Ja dat snap ik, maar dat vooral de docent kant op, de sessie muzikant, eigen werk. Er zijn een hoop opties. Ben altijd wel benieuwd naar mensen die zo'n richting op gaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:17 schreef starla het volgende:
[..]
Omdat hij dat misschien leuk vindt, intensief met muziek bezig zijn met meer diepgang wat een opstap biedt naar professioneel musicus?
Wachten tot Petrucci opstapt is er ook één.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dat vooral de docent kant op, de sessie muzikant, eigen werk. Er zijn een hoop opties. Ben altijd wel benieuwd naar mensen die zo'n richting op gaan.
Mooie is ook om te zien hoe iemand eigenlijk kan leven op zijn gitaarwerk. Vocaal is Joe Bonamassa totaal niet sterk, maar in combinatie met zijn gitaarwerk raakt hij constant de juiste snaar. Kan écht bewondering hebben voor iemand die waarschijnlijk gedurende zijn gehele jeugd met zijn gitaar in de weer is geweest in plaats van computerspelletjes spelen (zoals ik jammer genoeg).quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:12 schreef The_Dean het volgende:
Fan van het eerste uur! Of in ieder geval van het moment da Dribbel me een video liet zien.
Juist, dikke prima.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:43 schreef Cynic het volgende:
Ik vind hem eigenlijk ook lang geen verkeerde zanger...
Hendrix vond ook van zichzelf dat 'ie niet kon zingen, maar daar is lang niet iedereen het mee eens.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Mooie is ook om te zien hoe iemand eigenlijk kan leven op zijn gitaarwerk. Vocaal is Joe Bonamassa totaal niet sterk, maar in combinatie met zijn gitaarwerk raakt hij constant de juiste snaar. Kan écht bewondering hebben voor iemand die waarschijnlijk gedurende zijn gehele jeugd met zijn gitaar in de weer is geweest in plaats van computerspelletjes spelen (zoals ik jammer genoeg).
Het is ook een goede zanger, het is alleen wel dat zijn gitaarwerk kwalitatief een stuk meer impressive is. Zijn stem past perfect perfect bij deze muziek en hij weet met name de lage tonen zeer makkelijk te raken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:43 schreef Cynic het volgende:
Ik vind hem eigenlijk ook lang geen verkeerde zanger...
Ik vind Hendrix bij studioalbums altijd wel lekker zingen, maar live een beetje mehquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:12 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hendrix vond ook van zichzelf dat 'ie niet kon zingen, maar daar is lang niet iedereen het mee eens.
Ja, dat heb ik ook een beetjequote:Op donderdag 21 maart 2013 17:50 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik op de antwoorden kom, alleen kost dat tijd en ben ik lui
Met Black No. 1?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef The_Dean het volgende:
Thuis even luisteren, zo eerst dag 1 van de clipopnames.
Jep! Ik ook.quote:
Ik zal het morgen even voor je checkenquote:Op maandag 25 maart 2013 23:15 schreef m0ridin het volgende:
Ugh, net bij feedback de Boss JS-10 besteld (ivm 5% korting). Op moment van bestellen is hij nog voorradig en 'indien voor 20:00 besteld de volgende dag in huis' maar tijdens bevestiging betaling opeens '2 tot 7 werkdagen levertijd' en daar staat ie nu ook op...
Hopen dat het nog voor het paasweekend gaat lukken :/ (Compleet gebrek aan ook maar enig geduld is geen zegen, hehe)
Haha, thanks... maar ik neem aan dat het wel goed komt hoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zal het morgen even voor je checkenDrukte met bestellen ivm die korting dus zou net jammer zijn als je er net buiten valt.
Je kan me voor de zekerheid even je order nummer pm-en dan kan ik het morgen specifiek voor je uitzoeken
Klopt ja! Nou, ik moet zeggen dat ik hem toch wel tof vind... Heb via een ruil de JS-8 gekregen en sindsdien pak ik mijn echte versterker er amper bij. Het is gewoon een alles in 1 wat wel heel laagdrempelig en fijn werkt. Heel wat backingtrack loopjes (veel metal wel).quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:46 schreef brother52 het volgende:
De JS-10 is zo'n jamstation toch?
Is dat wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |