abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_126859078
Ach, ieder zijn ding. Ik pak veel taxi's en loop veel. En zo extreem duur zijn taxi's natuurlijk ook weer niet, zeker niet met twee man.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_126869642
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:07 schreef SaferSephy het volgende:
Wij gaan in 2e helft juni als onderdeel van een oostkust USA trip! :D

Ik vroeg me wel een aantal dingen af en wellicht kunnen jullie mij helpen:

1. Wat is jullie betaaltechniek? Ik heb een Credit Card die redelijk beperkt is en met de wetenschap dat ik na 5 dagen NYC nog 15 dagen moet leven wil ik ook weer niet alles op CC doen. Wat raden jullie aan, kun je met PIN betalen in restaurants enzo of moet ik daar contanten uit de ATM trekken?

CC en contant doen wij, shoppen, hotel etc met CC, eten, drinken, entree met contant geld wat we daar pinnen.

2. Ik wil erg graag een Gospel dienst in Harlem bijwonen (lekker meezingen ;-)) maar heb geen idee hoe ik dit organiseer. Moet ik hiervoor van te voren reserveren en zo ja waar en wat bevelen jullie aan?

3. Er zijn verschillende manieren om je door NYC te bewegen, nu zijn we goed ter been en willen we zoveel mogelijk te voet doen, ook om zoveel mogelijk sfeer mee te pakken, maar wat zouden we daarnaast het beste kunnen doen als main vervoer? Metro of zo'n toeristenbus?

Ik vind die bussen vreselijk....maar ieder zijn ding, metro is supersimpel en goedkoop.

4. Ik wil erg graag een typische NYC saturday night doen. BB Kings op zaterdag avond en het liefst daarna door naar een Improv achtige comedy club (grote seinfeld fan hiero). Moet je hier vooraf voor reserveren (in nederland of bijvoorbeeld overdag als je daar bent?) nog ervaringen of tips hiervoor?

5. Ontbijt; Amerikanen hebben een andere ontbijt cultuur als ons. Nu voel ik er weinig voor om na een week 100KG te wegen door alle muffins, donuts etc. Heeft iemand tips om een beetje "normaal" goedkoop te ontbijten?

Wij wisselden typische tentjes als Dunkin Donuts, Starbucks af met de karretjes op straat waar we koffie en bagel met creamcheese kochten. Daarnaast kan je uiteraard ook zelf wat yoghurt en muesli op je hotelkamer houden, even eten en NY in.

6. eten, iets waar we misschien nog wel het meest tegenop zien, aangezien we wel een beetje gezond willen eten, maar niet al ons budget verneuken aan duur eten. Tips hierover zouden dan ook erg welkom zijn :D

Kijk eens rond op sites zoals Tripadvisor voor restaurants. Wij kochten zelf met regelmaat een salade to go en gingen die opeten op de trappen bij Times Square, Central Park etc etc. Daarnaast heb je genoeg oosterse tenten die goedkoop zijn en in ieder geval goedkoper dan de burgers. Maar je moet uiteraard minstens 1 echte amerikaanse hamburger eten! (Five guys vonden wij een goede hamburger tent)

7. Wat kost een Taxi van JFK naar Times Square?

Geen idee, wij namen de metro.

Alvast bedankt!
  woensdag 22 mei 2013 @ 20:46:58 #228
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_126875000
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:07 schreef SaferSephy het volgende:
3. Er zijn verschillende manieren om je door NYC te bewegen, nu zijn we goed ter been en willen we zoveel mogelijk te voet doen, ook om zoveel mogelijk sfeer mee te pakken, maar wat zouden we daarnaast het beste kunnen doen als main vervoer? Metro of zo'n toeristenbus?
Metro, 7 dagen onbeperkt: $31,00
Toeristenbus staat meer vast in het verkeer dan dat hij rijdt.
quote:
5. Ontbijt; Amerikanen hebben een andere ontbijt cultuur als ons. Nu voel ik er weinig voor om na een week 100KG te wegen door alle muffins, donuts etc. Heeft iemand tips om een beetje "normaal" goedkoop te ontbijten?
Ontbijt bij een foodstand: Bacon, egg & cheese sandwich voor $3,00
Lekker!!
quote:
7. Wat kost een Taxi van JFK naar Times Square?
Flat rate van JFK naar Manhatten: $52,00 exclusief eventuele tolgeld en tip.
pi_127020103
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:07 schreef SaferSephy het volgende:
Wij gaan in 2e helft juni als onderdeel van een oostkust USA trip! :D

Ik vroeg me wel een aantal dingen af en wellicht kunnen jullie mij helpen:

1. Wat is jullie betaaltechniek? Ik heb een Credit Card die redelijk beperkt is en met de wetenschap dat ik na 5 dagen NYC nog 15 dagen moet leven wil ik ook weer niet alles op CC doen. Wat raden jullie aan, kun je met PIN betalen in restaurants enzo of moet ik daar contanten uit de ATM trekken?

Je kunt met een nederlandse pinpas niet pinnen in winkels of restaurants, dus je zult geld uit een ATM moeten trekken. Is er geen mogelijkheid om je creditcard 'vol te storten' in nederland, dat je dus een positief saldo op je kaart zet?

3. Er zijn verschillende manieren om je door NYC te bewegen, nu zijn we goed ter been en willen we zoveel mogelijk te voet doen, ook om zoveel mogelijk sfeer mee te pakken, maar wat zouden we daarnaast het beste kunnen doen als main vervoer? Metro of zo'n toeristenbus?

Ik loop zowel mogelijk en af en toe pak ik de metro. Taxi's doe ik eigenlijk alleen 's avonds/'s nachts na het uitgaan, die stad is zo druk dat je met een taxi overdag nauwelijks sneller bent dan lopend.

4. Ik wil erg graag een typische NYC saturday night doen. BB Kings op zaterdag avond en het liefst daarna door naar een Improv achtige comedy club (grote seinfeld fan hiero). Moet je hier vooraf voor reserveren (in nederland of bijvoorbeeld overdag als je daar bent?) nog ervaringen of tips hiervoor?

Ik weet niet wat 'improv achtig' is, maar op times square lopen ze vaak genoeg gratis kaartjes voor comedy clubs uit te delen dus als je niet specifiek iets op het oog hebt is dat misschien een optie?

5. Ontbijt; Amerikanen hebben een andere ontbijt cultuur als ons. Nu voel ik er weinig voor om na een week 100KG te wegen door alle muffins, donuts etc. Heeft iemand tips om een beetje "normaal" goedkoop te ontbijten?

Croissantje of een yoghurtje bij de Star Bucks en dergelijke halen. Meeste restaurants die voor ontbijt open zijn hebben ook wel kleine dingen op de kaart staan. Persoonlijk vind ik een groot ontbijt trouwens een goede 'investering', lekker s ochtends flink eten en dan gewoon de lunch overslaan.

6. eten, iets waar we misschien nog wel het meest tegenop zien, aangezien we wel een beetje gezond willen eten, maar niet al ons budget verneuken aan duur eten. Tips hierover zouden dan ook erg welkom zijn :D

Eten is sowieso vrij prijzig maar je kunt meestal wel gewoon salades of kip/vis bestellen. Verder heb je natuurlijk veel sushizaken of van die woktenten waar je redelijk gezond kunt eten. Broodje of salade bij de Pret of gewoon de Walgreens is ook een optie als je de kosten wat wilt drukken...

7. Wat kost een Taxi van JFK naar Times Square?

$52 flat rate ex tip, metro is $7,50 pp (Airtrain + metro).

Alvast bedankt!
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  zondag 26 mei 2013 @ 15:16:19 #230
64792 Mryc
play me one more song
pi_127024519
Je kunt zeker wel pinnen met je pinpas in winkels en restaurants.
pi_127036906
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 15:16 schreef Mryc het volgende:
Je kunt zeker wel pinnen met je pinpas in winkels en restaurants.
Echt? Een vriend van mij heeft het 2 keer geprobeerd en in beide gevallen werd de transactie geweigerd
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  maandag 27 mei 2013 @ 05:51:59 #232
64792 Mryc
play me one more song
pi_127055294
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 20:00 schreef LordLynx het volgende:

[..]

Echt? Een vriend van mij heeft het 2 keer geprobeerd en in beide gevallen werd de transactie geweigerd
Op sommige plekken misschien niet, maar ik heb in diverse winkels gewoon kunnen pinnen.
  maandag 27 mei 2013 @ 06:21:05 #233
194695 franklop
Fran knock
pi_127055319
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 05:51 schreef Mryc het volgende:

[..]

Op sommige plekken misschien niet, maar ik heb in diverse winkels gewoon kunnen pinnen.
maar neem in elk geval altijd genoeg cash mee als je geen cc wil gebruiken
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_127055377
Ik heb ook nooit echt last gehad van problemen met pinnen. Moet zeggen dat ik niet altijd mijn Nederlandse pinpas gebruik, maar wanneer ik dat wel doe, geeft dat geen problemen. Zeker niet bij pinautomaten.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_127055383
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:07 schreef SaferSephy het volgende:
5. Ontbijt; Amerikanen hebben een andere ontbijt cultuur als ons. Nu voel ik er weinig voor om na een week 100KG te wegen door alle muffins, donuts etc. Heeft iemand tips om een beetje "normaal" goedkoop te ontbijten?
Wij gingen vaak naar een soort diner, waar je vreselijk veel keuze in broodjes en andere ontbijtzooi had, inclusief onbeperkt koffie. Heerlijk om zo de dag te beginnen, zittend aan het raam terwijl NY wakker wordt. Dunkin Donuts heb ik van de zomer veel gedaan, ook hele lekkere broodjes, die volgens mij vrij wel vet waren. En ik vond de koffie van Dunkin Donuts heerlijk. :9~
pi_127108512
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 20:00 schreef LordLynx het volgende:

[..]

Echt? Een vriend van mij heeft het 2 keer geprobeerd en in beide gevallen werd de transactie geweigerd
Misschien geblokkeerd door de bank. De Rabobank doet dat bijvoorbeeld ook buiten Europa. Kan je zelf online (internetbankieren) aanpassen. Ik heb ook vaak betaald met mijn bankpas in winkels.
pi_127112384
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 20:00 schreef LordLynx het volgende:

[..]

Echt? Een vriend van mij heeft het 2 keer geprobeerd en in beide gevallen werd de transactie geweigerd
Met ABN en ING nooit last van gehad iniedergeval. Maar ik probeer wel meestal gewoon cash bij te hebben

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:07 schreef SaferSephy het volgende:
3. Er zijn verschillende manieren om je door NYC te bewegen, nu zijn we goed ter been en willen we zoveel mogelijk te voet doen, ook om zoveel mogelijk sfeer mee te pakken, maar wat zouden we daarnaast het beste kunnen doen als main vervoer? Metro of zo'n toeristenbus?
Pak zo'n weekpas voor de metro, en als je wil kan je ook die toeristenbus nemen ja. Wel een beetje geluk hebben met welke rondleid(st)er je hebt. De rit viel mij alleszins mee eigenlijk. Het was een beetje 'typisch', maar je ziet alles en je kan uitstappen waar je wilt.

Voor de rest is alles gewoon goed te belopen. Maar die metropas is wel belangrijk

quote:
5. Ontbijt; Amerikanen hebben een andere ontbijt cultuur als ons. Nu voel ik er weinig voor om na een week 100KG te wegen door alle muffins, donuts etc. Heeft iemand tips om een beetje "normaal" goedkoop te ontbijten?
Je kan het zo duur, of goedkoop maken als dat je zelf wil. Genoeg restaurants waar je met zijn 2en voor +-15 dollar heerlijk kan ontbijten. Of bestel eens wat bij de Subway, of bij de karretjes langs de weg oid. Bagels zijn goddelijk trouwens.

[ Bericht 22% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 28-05-2013 16:43:55 ]
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_127146023
Zo, wij gaan in Augustus lekker weer naar NYC. Wij gaan meteen rondtrekken naar Toronto toe. Nu zorgt dat voor wat vraagjes, en ik stel ze maar hier...:

1. Hoe zit het me auto huren? Binnen verschillende staten gaat nog wel, maar naar Canada? Moeten hier extra verzekeringen voor geregeld worden of hoe zit dat?
2. Zijn er leuke dingen waar ik geen weet van heb die op de route tussen NYC/Washington DC naar Toronto liggen? Ik ben me bewust van de Niagara Falls, Washington gaan we waarschijnlijk ook nog heen. Dus wat ligt er nog een beetje in Ontario/New York/Pennsylvania wat de moeite waard is?
3. Ervaringen met waarheen het het goedkoopst vliegen is? Wij willen in principe naar NYC vliegen, en dan vanaf Toronto terug. Is het aan te raden bv op Washington te vliegen, of een stad er ergens tussenin, of om op Toronto heen en terug te gaan...etc...

Nou, hoop dat jullie ons een beetje kunnen helpen :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 29 mei 2013 @ 12:10:18 #239
67174 Dos37
Come on Twente
pi_127146444
Nah New York ligt tussen Toronto en Washington dus vliegen op NY lijkt me niet echt logisch. Dan kun je beter beginnen in Washington of Toronto.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 29 mei 2013 @ 12:28:56 #240
194695 franklop
Fran knock
pi_127147352
quote:
7s.gif Op woensdag 29 mei 2013 12:02 schreef Norrage het volgende:
Zo, wij gaan in Augustus lekker weer naar NYC. Wij gaan meteen rondtrekken naar Toronto toe. Nu zorgt dat voor wat vraagjes, en ik stel ze maar hier...:

1. Hoe zit het me auto huren? Binnen verschillende staten gaat nog wel, maar naar Canada? Moeten hier extra verzekeringen voor geregeld worden of hoe zit dat?
Vier jaar terug probeerden ik en een vriend het, maar op het moment dat we Canada zeiden mochten we niet huren. Althans wel huren, maar mochten er niet mee naar Canada. Je kunt het er altijd op wagen natuurlijk, maar je bent dan niet verzekerd. Weet niet wat nu de regels zijn.
quote:
2. Zijn er leuke dingen waar ik geen weet van heb die op de route tussen NYC/Washington DC naar Toronto liggen? Ik ben me bewust van de Niagara Falls, Washington gaan we waarschijnlijk ook nog heen. Dus wat ligt er nog een beetje in Ontario/New York/Pennsylvania wat de moeite waard is?
Niagara falls wel vanaf de Canadese kant doen!
quote:
3. Ervaringen met waarheen het het goedkoopst vliegen is? Wij willen in principe naar NYC vliegen, en dan vanaf Toronto terug. Is het aan te raden bv op Washington te vliegen, of een stad er ergens tussenin, of om op Toronto heen en terug te gaan...etc...

Nou, hoop dat jullie ons een beetje kunnen helpen :Y
Ons idee was rondrit Boston-NY-Washington-Niagara falls-Toronto - Montreal toendertijd. Op NY vliegen kan prima en wellicht ook handiger, want dan hoef je in NY niet je auto te parkeren ofzo, kan je eerst paar dagen je gang gaan voordat je verder trekt.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_127147489
Canada/US rental is wel mogelijk, je moet alleen vaak overstappen van auto. Ik ben ooit van Calgary naar San Francisco gereden, en moest toen net over de grens in de US (bij Portland) bij Hertz even wisselen naar een auto met US plates. Vrij simpel.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  woensdag 29 mei 2013 @ 12:33:18 #242
194695 franklop
Fran knock
pi_127147577
Volgens mij is het ook leeftijdsafhankelijk of niet? Ik was toen begin 20, wellicht dat ze daarom wat moeilijker dede
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_127147804
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 12:33 schreef franklop het volgende:
Volgens mij is het ook leeftijdsafhankelijk of niet? Ik was toen begin 20, wellicht dat ze daarom wat moeilijker dede
Dat zou het probleem niet moeten zijn. Bel eens met autoeurope ofzo, die hebben een goeie helpline en hebben het toen voor me geregeld.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_127151338
Bedankt voor de reacties mensen. Moet dus wel lukken bij de goede verhuur-maatschappijen :) En Washington is niet zover uit de route. 2 uurtjes, niks voor Amerikaanse begrippen. Maar daar willen we waarschijnlijk gewoon een dagtripje van maken. Ik lees in dit topic veel dingen over dat bv een bustour daar heel leuk naartoe is en best wel efficient., of niet? :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_127162075
quote:
7s.gif Op woensdag 29 mei 2013 12:02 schreef Norrage het volgende:
Zo, wij gaan in Augustus lekker weer naar NYC. Wij gaan meteen rondtrekken naar Toronto toe. Nu zorgt dat voor wat vraagjes, en ik stel ze maar hier...:

1. Hoe zit het me auto huren? Binnen verschillende staten gaat nog wel, maar naar Canada? Moeten hier extra verzekeringen voor geregeld worden of hoe zit dat?
2. Zijn er leuke dingen waar ik geen weet van heb die op de route tussen NYC/Washington DC naar Toronto liggen? Ik ben me bewust van de Niagara Falls, Washington gaan we waarschijnlijk ook nog heen. Dus wat ligt er nog een beetje in Ontario/New York/Pennsylvania wat de moeite waard is?
3. Ervaringen met waarheen het het goedkoopst vliegen is? Wij willen in principe naar NYC vliegen, en dan vanaf Toronto terug. Is het aan te raden bv op Washington te vliegen, of een stad er ergens tussenin, of om op Toronto heen en terug te gaan...etc...

Nou, hoop dat jullie ons een beetje kunnen helpen :Y
Heb een beetje hetzelfde rondje gedaan een paar weken terug, alleen Chicago erbij gepakt (niet echt op de route). Auto Canada in was (bij Hertz iig) geen enkel probleem. Eventueel zou je nog een dagje Philadelphia kunnen pakken.

Let er met jouw plan wel op dat de verhuurmaatschappijen drop-off kosten rekenen als je je auto ergens anders aflevert dan waar je hem gehaald hebt. Zeker wanneer dat grote afstanden worden kan dat heel erg in de papieren gaan lopen dus kan het voordeliger zijn om gewoon op New York heen en terug te vliegen zodat je die drop off kosten vermijd (dit was bij ons zeker het geval). Mijn idee is ook dat New York goedkoper is om naartoe te vliegen dan Toronto of Chicago (Washington durf ik niet te zeggen).
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  woensdag 29 mei 2013 @ 21:35:54 #246
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_127174626
Ik ben ook aan t kijken om in begin augustus naar NYC te gaan. Alleen valt het me op dat tickets in augustus een heel stuk duurder zijn dan in juni enerzijds en september anderzijds (900 in aug tegen 5/600 in juni en september).
Is augustus hoogseizoen voor New York? Of ligt het aan het feit dat er momenteel het meest wordt geboekt voor augustus en dat daarom maatschappijen de prijzen omhoog gooien? M.a.w : Juni is goedkoper omdat het te korte termijn is en september is goedkoper omdat het een te lange termijn is.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  woensdag 29 mei 2013 @ 23:47:48 #247
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_127184913
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 21:35 schreef T_Killer het volgende:
Ik ben ook aan t kijken om in begin augustus naar NYC te gaan. Alleen valt het me op dat tickets in augustus een heel stuk duurder zijn dan in juni enerzijds en september anderzijds (900 in aug tegen 5/600 in juni en september).
Is augustus hoogseizoen voor New York? Of ligt het aan het feit dat er momenteel het meest wordt geboekt voor augustus en dat daarom maatschappijen de prijzen omhoog gooien? M.a.w : Juni is goedkoper omdat het te korte termijn is en september is goedkoper omdat het een te lange termijn is.
Geen idee, maar het is inderdaad wel een consequent verschijnsel. Mij lijkt NYC in juli of augustus niet écht aangenaam; geregeld bloedheet wat in die onafzienbare steenwoestijn dat Manhattan heet (jaja, ik chargeer effe) nóg groter effect heeft.

Ikzelf zou binnen enkele maanden NYC graag weer willen opzoeken, maar werkloosheid gooit momenteel roet in het eten. Als ik een nieuwe baan scoor ga ik het één en ander regelen met als overnachtingsplek waarschijnlijk Hotel 17. Geen ervaring met Expedia, maar die club biedt pakketboekingen (hotel + vlucht) die niet extreem duur zijn, zoals in midden september een verblijf van 6 nachten in Hotel 17 + vlucht voor 1150 euro. Da's dan de prijs voor één persoon, met meer man ben je nog wat goedkoper uit.
pi_127202952
quote:
7s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:47 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Geen idee, maar het is inderdaad wel een consequent verschijnsel. Mij lijkt NYC in juli of augustus niet écht aangenaam; geregeld bloedheet wat in die onafzienbare steenwoestijn dat Manhattan heet (jaja, ik chargeer effe) nóg groter effect heeft.

Ikzelf zou binnen enkele maanden NYC graag weer willen opzoeken, maar werkloosheid gooit momenteel roet in het eten. Als ik een nieuwe baan scoor ga ik het één en ander regelen met als overnachtingsplek waarschijnlijk Hotel 17. Geen ervaring met Expedia, maar die club biedt pakketboekingen (hotel + vlucht) die niet extreem duur zijn, zoals in midden september een verblijf van 6 nachten in Hotel 17 + vlucht voor 1150 euro. Da's dan de prijs voor één persoon, met meer man ben je nog wat goedkoper uit.
Zoeken, zoeken, zoeken, wij kunnen alleen in het hoogseizoen op vakantie (en ja dat is augustus in NY, vorig jaar gemerkt en nu weer).

Wij vliegen nu in augustus rechtstreeks vanaf Amsterdam naar Newark voor ¤ 500 pp. Maar dat was na dagenlang proberen en doorklikken. Daarvoor was het steeds ¤ 900 pp. Of vanaf Brussel of met overstap. Geboekt via cheaptickets.nl

Ik heb overigens zelf nog nooit een pakket gevonden die goedkoper was dan zelf alles regelen. Maar goed voor mij is het onderdeel van de voorpret.
  donderdag 30 mei 2013 @ 22:04:10 #249
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_127225433
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:14 schreef exode het volgende:

[..]

Zoeken, zoeken, zoeken, wij kunnen alleen in het hoogseizoen op vakantie (en ja dat is augustus in NY, vorig jaar gemerkt en nu weer).

Wij vliegen nu in augustus rechtstreeks vanaf Amsterdam naar Newark voor ¤ 500 pp. Maar dat was na dagenlang proberen en doorklikken. Daarvoor was het steeds ¤ 900 pp. Of vanaf Brussel of met overstap. Geboekt via cheaptickets.nl

Ik heb overigens zelf nog nooit een pakket gevonden die goedkoper was dan zelf alles regelen. Maar goed voor mij is het onderdeel van de voorpret.
O, ik regel ook liever zelf maar zie nu alleen door Skyscanner gunstige prijzen gepresenteerd worden. Saillant detail daarbij is dat die gunstige prijzen bedrieglijk zijn, want als je doorklikt is het in veel gevallen 'ineens' 100 euro duurder :')
  donderdag 30 mei 2013 @ 22:31:23 #250
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_127227292
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:14 schreef exode het volgende:

[..]

Zoeken, zoeken, zoeken, wij kunnen alleen in het hoogseizoen op vakantie (en ja dat is augustus in NY, vorig jaar gemerkt en nu weer).

Wij vliegen nu in augustus rechtstreeks vanaf Amsterdam naar Newark voor ¤ 500 pp. Maar dat was na dagenlang proberen en doorklikken. Daarvoor was het steeds ¤ 900 pp. Of vanaf Brussel of met overstap. Geboekt via cheaptickets.nl

Ik heb overigens zelf nog nooit een pakket gevonden die goedkoper was dan zelf alles regelen. Maar goed voor mij is het onderdeel van de voorpret.
En wanneer heb je dat ticket geboekt voor in augustus? Augustus is waar ik nu zoek nog best duur...Waar heb je allemaal gezocht?

Hoe zit het trouwens met visum benodigdheden als je een week de toerist uit wil gaan hangen?
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')