quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:22 schreef Knofl00k het volgende:
je krijgt kotsende kadden als je gaskachel koolstofmonoxide uitstoot.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:23 schreef Loqi het volgende:
[..]bedankt voor dit fascinerende feit
ik denk dat een kotskat dan je minste probleem is
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]![]()
Beetje de ouderwetse kanarie.
Als de kat kotst get the hell out![]()
[..]![]()
[..]![]()
quote:DEZE CODE WORDT IN LICENTIE DOOR FOK! GEBRUIKT.DIT TOPIC WERD NEERGEPOOT DOOR DICONNECTED, MIRJAM, NAGELSCHAARTJE, STORMQUEEN, KNOFL00K, LOQI. - ZIE DE ALGEMENE VOORWAARDEN VOOR ONZE ALGEMENE VOORWAARDEN - ZIJN WE JE VERGETEN? MAIL OF MELD HET EVEN IN FB!
Banaan in je ogenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:30 schreef Knofl00k het volgende:
ik zag hem ook verschijnen op de pagina ja. meldt jij het even dat onze namen er niet bij staan?
quote:
ermahgerd ik deed niks jongequote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]what did you do.....
*oordelend vingertje*
Welles!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:32 schreef Knofl00k het volgende:
[..]
Ja in jou bericht wel, maar niet op de Fok pagina.
derpquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:32 schreef Knofl00k het volgende:
[..]
Ja in jou bericht wel, maar niet op de Fok pagina.
KIEK DAN ONDERAAN DE PAGINA JIJ SCHELEquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]what did you do.....
*oordelend vingertje*
WIE LEEST ER NU OOIT EVER EEN DISCLAIMERquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
KIEK DAN ONDERAAN DE PAGINA JIJ SCHELE
you just didquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WIE LEEST ER NU OOIT EVER EEN DISCLAIMER![]()
Dat!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WIE LEEST ER NU OOIT EVER EEN DISCLAIMER![]()
YOU MADE MEquote:
Pehehehe... normaal doen...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:35 schreef Knofl00k het volgende:
Ja hallo, tis dinsdag hoor. even normaal doen!
Geen idee, ik zou zeggen, probeer het eens en deel je bevindingen!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:36 schreef Knofl00k het volgende:
Gaan wij trouwens ook kotsen als we gras en haar eten?
Ik ben zo benieuwdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou zeggen, probeer het eens en deel je bevindingen!
Geerne verwerken in ene revieuwquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Katten likken hun eigen vacht en krijgen zo ook haar binnen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
KIEK DAN ONDERAAN DE PAGINA JIJ SCHELE
ik ook!quote:
Het gaat om de combinatie denk ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:38 schreef Knofl00k het volgende:
[..]
Katten likken hun eigen vacht en krijgen zo ook haar binnen.
Ik zou opzich ook mn eigen "vacht" kunnen likken omdat ik ook redelijk wat lichaamsbeharing heb.
Dat gaat wel lukken.
Ben nu op mn werk en hier hebben we geen gras. Kan iemand anders dit overnemen?
Blonde haren?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook!
Hij mag wat haar uit mijn doucheputje lenen voor dit experiment eventueel? Of mijn kat likken?
hihi, ik ben toch geen meneer, gekkie.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:39 schreef Knofl00k het volgende:
[..]
Blonde haren?
Want die meneer van je avantar heeft rood haar?
ik vind het een man!.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hihi, ik ben toch geen meneer, gekkie.
Nee meer van die zwarte met een krul?
Dat + dit is nog heul niet het begin van ranzigheid...quote:
kghrkghrkghr ongeschikt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat + dit is nog heul niet het begin van ranzigheid...Son; I am dissapoint.
ja, dagelijks.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:41 schreef Knofl00k het volgende:
een kad likken hahahah zie je het al voor je
Jonkiequote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:42 schreef Knofl00k het volgende:
[..]
en jij kan niet rekenen.
Geboortedatum 04-09-1987
Ook de vis? Die vis.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, genoeg aandacht gegeven. Ik ga kijken hoe het met mijn eieren gaat.
Red jellyfishquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het wel weer tijd om het over klodders en slierten te hebbenVoorkeur voor in bad
drijvend door het witte schuimmmmmm omnomnom
Dat is echt fantastischquote:
bah. ga je mond eens spoelen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het wel weer tijd om het over klodders en slierten te hebbenVoorkeur voor in bad
drijvend door het witte schuimmmmmm omnomnom
ik ben bang dat de vis mislukt is, het ei was te grootquote:
Arme vis.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben bang dat de vis mislukt is, het ei was te groot
Maar ik maak straks wel foto's!
Hoin spees we hebben een vriendje voor je gevonden, hij eet knoflook net als masja.quote:
Ik word misselijk van die gespreksonderwerpen hierquote:
Kwart over zes ofzo.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ijsss weet jij al hoe laat je er bent?
Ermahgerdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoin spees we hebben een vriendje voor je gevonden, hij eet knoflook net als masja.
you are so weakquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik word misselijk van die gespreksonderwerpen hier. En ik ben al de hele ochtend misselijk dus ik kon net eindelijk iets eten en toen gingen jullie weer aan de gang
.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoin spees we hebben een vriendje voor je gevonden, hij eet knoflook net als masja.
Maar eivis en konijnei.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik word misselijk van die gespreksonderwerpen hier. En ik ben al de hele ochtend misselijk dus ik kon net eindelijk iets eten en toen gingen jullie weer aan de gang
.
Ik was net mn boterham aan het nommen zelfsquote:
Wát? Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:48 schreef Knofl00k het volgende:
Hoe is het aan die kant van het land? Hier schijndtdttd de zon vollop!
Alleen is meneer TNT de weg kwijt (mogelijk komt ie bij jullie vandaan, met al die sneeuw) en ligt Track-Trace eruit!:(
Ik verwacht een pakketje maar met jullie meelezen is wel leuk om de tijd te doden.
Ik eet serieus écht en dat is geen geklets, 1 bord 1 bol.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je pakketjes verwacht en de tijd wil doden moet je ZEKER eens met space gaan DM-menquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:48 schreef Knofl00k het volgende:
Hoe is het aan die kant van het land? Hier schijndtdttd de zon vollop!
Alleen is meneer TNT de weg kwijt (mogelijk komt ie bij jullie vandaan, met al die sneeuw) en ligt Track-Trace eruit!:(
Ik verwacht een pakketje maar met jullie meelezen is wel leuk om de tijd te doden.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je pakketjes verwacht en de tijd wil doden moet je ZEKER eens met space gaan DM-men
Mijn T&T doet het niet meer van mijn horlogequote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Wát? Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ik wil mijn schoenen hoor!
Hi Masja; wat leuk dat je komt meekletsenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:49 schreef Knofl00k het volgende:
[..]
Ik eet serieus écht en dat is geen geklets, 1 bord 1 bol.
dit ja! precies het zelfde verhaal..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn T&T doet het niet meer van mijn horlogeGisteren stond er dat ie deze middag werd geleverd; nu is de code onbekend
Maar ik ga er eik wel vanuit dat mijn postmannetje het niet redt idd
Mijn T&T doet het ook niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn T&T doet het niet meer van mijn horlogeGisteren stond er dat ie deze middag werd geleverd; nu is de code onbekend
Maar ik ga er eik wel vanuit dat mijn postmannetje het niet redt idd
Masja? WHUT?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hi Masja; wat leuk dat je komt meekletsen
ik zie ook te veel verbanden... de leeftijd, de knoflook, de pakketjes....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hi Masja; wat leuk dat je komt meekletsen
Niemandquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:51 schreef Knofl00k het volgende:
[..]
Nou nou, dat is toch niet ergggg?
-kletsen mag-
wie ben jij?
fall dead hoer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:51 schreef Mss het volgende:
Pssht!!! Beautybay heeft 15% korting vandaag /enabler.
Eivis.quote:
truuuuhuuuuutttttquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:51 schreef Mss het volgende:
Ik ga niks bij hen kopenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:51 schreef Mss het volgende:
Mijn rekening is zelfs voor chinabay te leeg.quote:
ja maar een aidshoerquote:
Wát!!!!!!!!!!quote:Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:51 schreef Mss het volgende:
En dan met ff aankomen. Da's geen Nederlands.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:53 schreef Knofl00k het volgende:
ff taalgebruik netjes houden, ik doe het ook en kom zelf uit KLB en ONZ.
damn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn rekening is zelfs voor chinabay te leeg.
Mission accomplishedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Pas op of ik infecteer je met mijn aids.
Morele bezwaren zijn kudt.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:55 schreef Mss het volgende:
[..]
OM TE FALEN KOOP NU DIT DAT ALLES BUY NOW YOU NEED MOAR MAKEUP!!!!!!!!!!!!!1111
Ik zou niet durven!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga eerst in een meeting en daarna ga ik de eivis uitpakken, okay?
Je hebt nog tot middernacht bij de amerikaners!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
ik klikte het weg met het idee dat ik 'sterk' ben... thehehehehe...
![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga eerst in een meeting en daarna ga ik de eivis uitpakken, okay?
dat is engelands!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Je hebt nog tot middernacht bij de amerikaners!
De wereld vergaatquote:
nee, sharana is ook best een gekke naam.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee ik heb geen problemen met de post en nee sharana is niet mijn echte naam
Al pakketjes ontvangen vandaag dan?quote:
ERMAHGERD NEE IK WEET NIET OF IK HIER BLIJ MEE MOET ZIJNquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:04 schreef megamandy het volgende:
Priem! Heb je al gezien dat Black Milk misschien Roller Derby broekjes gaat maken?
Evil.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:04 schreef megamandy het volgende:
Priem! Heb je al gezien dat Black Milk misschien Roller Derby broekjes gaat maken?
Yup! Één nailmail.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:04 schreef PriemGirl het volgende:
Ignore modus aan
[..]
Al pakketjes ontvangen vandaag dan?
in ernem sneeuwt ut nie!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:04 schreef PriemGirl het volgende:
Ignore modus aan
[..]
Al pakketjes ontvangen vandaag dan?
WIE?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom komt OCC met een tof thema. Ik ben dol op toffe thema's.
HOEZO DATquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, sharana is ook best een gekke naam.
EN HOEZO DIT!quote:
Owjah.quote:
OH DIEquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
obsessive compulsive cosmetics, van de lip tars!
Met een electric sheep-lakje.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
obsessive compulsive cosmetics, van de lip tars!
Goeien omschrijvingquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
iets op een kantoor met een computer.
JIJ OOK? ik ook :Squote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
iets op een kantoor met een computer.
He hier nu ookquote:
Ik kom er zo aan. Geld is op.quote:
gatverdamme, je denkt toch niet dat mss in zo'n vies loempia kraampje staat te ransbakken?quote:
Er een peepshow van maken.quote:
oke, haar kont verkopen dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gatverdamme, je denkt toch niet dat mss in zo'n vies loempia kraampje staat te ransbakken?
Wat heb je nodig?quote:
in een nageltopic.. gek he?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:11 schreef Knofl00k het volgende:
FAKE ENGE TROLLEN dat jullie zijn!!!!!!!
zo dat moest er ff uit.
ik ben volgens mij de enige man hier?
LALALALALALLALALLALLALLALALAquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gatverdamme, je denkt toch niet dat mss in zo'n vies loempia kraampje staat te ransbakken?
Dat is echt goor. Ik sta gewoon aids uit te delen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee, ik ga even kijken wat ik nodig hebquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat heb je nodig?
*lees: denk je nodig te hebben*
Ik ben stiekem een vent.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:11 schreef Knofl00k het volgende:
FAKE ENGE TROLLEN dat jullie zijn!!!!!!!
zo dat moest er ff uit.
ik ben volgens mij de enige man hier?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee, ik ga even kijken wat ik nodig heb
Ik ga trouwens niet falen, ik bedenk me net dat ik nog een kortingscode van 20% heb liggenquote:
Geen nep nagels.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:14 schreef Knofl00k het volgende:
nou dan praat ik maar mee he? om er bij te horen.
wat zal ik doen? Gel nagels of Acryl?
Gel is sterker toch?
nepnagels. Gatverdamme. SHUN!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:14 schreef Knofl00k het volgende:
nou dan praat ik maar mee he? om er bij te horen.
wat zal ik doen? Gel nagels of Acryl?
Gel is sterker toch?
crackwhore? ben jij het?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:16 schreef Knofl00k het volgende:
Mijn eigen nagels zijn keihard.
Zelfs na een verhuizing en verbouwing heb ik geen schade aan mn nagels.
Denk dat jullie vrouwen jalours zijn om mijn sterke nagels!
Oh, en het geheim? zie username.
Yayquote:
Ik blijf bij masjaquote:
Mewhehehehequote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Yay![]()
Ik zou eik een paar lipliners moeten hebben....maar om die nu speciaal te kopenpaar in kruidvat zijn eik ook goed zat.
Overigens! Mijn faalactie gisteren: Ik heb dus transfer papier nodig. Ik las dat die in de action te koop is; dus ik hier in Eind naar de action... Nergens te vinden. Ik balen natuurlijk..... Ik rij naar huis; denk net: Oeh in G.eldrop zit ook een action!! Dus ik rij om... naar die action... Kom ik daar aan; pak ik m'n tas; besef ik plots dat ik mijn portemonnee heul niet mee heb...En toen was ik beaus
PEHEHEHE, sukkel!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Yay![]()
Ik zou eik een paar lipliners moeten hebben....maar om die nu speciaal te kopenpaar in kruidvat zijn eik ook goed zat.
Overigens! Mijn faalactie gisteren: Ik heb dus transfer papier nodig. Ik las dat die in de action te koop is; dus ik hier in Eind naar de action... Nergens te vinden. Ik balen natuurlijk..... Ik rij naar huis; denk net: Oeh in G.eldrop zit ook een action!! Dus ik rij om... naar die action... Kom ik daar aan; pak ik m'n tas; besef ik plots dat ik mijn portemonnee heul niet mee heb...En toen was ik beaus
Jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
PEHEHEHE, sukkel!
En toen ging je martini zuipen?
quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Yay![]()
Volgens mij is het nieuw, heb het nog niet eerder gezien terwijl dit niet belachelijk lang is voor mijn doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is apart! En dat is pas sinds kort?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahahah mijn pakketmeneerKomt ie aangelopen... 'nee nee het is niet voor priem deze keer het is euh... anoniem'.
Heeft ie mijn naam doorgestreept en anoniem er boven gezet![]()
Overigens: Toffe horloge is tof![]()
![]()
Pahahahah mijn pakketmeneerKomt ie aangelopen... 'nee nee het is niet voor priem deze keer het is euh... anoniem'.
![]()
Érmahgerdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:40 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Tevens is er iemand bovenop gaan staan en was de envelop open.
Dafuq.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:40 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Tevens is er iemand bovenop gaan staan en was de envelop open.
quote:
het is wel veel leuker om een hardgekookt ei te eten zo. Al slaat het natuurlijk als kut op dirk verderquote:
We hebben wel eens voor minder zwaarwegende redenen iets gekochtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is wel veel leuker om een hardgekookt ei te eten zo. Al slaat het natuurlijk als kut op dirk verder
en dit! die dingen zijn gewoon awesomequote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:58 schreef Mss het volgende:
[..]
We hebben wel eens voor minder zwaarwegende redenen iets gekocht.
Ze zien er wel heul tof uit jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is wel veel leuker om een hardgekookt ei te eten zo. Al slaat het natuurlijk als kut op dirk verder
![]()
een week ongeveer/quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze zien er wel heul tof uit ja
Hoe lang kun je ze eigenlijk nog bewaren, als ze eenmaal gepeld zijn?
Ja, als bb mee speelt zijn we er met drie dagen doorheenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh das goed te doen. Elke dag een ei
hij is een jongen dus hij krijgt de ei auto!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En dan ruzie maken met BB over wie de eivis mag opeten
Dat is aids.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Eivis
Door mijn aids mis ik de film
Nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Eivis
Door mijn aids mis ik de film
Beheurlijkquote:
Keel- en neusaids. Met een beetje koortsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet![]()
Wat voor aids heb je?
Meh, das balenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Beheurlijk
[..]
Keel- en neusaids. Met een beetje koortsEn morgen eerste werkdag bij in Tilburg om 9u 's morgens en anders ben ik vanavond pas rond 1u thuis. En helemaal met dit weer is het niet heel verstandig denk ik
Zit het al bij de prijs ingegrepen of code?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:51 schreef Mss het volgende:
Is het uiteindelijk weer verwijderd? Zondequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |