quote:
Op zondag 08 september 2002 09:32 schreef Ilsjuhh het volgende:
Topicstarter, ik ben blij voor je dat jij geestelijk en lichamelijk helemaal gezond bent...nouja over dat geestelijk gezond twijfel ik, sjezus wat kun jij overdrijven, jij gunt die mensen ook gewoon nix he....je hebt 1, 1 lullig dagje last van ze en je begint meteen te zeiken...zielig, erg zielig
quote:Helemaal eens, die mensen met een handicap moeten dag in dag uit veel leed ondergaan en één keer per jaar moet jij ook eens een dagje 'leed' ondergaan. MAN ZEIK TOCH NIET ZO, KUN JE NIET ZIEN DAT HET VOOR DIE GEHANDICAPTE MENSEN EEN GROOT FEEST IS, ALS JIJ OP EEN OF ANDERE TRANCEPARTY BENT WIL JE TOCH OOK KEIHARDE MUZIEK
Op zondag 08 september 2002 09:32 schreef Ilsjuhh het volgende:
Topicstarter, ik ben blij voor je dat jij geestelijk en lichamelijk helemaal gezond bent...nouja over dat geestelijk gezond twijfel ik, sjezus wat kun jij overdrijven, jij gunt die mensen ook gewoon nix he....je hebt 1, 1 lullig dagje last van ze en je begint meteen te zeiken...zielig, erg zielig
quote:Deden ze ook, maar ik woon bij het start,rust en eind punt dus komen ze zoals gister 4 keer langs en toeteren ze de hele tijd. en dat is 4x30 minuten. En
Op zondag 08 september 2002 12:57 schreef LoekB het volgende:
Wat een overdreven reacties allemaal... Hij zegt toch dat ie ze een leuke dag gunt (en terecht) maar dan hoeven ze toch niet 10 x door dezelfde buurt heen te rijden b.v. Maar dan moet je niet bij hun zijn, maar bij de organisatie, laat ze door verschillende steden rondrijden, dat vinden ze waarschijnlijk nog leuker ook...
En waarom rusten ze weer hiero als dat ergens anders kunne doen, kunnen ze zelfs nog wat extra dingen bezoeken.
En mensen die zeggen dat ik het van dichtbij zou mee moet maken, ik heb een neefje die geestelijk gehandicapt is.
quote:Door een paar mensen die van die domme dingen zoals jou posten, muhahahahhahaha nee hoor.
Op zondag 08 september 2002 12:28 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik hoop dat je nu stopt met zeuren over iets waar je 1 dagje last van hebt
[Dit bericht is gewijzigd door Ajaxno1 op 08-09-2002 16:10]
harstikke gezellig heb nog naast een maat van me samen allebei een burn-out staan te maken en die gehandicapten allemaal zwaaien. (een nsr achterband kost wel flink knaken)
harstikke leuk voor die gasten man
quote:En waar slaat dat op???
Op maandag 09 september 2002 13:18 schreef Dr.Death het volgende:
Goh..het verbaast me dat je niet naar buiten bent gelopen om die gasten gehandicapt te trappen..
o nee, dat waren ze al, vandaar..
quote:Niet leuk. (of bedoel je het héél sarcastish?)
Op maandag 09 september 2002 13:18 schreef Dr.Death het volgende:
Goh..het verbaast me dat je niet naar buiten bent gelopen om die gasten gehandicapt te trappen..
o nee, dat waren ze al, vandaar..
quote:En de week erop is er weer een ander evenement wat ook 'maar een keer per jaar' is , en de week daarop ... etc, etc, etc.
Op zaterdag 07 september 2002 14:26 schreef SpaceCake het volgende:
Ach. Het is maar één keer per jaar ofzo.
Niet dat ik er last van heb, ze komen hier niet langs maar ik kan me voorstellen dat het behoorlijk irritant is.
Ennuh toeteren mag je alleen om te waarschuwen, het is dus hardstikke strafbaar wat daar gebeurt.
Dus zeur niet en rij anders een keer mee en kijk naar mensen die je met een paar keer claxoneren gelukkig kunt maken.
quote:Wat ben jij een slecht iemand, lekkere domme manier van concluderen heb jij. Laat het me even uitleggen, in jou ogen is iedereen dus gelijk?
Op zondag 08 september 2002 15:51 schreef Chr1st1aan het volgende:
Weetje wat ik zielig vind, mensen die mensen met een handicap zielig vinden.
We ''zijn toch allemaal gelijk'' ? dus waarom zou een gehandicapt persoon wel de hele tijd mogen toeteren, en als die truckers dat normaal zouden doen dan was het ''kappen met die teringzooi''.
Heel leuk en alles voor die mensen, maar je hebt heel veel manieren om ze iets leuks aan te bieden. Zoals iemand anders al zei, ze vinden alles leuk, dan ga je maar met ze naar een voetbalwedstrijd ofzo, kunnen ze toeteren wat ze willen
Waarom hebben die mensen dan een min. uitkering en heb jij de KANS om succesvol te worden, in een grote villa te wonen, een dikke bmw te rijden, te kunnen trouwen met een mooie en lieve vrouw, kinderen kunnen krijgen en ze op kunnen voeden. Dat zijn maar een paar dingen dus zeg ajb niet dat we gelijk zijn want wij krijgen een kans en zij NIET.
Ik hoop dat jij, jouw kansen mist zielig persoon!:(
quote:Dus als je geestelijk gehandicapt bent hoef je je niet aan wet te houden ?
Op maandag 09 september 2002 18:51 schreef Paperclipjes het volgende:
Dus zeur niet en rij anders een keer mee en kijk naar mensen die je met een paar keer claxoneren gelukkig kunt maken.
Het is verboden en strafbaar, punt.
Als ze juridisch de hand boven het hoofd worden gehouden 'omdat het gehandicapten zijn' vind ik dat ook niet goed.
Ik heb totaal geen begrip voor mensen die dit soort evenementen afkeuren. Je moest is weten wat dat betekend voor die deelnemers. Maar daar hebben jullie vast geen benul van omdat jullie je eigen perfecte leventje als prioriteit zien. Ik zeg het nogmaals zielige personen zijn jullie als je hier over gaat zeiken.
quote:hypocriet gelul.
Op maandag 09 september 2002 19:14 schreef Paperclipjes het volgende:
Sicko sIk heb totaal geen begrip voor mensen die dit soort evenementen afkeuren. Je moest is weten wat dat betekend voor die deelnemers. Maar daar hebben jullie vast geen benul van omdat jullie je eigen perfecte leventje als prioriteit zien. Ik zeg het nogmaals zielige personen zijn jullie als je hier over gaat zeiken.
Elke actie die een mens uitvoerd, maar dan ook echt alles is terug te voeren op 100% eigenbelang.
Lul niet!
quote:LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!! WE KEUREN HET NIET AF, WE ZEGGEN ALLEEN DAT HET OP EEN ANDERE MANIER KAN.
Op maandag 09 september 2002 19:14 schreef Paperclipjes het volgende:
Sicko sIk heb totaal geen begrip voor mensen die dit soort evenementen afkeuren. Je moest is weten wat dat betekend voor die deelnemers. Maar daar hebben jullie vast geen benul van omdat jullie je eigen perfecte leventje als prioriteit zien. Ik zeg het nogmaals zielige personen zijn jullie als je hier over gaat zeiken.
Want wat is er nou voor lol aan om in een lange rits vrachtwagens te rijden die niet mogen toeteren of slechts enkele keren. Niks toch? Een dagje herrie voor jou is een dag feest voor hun. Ik neem aan dat je zelf wel kunt rekenen hoe vaak het voor hun feest is.
Ik ben al een paar keer bij zon tocht betrokken geweest als vrijwilliger en neem van mij aan dat je tijdens en aan het einde van de dag weet waarvoor je het doet. Ik heb weinig mensen ooit zo gelukkig gezien en dat dankzij het zitten in een vrachtwagen en de hele tijd te claxoneren.
quote:Heb je al aangifte gedaan ?
Op maandag 09 september 2002 19:02 schreef Aaargh! het volgende:Het is verboden en strafbaar, punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |