Bij de XT moet je alles op het pedaal zelf doen? Dat is inderdaad een heel geklooi.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ok, nouja, ik kom nog uit de PodXT-tijden en dat was enig gepiel. Maar ik ben dan ook een beetje lui.
Je kan 'm ook wel aan de computer hangen, maar ik vond de interface van dat programma maar matig. Is alweer minstens vijf jaar geleden, dus het zal nu wel beter zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij de XT moet je alles op het pedaal zelf doen? Dat is inderdaad een heel geklooi.
Het werkt nu heel erg intuïtief. Binnen 5 minuten had ik al een aardige preset in elkaar gefröbeld.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:29 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Je kan 'm ook wel aan de computer hangen, maar ik vond de interface van dat programma maar matig. Is alweer minstens vijf jaar geleden, dus het zal nu wel beter zijn.
Laten we er snel over ophouden, anders krijg ik GAS.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het werkt nu heel erg intuïtief. Binnen 5 minuten had ik al een aardige preset in elkaar gefröbeld.
Had ik al gezegd dat de simulaties ook erg goed zijn?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Laten we er snel over ophouden, anders krijg ik GAS.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat de simulaties ook erg goed zijn?
En wanneer je hem met de 4 kabelmethode aan je amp hangt, je er ook voor kunt kiezen om alleen een voorversterker te simuleren en dan de eindversterker van je amp te gebruiken?
En dat je 2 versterkers tegelijk kunt simuleren?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:39 schreef brother52 het volgende:
Ze hebben Zoom toch genoemd naar het geluid wat er uit die dingen komt?
Duidelijk geen Zoom fans hierquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:39 schreef brother52 het volgende:
Ze hebben Zoom toch genoemd naar het geluid wat er uit die dingen komt?
vibrator?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:43 schreef The_Dean het volgende:
Ohja, hier in huis ligt ook een Zoom.
Gelukkig van mijn vriendin.
Een heuse GFX-707quote:
Even kijken of ik thuis nog een output jack heb, anders haal ik er even eentje. Je kan hem morgennacht [rond 00.00] of ergens gedurende de vrijdag wel weer ophalenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:05 schreef brother52 het volgende:
Ik heb mijn zoom kennis laten maken met meneer kliko. Ze zijn heel erg goede vriendjes geworden...
Komt altijd goed!quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:51 schreef brother52 het volgende:
Morgennacht rond 0:00 hoop ik al te slapen
Vrijdag zal het niet voor 20:45 worden denk ik. Anders ben ik zaterdagochtend of -avond ook nog wel in de buurt.
Morgen en vrijdagavond moet ik sowieso weer naar Leeuwarden. Grou ligt dan op de route.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Komt altijd goed!
Ja, of je moet toevallig over Grou komen.
Je weet waar je moet zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Morgen en vrijdagavond moet ik sowieso weer naar Leeuwarden. Grou ligt dan op de route.
Heeft wel wat weg van morgion en sisters of mercy, is wel nice, bas geluid blijft een minpuntje though, maar vind deze eigenlijk beter dan de vorige.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:20 schreef The_Dean het volgende:
Bam! Track nummer twee. Opgenomen en gemixed en dergelijke door studenten van een of andere muzikale opleiding. Wel in een heuse studio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |