Dat heb ik nog niet gevondenquote:Mijn Samsung kan ook ik ook "vrij" programmeren. Misschien dat het bij jou ook ergens verstopt zit?
Bij mij zit bij Guide en dan rode knop.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gevonden
Ik zal eens zoeken
wat ik wel vreemd vind is dat national geographic en discovery wel altijd op tijd beginnen (op de minuut zo'n beetjequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:18 schreef John5 het volgende:
Daarom verkutten de meeste zenders hun programmering ook ten opzichte van de gids, zodat mensen met een recorder na 1 keer het einde van de film gemist te hebben de volgende keer "live" kijken en niet lekker door kunnen spoelen tijdens de reclame.
Daar verbaas ik me bij Holland Doc ook altijd over. Komt ongetwijfeld omdat dat soort zenders alleen kant en klare video's afspelen waarvan ze precies weten hoe lang alles duurt, en geen onbetrouwbare semi-live programma's die kunnen uitlopen..quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ik wel vreemd vind is dat national geographic en discovery wel altijd op tijd beginnen (op de minuut zo'n beetje)
Ik heb het reeds gevonden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dit is misschien een vreemde suggestie maar kan je niet voor de zekerheid de volgende 2 uur aan programma's óók laten opnemen?
Ow gewoon via de EPG 2 programma''s na elkaar opnemen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:31 schreef craftyvirus het volgende:
Ik neem altijd standaard het programma na het programma wat ik wil opnemen, ook op... Kan geen kwaad maar scheelt die ergernis dat je de laatste 5 minuten mist :p
Ja idd... Je hebt toch genoeg HDD ruimte,quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow gewoon via de EPG 2 programma''s na elkaar opnemen?
Als het ene dan uitloopt en hij snapt het niet dan zit de rest van de opname in de andere opname ervoor?
Dat kan ook natuurlijk.
320GB. En wat ik gekeken heb gooi ik gewoon weer weg. Ik hoef niks te bewaren per se.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:33 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Ja idd... Je hebt toch genoeg HDD ruimte,
100 uur volgens samsungquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:35 schreef vosss het volgende:
[..]
320GB. En wat ik gekeken heb gooi ik gewoon weer weg. Ik hoef niks te bewaren per se.
Hoeveel uur kan ik daarmee opnemen in HD ongeveer? Systeem zelf gebruikt geloof ik iets van 10GB
ik noem voor de grap even rtl4, 20:30: steevast loopt GTST een minuut of 5-10 uit (weet even niet hoeveel het was, of 5 of 10)quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:22 schreef John5 het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me bij Holland Doc ook altijd over. Komt ongetwijfeld omdat dat soort zenders alleen kant en klare video's afspelen waarvan ze precies weten hoe lang alles duurt, en geen onbetrouwbare semi-live programma's die kunnen uitlopen..
Dat ik bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow gewoon via de EPG 2 programma''s na elkaar opnemen?
Als het ene dan uitloopt en hij snapt het niet dan zit de rest van de opname in de andere opname ervoor?
Dat kan ook natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |