Mij ook niet maar het lijkt ook erg weinig.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat denken jullie hiervan?
[ afbeelding ]
Mij lijkt het toch niet zo lekker
Raar dat het gemixt is met philadelphia.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
AIDS, dat schijnt ook gemixed te zijn in Philadelphia.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Raar dat het gemixt is met philadelphia.
Voor dikke mensen zoals jij wel ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mij ook niet maar het lijkt ook erg weinig.
Ah, dat lijkt mij dan weer minder lekker.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
AIDS, dat schijnt ook gemixed te zijn in Philadelphia.
Raar maar waar. Al zijn er inmiddels goede medicijnen tegen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah, dat lijkt mij dan weer minder lekker.
Nee, je bent nou onzin aan het vertellen, er is geen medicijn om de ziekte te stoppen. Of zit ik nu helemaal fout in mijn bewering?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Raar maar waar. Al zijn er inmiddels goede medicijnen tegen.
Nieuwe onderzoeken bewijzen dat een genezing mogelijk is. Al had ik het over remmers, en niet per se over een genezingquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, je bent nou onzin aan het vertellen, er is geen medicijn om de ziekte te stoppen. Of zit ik nu helemaal fout in mijn?
Er is een cocktail van medicijnen die in elk ervoor zorgt dat het niet dodelijk meer is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, je bent nou onzin aan het vertellen, er is geen medicijn om de ziekte te stoppen. Of zit ik nu helemaal fout in mijn bewering?
Schrijnend dat er dan nog zo veel mensen aan dood gaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is een cocktail van medicijnen die in elk ervoor zorgt dat het niet dodelijk meer is.
Er gaan ook veel mensen dood aan malaria.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Schrijnend dat er dan nog zo veel mensen aan dood gaan.
Natuurlijk is dit voornamelijk het geval in Afrika. In landen waar AIDS-remmers gewoon verkregen kunnen worden is er best met AIDS te leven.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Schrijnend dat er dan nog zo veel mensen aan dood gaan.
Kijk maar naar het aantal PSV fans. Dat blijft ook al jaren vrij stabiel. Frits is 1 van de laaste die zijn meerdere moest erkennen aan deze verschrikking.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit voornamelijk het geval in Afrika. In landen waar AIDS-remmers gewoon verkregen kunnen worden is er best met AIDS te leven.
waar kan je dit kopen ?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldige vergelijking. Al lijkt het de afgelopen jaren bij Harry van Raaij wel zijn tol op zijn geestelijke gesteldheid te eisen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk maar naar het aantal PSV fans. Dat blijft ook al jaren vrij stabiel. Frits is 1 van de laaste die zijn meerdere moest erkennen aan deze verschrikking.
Daar heeft Tom Hanks nu niets meer aan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is een cocktail van medicijnen die in elk ervoor zorgt dat het niet dodelijk meer is.
Ergens moet ik je hier helemaal gelijk in geven.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geweldige vergelijking. Al lijkt het de afgelopen jaren bij Harry van Raaij wel zijn tol op zijn geestelijke gesteldheid te eisen.
Flauw zeg dat jullie niet meedoen met mijn spelletje.
Na zoveel posts begrijpt eindelijk iemand de verwijzing.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar heeft Tom Hanks nu niets meer aan.
quote:
godverdikke, dat stomme woordspel nu ook hier?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na zoveel posts begrijpt eindelijk iemand de verwijzing.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na zoveel posts begrijpt eindelijk iemand de verwijzing.
Het gaat hard bij Palermo op het gebied van trainers
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |