En dan niks zeggen he, ik heb jou ook gezienquote:
meld zich.:Pquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:13 schreef durrrr het volgende:
Wie kwam er ook op die rode loper terecht , en werd gedwongen door die fotografen bij O te staan ?zodat ze foto namen
Mensen van gtst ofzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:28 schreef Nielsch het volgende:
Waren er bekende Nederlanders? Niet gezien eigenlijk.
Potverdikke mijn #kaasfondue tweet niet doorgekomen, dat dit kan in de Pathé!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:08 schreef SiIk het volgende:
Oh en die Twitterwal
Had er bijna een account voor aangemaakt.
Ik zou mijn geld terug gaan vragen!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Potverdikke mijn #kaasfondue tweet niet doorgekomen, dat dit kan in de Pathé!
Ik had er één en later nog éénquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:30 schreef LompeHork het volgende:
En thuis. M'n bier was godverdomme snel op
quote:
Ik had er twee, toen ik binnen kwam liep ik eerst naar beneden om bier te scoren, daarna zag ik pas het gratis bierquote:
Ja hij was ook aan het tweeten. Het is deze gast uit GTST:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ken ik niet. wie is dat? die gast was toch ook aan het tweeten?
Ja wat een mongool. Die tweet heeft ie verwijderd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij vond dat we marktkleren aan hadden
Het is patat!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja wat een mongool. Die tweet heeft ie verwijderd.
twitter:ferrydoedens twitterde op dinsdag 12-03-2013 om 19:07:16Ik zit achter @roys_vicee dat is een Fokker, de hele zaal zit er vol mee...ik ben lucas en Sjoerd zit naast me @WaltDisneyNL reageer retweet
ik zei toevallig net tegen Patje dat ik die niet gezien had jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |