, geld hebben of maatje 34 hebben. Als mensen bij een bar in bv Amsterdam worden geweigerd dan loopt het gelijk storm om te roepen over discriminatie, maar hier mag het blijkbaar.
Daarbij getuigt het natuurlijk ook van erg smerige praktijken als men kluisjes gaat controleren van gasten en er opeens wat wit poeder in ligt en men daarom opeens niet meer in de club mag komen.
En dan laat ik nog even buiten beschouwing het feit dat men, ondanks dat ze het toch wel erg 'slecht' van die mensen vinden, er geen politie bij geroepen word terwijl ze, als ze echt zo rechtschapen zouden zijn, dit wel zouden moeten doen. En dan kijk ik nog niet eens naar het feit dat die kluisjes op slot zijn en men dus door een ander zijn/haar spullen zit te rommelen zonder toestemming van deze persoon.
Zo, moet ik nog even door gaan met het opsommen van dit soort voorbeelden of is het plaatje wel duidelijk genoeg?
Over het deurbeleid van de clubs kunnen jullie zeggen waat jullie willen, maar nergens wordt er een dergelijk beleid gevoerd.
quote:Ik geef ze eigenlijk wel gelijk. Je kunt toch niet iedereen binnen laten. Het klinkt grof: maar een tent vol kneuzen pakt ook niet echt aan.
Op maandag 14 oktober 2002 08:38 schreef hollander172 het volgende:[..]
Wat hierboven ook al ergens wordt vermeld: discriminatie op uiterlijk en leeftijd. Ze schijnen een vrij streng deurbeleid te voeren en dit valt ook direct op als je gaat zoeken naar reacties van mensen die daar geweest zijn.
Ondanks dat wij met leeftijd en uiterlijk hoogstwaarschijnlijk zo door kunnen lopen zou ik me daar niet prettig bij voelen, ik heb liever jan-met-de-pet om me heen daar voel ik me gewoon prettiger bij.
quote:Denk dat je dat iets genuanceerder moet zien, wat als ze jou weigeren omdat ze je een kneus vinden?
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Ik geef ze eigenlijk wel gelijk. Je kunt toch niet iedereen binnen laten. Het klinkt grof: maar een tent vol kneuzen pakt ook niet echt aan.
quote:Dat zou niet gebeuren maar goed. Zou het klote vinden, maar er zijn genoeg andere clubs. Toch
Op woensdag 16 oktober 2002 11:17 schreef hollander172 het volgende:[..]
Denk dat je dat iets genuanceerder moet zien, wat als ze jou weigeren omdat ze je een kneus vinden?
quote:Ach wij denken daar toch anders over. Door zo'n selectie verdwijnt onze zin compleet om exact naar die club te gaan. We zullen ongetwijfeld door die selectie komen maar ja eenmaal binnen zit je toch met een bepaald soort volk opgescheept en ik zou me daar niet prettig bij voelen.
Op woensdag 16 oktober 2002 11:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Dat zou niet gebeuren maar goed. Zou het klote vinden, maar er zijn genoeg andere clubs. Toch
quote:Yup.. been there (Le Cour)
Op zaterdag 5 oktober 2002 17:24 schreef M-BRAIN het volgende:
Iemand ooit in de club in Oisterwijk geweest????
quote:Owjee, dat is 5 minuten van mijn huis .... (nee, ik kwam er pas achter nadat ik verhuisd was
Op zaterdag 5 oktober 2002 10:24 schreef justaclone het volgende:
Als we toch met linkjes gaan strooien, dit is degene die wij hebben bezocht en misschien vanavond weer heen gaan: Gogonuts!
Ik heb nog nooit iets negatiefs gehoord over gogonuts, het is ook nooit bezaaid met politie ofzo daar .. van vrienden heb ik ook gehoord dat er daar een gezellige sfeer is
quote:Als je relatie op sex gebaseerd is kan dat ja. Persoonlijk baseer ik mijn relatie liever op de persoonlijkheden etc.
Minimum leeftijd is 18 jaar, dus je vriendin mag er gewoon in.quote:Op zondag 7 maart 2004 14:49 schreef b_polite het volgende:
Weet iemand hoe het zit met minimum leeftijden voor clubs? Mijn vriendin is 19, maar sexueel al wel ervaren. Het lijkt haar zéker wel wat om samen eens naar een club te gaan. Hebben degenen met parenclub-ervaring hier aan- of afraders?
Zoals Erodome ook al aangaf is haar leeftijd is het geen probleem. Mijn vriendin was net zo oud als de jouwe toen we voor het eerst gingen.quote:Op zondag 7 maart 2004 14:49 schreef b_polite het volgende:
Weet iemand hoe het zit met minimum leeftijden voor clubs? Mijn vriendin is 19, maar sexueel al wel ervaren. Het lijkt haar zéker wel wat om samen eens naar een club te gaan. Hebben degenen met parenclub-ervaring hier aan- of afraders?
Thanx voor je duidelijke antwoord. Ik had ook al wel verw8 dat het ongeveer zo zal zijn. Zelf ben ik halverwege de 20, dus ik val minder op.....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:13 schreef Sony het volgende:
[..]
Zoals Erodome ook al aangaf is haar leeftijd is het geen probleem. Mijn vriendin was net zo oud als de jouwe toen we voor het eerst gingen.
Bedenk alleen wel dat jullie toch wel echt een van de jongsten zullen zijn in de club. De meeste stellen die voor het eerst gaan zijn toch wel vanaf zo halverwege de twintig.
Aan- of afraders?
Hmm, dat ligt eraan waar jullie van houden? Hebben jullie er bv wat op tegen als er ook single mannen komen? Als dat niet zo is dan zouden wij jullie Gogonuts willen aanraden.
Dat is echt een heel relaxte club alwaar iedereen komt... dun, dik, oud, jong je noemt het maar op. Dit maakt het ook gelijk zo gezellig. Wij vergelijken Gogonuts altijd maar met een kruising tussen een bruine kroeg en een sauna.
Daarnaast zijn wij zelf ook wel erg te spreken over de Fata-Morgana. Erg mooi, inmiddels de grootste en wellicht ook wel de mooiste club van NL. Is echter zo groot dat er met gemak twee honderd stellen inpassen en nog lijkt het rustig. Deze club kan dus wellicht wat overweldigend over komen als jullie voor het eerst gaan, maar zeker wel een bezoek waard.
Een afrader voor ons is bv de showboat en Amouret. Buiten de SM avonden is de showboat voornamelijk een grote matras waar het één grote kluwen van mensen is en dat is niet iets wat wij zoeken. Amouret is op zich el aardig, maar ga dan niet op een avond waarop ook mannen alleen toegang hebben; dit is echt niet leuk dan. Mijn vriendin ging daar een keer naar het toilet en toen ze door de deur ging ben ik de mannen gaan tellen die haar achterna liepen... bij negen ben ik maar opgehouden... echt niet leuk. In de Gogo komen ook mannen alleen, maar daar heb je absoluut geen last van ze.
Haarlem weet ik zo snel niks.quote:Op zondag 14 maart 2004 03:14 schreef acerN10 het volgende:
Leuk topic. Ik wil met mn vriendin ook binnenkort naar een club. Weet iemand iets leuks in de buurt van Haarlem e.o. ?
Edit: ik heb echt geen idee wat verstaan wordt onder sexy lingerie? Een lekkere strakke boxer van Calvin Klein ofzo, is dat goed? Want een string ofzo vind ik helemaal niets
Heel rot voor je maar ik denk niet dat de oorspronkelijke oorzaak van jullie scheiding ten grondslag ligt aan het bezoek aan een parenclub. Er was vast al iets langer mis...quote:Op zaterdag 7 september 2002 13:21 schreef Roscoo het volgende:
Ze werd gewoon gek op een ander en zette mij aan de kant.<br>Een klotenstreek natuurlijk maar ik ben er overheen en heb nu een fijne "normale" vriendin. Dus zielig ben ik niet.
Whaha, ik zie nu dat het een topic is uit 2002quote:Op zondag 14 maart 2004 16:17 schreef Lolalala het volgende:
Justaclone, wat een geweldig verhaal!!![]()
Ik zag het allemaal voor me en ik moet zeggen, het zag er wel geinig uit!
En als je dus sex met iemand/partner wil hebben dan doe je het daar gewoon ergens oid? Zijn er dan ook iets van banken oid waar je dat op kan doen?
En 65 euro all in pp vind ik echt goedkoop!!
Ik ga nu even het topic verder lezen
quote:Op zondag 14 maart 2004 16:19 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Whaha, ik zie nu dat het een topic is uit 2002![]()
ik zou me ook eventjes in de costa brava wanen. ligt er zo'n goudbehangen man je vrouw te pompen met een zwaar rotterdams accent. terwijl je zelf met kleurspoeling anita aan de haal magquote:Op zondag 14 maart 2004 16:17 schreef Kamphuys het volgende:
Ben er ook wel in geinteresseerd, heb eens wat rond gekeken op die websites. Zijn er toevallig ook clubs waar geen getaoeeerd gajes komt? (Nee, ik heb niks tegen tattoo's, maar op de foto's heb ik toch echt alleen maar kampvolk gezien, daar ga ik echt niet tussen staan). Maw, zijn er ook wat chiquere clubs?
Er zijn kamers aanwezig meestal, groepsbedden, allerlei plekken om sex te kunnen hebben, vaak ook wel wat plekken waar je je als stel terug kan trekken zonder visite erbij.quote:Op zondag 14 maart 2004 16:17 schreef Lolalala het volgende:
En als je dus sex met iemand/partner wil hebben dan doe je het daar gewoon ergens oid? Zijn er dan ook iets van banken oid waar je dat op kan doen?
edit: Niet dat ik er direct heen ga als ik een vriendje zou hebben maar op deze manier klinkt het best geinig. Beter dan ik dacht iig.
Ja mag wel een keertje met ons mee hoor, wees niet bang dat we van alles van je verwachten want daarvoor gaan we niet naar een parenclub maar dit had je al kunnen lezen natuurlijk.quote:Op zondag 14 maart 2004 16:17 schreef Lolalala het volgende:
edit: Niet dat ik er direct heen ga als ik een vriendje zou hebben maar op deze manier klinkt het best geinig. Beter dan ik dacht iig.
Geinig toch? Ik heb dit topic gestart met een kloon (justaclone) maar ik viel zo snel door de mand dat ik dacht "fuck it!" dan post ik wel door onder mijn eigen nick.quote:Op zondag 14 maart 2004 16:19 schreef Lolalala het volgende:
Whaha, ik zie nu dat het een topic is uit 2002![]()
Lijkt me logisch dat ze het niveau in hun zaak een beetje op peil willen houden.quote:Op maandag 14 oktober 2002 08:38 schreef hollander172 het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, aial, helvetica">quote:</font><hr>Op zondag 13 oktober 2002 23:55 schreef M-BRAIN het volgende:<br>Wat voor negatieve zaken heb je dan gelezen?<hr></blockquote>Wat hierboven ook al ergens wordt vermeld: discriminatie op uiterlijk en leeftijd. Ze schijnen een vrij streng deurbeleid te voeren en dit valt ook direct op als je gaat zoeken naar reacties van mensen die daar geweest zijn.<br>Ondanks dat wij met leeftijd en uiterlijk hoogstwaarschijnlijk zo door kunnen lopen zou ik me daar niet prettig bij voelen, ik heb liever jan-met-de-pet om me heen daar voel ik me gewoon prettiger bij.
Ik heb niks tegen tattoo's, op de foto's op de websites kom ik echter alleen maar kampvolk tegen, en DAAR wil ik me niet tussen mengen.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja mag wel een keertje met ons mee hoor, wees niet bang dat we van alles van je verwachten want daarvoor gaan we niet naar een parenclub maar dit had je al kunnen lezen natuurlijk.
[..]
Geinig toch? Ik heb dit topic gestart met een kloon (justaclone) maar ik viel zo snel door de mand dat ik dacht "fuck it!" dan post ik wel door onder mijn eigen nick.
Het leuke is dat dit toch nog wel redelijk actueel blijft, wij zijn al talloze malen in clubs geweest (zonder de daaraan toe te dichten acties overigens.) maar het blijft leuk dat hier een taboe op ligt.
Het vreemde vind ik dat het stigma dat op bezoekers van parenclubs gedrukt wordt nog altijd in leven wordt gehouden. Vooral de associatie met tattoos vind ik erg smakeloos. Ja er zijn mensen met een tattoo en veel goud om hun nek, who cares? Je gaat om met wie je wil en als dit nou niet jouw volk is, meng je er dan niet tussen. Er lopen zoveel interessante mensen rond dat je je hier op moet blind staren, je vraagt in een discotheek toch ook niet of je onder een shirtje mag kijken of ze niet zo'n afgrijselijke tattoo hebben?
Niet iedereen wil op de foto he......quote:Op maandag 22 maart 2004 00:51 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen tattoo's, op de foto's op de websites kom ik echter alleen maar kampvolk tegen, en DAAR wil ik me niet tussen mengen.
Veel plezier!quote:Op maandag 22 maart 2004 00:40 schreef acerN10 het volgende:
Hehe ik heb spannend setje voor me vriendin gekocht en voor mezelf ennuh als de stufi binnen is wordt het een ritje Lelystad :-)
Inderdaad zijn de mensen op de foto niet het doorsnee publiek, degenen die je ziet zijn mensen die er niet mee zitten gezien te worden en trots op zichzelf en hun lichaam zijn. In dit geval hoort daar voor deze mensen ook een tattoo bij.quote:Op maandag 22 maart 2004 09:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet iedereen wil op de foto he......
De foto's die je ziet zijn van mensen die er dus vrijwillig voor kiezen om op de website te komen, dat is niet het totaalbeeld van wat er komt.
Over het algemeen genomen is er gewoon van alles wat.
Wij moesten het ook zelf uitvinden en dachten er net zoals jij over, mijn vriendin werd al helemaal gek bij het idee van die "kampers" en ik moet zeggen toen we aankwamen beloofde het weinig goeds. Stond meteen zo'n breed sportschooltype voor de deur met tattoo's, we hadden gelijk gegeten en gedronken tot ie ons aanbood een rondleiding te geven. Echt een superaardige kerel die aan de deur in Lelystad staat.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:07 schreef Kamphuys het volgende:
Ok, daar zit wat in
Mee??quote:Op zondag 21 maart 2004 22:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja mag wel een keertje met ons mee hoor, wees niet bang dat we van alles van je verwachten want daarvoor gaan we niet naar een parenclub maar dit had je al kunnen lezen natuurlijk.
[..]
Geinig toch? Ik heb dit topic gestart met een kloon (justaclone) maar ik viel zo snel door de mand dat ik dacht "fuck it!" dan post ik wel door onder mijn eigen nick.
Het leuke is dat dit toch nog wel redelijk actueel blijft, wij zijn al talloze malen in clubs geweest (zonder de daaraan toe te dichten acties overigens.) maar het blijft leuk dat hier een taboe op ligt.
Het vreemde vind ik dat het stigma dat op bezoekers van parenclubs gedrukt wordt nog altijd in leven wordt gehouden. Vooral de associatie met tattoos vind ik erg smakeloos. Ja er zijn mensen met een tattoo en veel goud om hun nek, who cares? Je gaat om met wie je wil en als dit nou niet jouw volk is, meng je er dan niet tussen. Er lopen zoveel interessante mensen rond dat je je hier op moet blind staren, je vraagt in een discotheek toch ook niet of je onder een shirtje mag kijken of ze niet zo'n afgrijselijke tattoo hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |