Lastig te vinden/duur boek?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Een tweedehands boek.![]()
En ik verwacht nog twee nailmail.Hopelijk morgen dus.
Wat ik gewend ben is vooral velen alcohol. Hier op het terrein zijn huisfeesten, waarbij het concept meestal is vaste entreeprijs, binnen onbeperkt drinken. Er is vaak wel tosti/broodje knakworst/etc beschikbaar maar dat kost dan extra.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
studentenfeest is toch gewoon bak friet/shoarma op tafel, potten bier/wijn erbij en gaan?
ik lees het nu terug en denk " oh ja, dat kan ze ook bedoelen"quote:Op maandag 11 maart 2013 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wie had het over seks? Ik had het over je chocoladefontein verkopen
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik lees het nu terug en denk " oh ja, dat kan ze ook bedoelen"
hehehehehehe
bitterballen en knakworsten ja, hahahaha. knakworsten eet ik nu echt nooit meer, bitterballen daarentegen welquote:Op maandag 11 maart 2013 23:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Lastig te vinden/duur boek?
[..]
Wat ik gewend ben is vooral velen alcohol. Hier op het terrein zijn huisfeesten, waarbij het concept meestal is vaste entreeprijs, binnen onbeperkt drinken. Er is vaak wel tosti/broodje knakworst/etc beschikbaar maar dat kost dan extra.
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Haha Kip, het mooiste daarbij is dat van de hele familie mijn zwanger toch wel de minst brave is van allemaal. Maarja, daarom was hij ws ook zo verbaasd dat ik zoiets zei.
Ik heb wel een blik knakworsten in de kast staan, want aanbieding en simpel eten.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bitterballen en knakworsten ja, hahahaha. knakworsten eet ik nu echt nooit meer, bitterballen daarentegen wel
een echte student verschoont dat vet uiteraard nietquote:Op maandag 11 maart 2013 23:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb wel een blik knakworsten in de kast staan, want aanbieding en simpel eten.
Bitterballen dan weer niet, dan moet ik veel te snel de frituur weer schoonmaken.Wel heel lekker idd!
Wel als het heeeeel donkerbruin is en ik het verhittingselement niet meer kan zien.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een echte student verschoont dat vet uiteraard niet
Op dat punt gooi je de frituurpan weg en koop je een nieuwequote:Op maandag 11 maart 2013 23:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wel als het heeeeel donkerbruin is en ik het verhittingselement niet meer kan zien.
Maar ik ben ook geen echte student.Ik stond gister om 1 uur 's nachts af te wassen.
![]()
![]()
Thuis een afwasmachine, bij M. een afwasmachinequote:Op maandag 11 maart 2013 23:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wel als het heeeeel donkerbruin is en ik het verhittingselement niet meer kan zien.
Maar ik ben ook geen echte student.Ik stond gister om 1 uur 's nachts af te wassen.
![]()
![]()
Ik vind het echt geweldig.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:08 schreef Diconnected het volgende:
ik zou echt nooit in een studentenhuis kunnen wonen
checkquote:Op maandag 11 maart 2013 23:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Op dat punt gooi je de frituurpan weg en koop je een nieuwe![]()
Nee?
Oh, hemels.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Thuis een afwasmachine, bij M. een afwasmachine![]()
Alleen pannen even met de hand schoonmaken
pannen moeten uitkoken omdat ze vol schimmel zittenquote:Op maandag 11 maart 2013 23:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Thuis een afwasmachine, bij M. een afwasmachine![]()
Alleen pannen even met de hand schoonmaken
Goeden!quote:Op maandag 11 maart 2013 23:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Op dat punt gooi je de frituurpan weg en koop je een nieuwe![]()
Nee?
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
pannen moeten uitkoken omdat ze vol schimmel zitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar zijn niet genoeg pannen voorquote:Op maandag 11 maart 2013 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
pannen moeten uitkoken omdat ze vol schimmel zitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goedkoper dan steeds nieuw vetquote:Op maandag 11 maart 2013 23:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Goeden!
Wordt alleen snel wat prijzig.
Het hand ophouden gaat niet op, maar voor de rest....quote:Op maandag 11 maart 2013 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zie jullie al zitten op de bank samen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
die had ik toen toch niet mutsquote:Op maandag 11 maart 2013 23:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Dan kan je ze beter gewoon in de vaatwasser doen.
Neeeeeequote:Op maandag 11 maart 2013 23:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Dan kan je ze beter gewoon in de vaatwasser doen.
als student kook je toch hendig niet elke dag manquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
NeeeeeeWant je moet pannen vet houden.
hand in kruis dan? Bundystyle?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het hand ophouden gaat niet op, maar voor de rest....
Mijn moeder mikt alles in de vaatwasser met de mededeling: "als ze er kapot van gaan koop ik wel weer nieuwe". Ik houd van mijn mama.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
1 keer per 1 a 2 jaar nieuwe pan a 2 a 3 tientjesquote:
Meer pannen kopenquote:
gebeurde me overigens laatst nog een keer, met een braadpanquote:Op maandag 11 maart 2013 23:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aaah, verleden tijd.Ik zei niks.
Dat vet wordt veel sneller zo donker! En bij de nieuwe pan moet ook weer nieuw vet.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
1 keer per 1 a 2 jaar nieuwe pan a 2 a 3 tientjes
ja, mooie pannen wel... dus die van ons nu gaan met de hand. die goedkope krengen gaan in de vaatwasserquote:Op maandag 11 maart 2013 23:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
emoslinger........quote:Op maandag 11 maart 2013 23:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zat nagellak in m'n haar dus hij heeft van 4 haren echt 2cm afgeknipt, super ernstig
Ie, HOEquote:Op maandag 11 maart 2013 23:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Avondboterham eten
Slokdarmkraakbeen wat kraakt en knakt
Laat maar zitten
Ja voor de anti aanbaklaag. Die gaat kapot door de afwasmachine. Gewoon met een laagje water uitwassen en droog maken met keukenpapier is het bestequote:
Ben je daar ook al kapot?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Avondboterham eten
Laat maar zitten
dan kun je er nog rustig een half jaar mee doen vond ik toenquote:Op maandag 11 maart 2013 23:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat vet wordt veel sneller zo donker! En bij de nieuwe pan moet ook weer nieuw vet.
u = wel een mens???quote:Op maandag 11 maart 2013 23:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Avondboterham eten
Laat maar zitten
Serieus nog nooit gedaanquote:Op maandag 11 maart 2013 23:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja voor de anti aanbaklaag. Die gaat kapot door de afwasmachine. Gewoon met een laagje water uitwassen en droog maken met keukenpapier is het beste
mooie dure pannen moet je licht vettig houden, anders gaat de baklaag stuk, en dan bakken ze beter enzo.quote:
4 haren????quote:
vaatwasmiddel is heel agressief, handsopje is geen probleem hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 23:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Serieus nog nooit gedaan.
Gewoon mee in de afwas en op het afdruiprek
(afdrogen heb ik altijd al zo zonde van m'n tijd gevonden)
Ja afdruikrek hebben wij nietquote:Op maandag 11 maart 2013 23:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Serieus nog nooit gedaan.
Gewoon mee in de afwas en op het afdruiprek
(afdrogen heb ik altijd al zo zonde van m'n tijd gevonden)
Mja, dat ding staat binnen bij ons. Als het zo donker is gaat het ook stinken en dat is zo lastig in de keuken. Anders had ik het waarschijnlijk veel langer volgehouden.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan kun je er nog rustig een half jaar mee doen vond ik toen
Wat is het verschil tussen afwasmiddel en een handsopje?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vaatwasmiddel is heel agressief, handsopje is geen probleem hoor
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen afwasmiddel en een handsopje?
Dan vind ik ze dus nog viesquote:Op maandag 11 maart 2013 23:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja afdruikrek hebben wij nietMaar voel maar eens aan pannen met een anti aanbaklaag, die zijn vettig.
gewoon sopje in bak i.p.v. vaatwasser bedoel ik, met afwasmiddel i.p.v. die blokjes ;Pquote:
quote:
Ik gok dat ze doelt op het verschil tussen vaatwasmiddel en afwasmiddel.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee van die vaattablettenquote:Op maandag 11 maart 2013 23:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
we havez a winnerquote:Op maandag 11 maart 2013 23:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Ik gok dat ze doelt op het verschil tussen vaatwasmiddel en afwasmiddel.
Jonge ik heb toch geen vaatwasserquote:Op maandag 11 maart 2013 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gewoon sopje in bak i.p.v. vaatwasser bedoel ik, met afwasmiddel i.p.v. die blokjes ;P
dus hoef je je ook niet druk om te maken.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge ik heb toch geen vaatwasser![]()
nee, voor het sopjequote:Op maandag 11 maart 2013 23:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mag ik door voor de vaatwasser ja?
quote:
Bij mij staat de wekker om 6 uur. En ik weet nog steeds niet zeker wat ik aan wil morgen.quote:
Ik haar in staart/knot, makkelijke broek, veiligheidsschoenen. De rest maakt niet uit want gaat toch shirtje overheen. Oh en random make-up uiteraard.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bij mij staat de wekker om 6 uur. En ik weet nog steeds niet zeker wat ik aan wil morgen.
Maargoed, slaap dus enzo.
Veel?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:33 schreef Diconnected het volgende:
whoop krijg geld terug van de belasting
Ja dat moet ik ook maar meteen op mijn spaarrekening zetten om op vakantie te gaanquote:Op maandag 11 maart 2013 23:33 schreef Diconnected het volgende:
whoop krijg geld terug van de belasting
ik ben al uberhaubt blij dat ik straks ineens weer geld hebquote:Op maandag 11 maart 2013 23:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat moet ik ook maar meteen op mijn spaarrekening zetten om op vakantie te gaan
quote:Sent from my iPhone
Mag ik kom ophalen
QFT alleen dan insert zoon. Ohai!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:54 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je zo de halve nacht wakker wordt gehouden door je pousse
Tepels der af vreten? Yesh yeshquote:
dat hoort bij babietjes. Hoe gaat het met jou? Al een beetje aan het herstellen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:11 schreef milka82 het volgende:
[..]
Tepels der af vreten? Yesh yeshvoor de rest doet ie het ook prima trouwens alleen gisteren de hele dag kunnen voeden ( meer tieten buitenboord dan binnenboord) is dodelijk
![]()
![]()
Maar hij is zo leuk en lief......
Plaats er een facebookbericht overquote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met die sneeuw jongens. Ik schat dat er 10-15 cm ligt alweer
nee, het schijnt erg lokaal in Belgie, Limburg en zuidoost brabant te zijn en zo te zien gaat het nog wel even door.... Werk ook lekker thuis vandaagquote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Plaats er een facebookbericht over![]()
Hier ligt helemaal niks
er stond drie uur file richting Maastrichtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:58 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben maar naar kantoor in Eindhoven gereden i.p.v. de geplande dag in Maastricht. Huis naar Luchthavenweg -> 35 minuten i.p.v. kwartiertje.
Daarom, ik dacht zoek het maar uit daarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er stond drie uur file richting Maastricht
Maak een sneeuwpopquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja en het blijft dus DE HELE FUCKING DAG sneeuwen!!!
Hoe is het weer in Breda?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En ik ben dus met de trein gegaan vandaag... Hoop dat het straks nog een beetje leuk thuiskomen is
RIP aan de nabestaanden. BB is ook met de trein maar die hoefde gelukkig maar tot Tilburg vandaag.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En ik ben dus met de trein gegaan vandaag... Hoop dat het straks nog een beetje leuk thuiskomen is
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien dat ik dat gewoon ga doen in de pauze
Daar ligt bijna niks eigenlijk. Een heel dun laagje maar that's it. De wegen zijn gewoon schoon en verkeer kan prima doorrijden.quote:
Ik hou de NS site maar weer in de gaten vandaagquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden. BB is ook met de trein maar die hoefde gelukkig maar tot Tilburg vandaag.
Niet dat het zo erg zou zijn nee, denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk niet dat ze dit nog aan hadden zien komen eerlijk gezegd.
Oke tnx mijn man is onderweg met de bus naar Breda, voor een sollicitatie.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar ligt bijna niks eigenlijk. Een heel dun laagje maar that's it. De wegen zijn gewoon schoon en verkeer kan prima doorrijden.
In Eindhoven zo'n 10-15 cm, en de wegen die ik gezien heb zijn verre van schoon, dus dat is wel een verschil
ooooh spannuund!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Oke tnx mijn man is onderweg met de bus naar Breda, voor een sollicitatie.
Ah, succes voor je man!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En de eerste 'goh, ben jij er vandaag???' is ook weer binnen
En in de leedvermaakmodus: iemand die buiten met veel moeite zijn autootje heeft geprobeerd in te pakken met een zeil tegen de sneeuw en dat zeil laat een beetje los en werkt nu meer als sneeuwvanger in plaats van dat het de wagen schoonhoudt. Er staat megaveel wind in dat straatje en dat zeiltje bolt op als een malle, dus volgens mij heeft hij straks gewoon een sneeuwtoren op z'n auto liggen met een zeiltje erover
dat mag heul niet van bodieboost!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:30 schreef Dwyn het volgende:
Ik begin de dag met een doos frikandellenbroodjes tegen mijn lip. Ouch.
Nee, een hele doos niet nee.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat mag heul niet van bodieboost!
Auw, das nie handigquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:30 schreef Dwyn het volgende:
Ik begin de dag met een doos frikandellenbroodjes tegen mijn lip. Ouch.
Nee, na de 10 weken ga je zelf menu's samenstellen binnen de families, maar dat deed ik eigenlijk al.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ga je straks als het boek klaar is weer vooraan beginnen?
het werkt wel he?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, na de 10 weken ga je zelf menu's samenstellen binnen de families, maar dat deed ik eigenlijk al.Dus daar ga ik gewoon mee door.
wil jij nog meer afvallen of geloof je het wel?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:36 schreef Dwyn het volgende:
En volgens mij mag je ook 1 koolhydraat meer als je eenmaal op gewicht bent. Even nakijken zo.
Voor mij werkt het in ieder geval wel. Ben nu bijna 5 kilo ermee afgevallenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het werkt wel he?
Ik las op je blog dat je nog naar tips zocht tegen snaaidrang 's avonds en daar kan ik maar 1 ding op zeggen, zorg dat je iets te doen hebt. Dat werkt het beste
Wat is het hele idee van bodieboost precies? Dat je bepaalde producten op bepaalde momenten eet, of is het een soort sonja bakker achtig iets met vastgestelde menu's?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:36 schreef Dwyn het volgende:
En volgens mij mag je ook 1 koolhydraat meer als je eenmaal op gewicht bent. Even nakijken zo.
en minder thee drinken 's avonds. Hoe meer vocht ik drink, hoe meer honger ik krijg.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Voor mij werkt het in ieder geval wel. Ben nu bijna 5 kilo ermee afgevallen. Ja, ik weet het. Maar ik zit vaak lui achter de PC en dan ga je vreten.
Ik hoef niet perse meer af te vallen maar ik denk dat ik me voorlopig er nog wel even aan ga houden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wil jij nog meer afvallen of geloof je het wel?
Echt?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en minder thee drinken 's avonds. Hoe meer vocht ik drink, hoe meer honger ik krijg.
Echt waar? Ik heb die link bij mezelf eigenlijk nooit gelegd, meestal vult het wel een beetje als ik wat drink. Maar ik drink geen liters thee of zo na het eten, vaak 1 kop thee en 1-2 glazen water maxquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en minder thee drinken 's avonds. Hoe meer vocht ik drink, hoe meer honger ik krijg.
Je eet 2 porties van iedere familie en de eerste 10 weken zijn voor je uitgewerkt, daarna moet je het zelf doen. Maar ik ben al heel snel gaan variëren.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat is het hele idee van bodieboost precies? Dat je bepaalde producten op bepaalde momenten eet, of is het een soort sonja bakker achtig iets met vastgestelde menu's?
Ja want je rekt/vult je maag enorm op en er komt geen gram voedsel binnen, je maag vindt dat uitermate matig.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Echt waar? Ik heb die link bij mezelf eigenlijk nooit gelegd, meestal vult het wel een beetje als ik wat drink. Maar ik drink geen liters thee of zo na het eten, vaak 1 kop thee en 1-2 glazen water max
Klinkt wel logisch inderdaadquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja want je rekt/vult je maag enorm op en er komt geen gram voedsel binnen, je maag vindt dat uitermate matig.
En ja, het vult je maag maar het geeft geen satisfactie, water of thee is NOOIT een vervanging voor voedsel en neemt al helemaal geen honger weg.... Ik drink na het avondeten maximaal 1 glas drinken en daar vaar ik heel wel bij
Het vult de maag tijdelijk en stilt daarom wel degelijk de honger. Voor 5 minuten of zoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het ook altijd een beetje gek als mensen adviseren een glas water te drinken als je honger hebt. Je kan beter een komkommer wegnassen of een paar wortelen
van cola light krijg je soberso meer honger omdat je hersenen denken dat ze suiker krijgen. Daar is onderzoek naar gedaan hoor, ik verzin dat niet. Kennelijk triggert het een enorme suikercraving door die zoetstoffen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Klinkt wel logisch inderdaad![]()
B drinkt heel vaak nog wel 2-3 glazen cola light na het eten en krijgt dan ook enorme snaai drang, dus daar zit misschien wat in. Hij probeert nu wat te minderen, omdat die grote hoeveelheden cola light ook niet echt gezond zijn, eens vragen of ie nu ook minder trek heeft 's avonds.
Een ik let zelf eigenlijk nooit specifiek op hoeveel ik na het avondeten nog drink, maar doorgaans is het 1-2 glazen water volgens mij. En soms een kop thee ipv water. Maar niet te vaak, want van thee moet ik zo zeiken
echt waar? Water stilt honger bij jou?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Als ik over een half uur ga lunchen en daarom van te voren niks meer wil eten maar wel honger heb, ga ik ook altijd aan mijn flesje water lurken
Elke slok water haalt het hongergevoel eventjes weg en zo hou ik dat half uur dan wat beter uit
Ik heb van dat onderzoek gehoord inderdaadquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van cola light krijg je soberso meer honger omdat je hersenen denken dat ze suiker krijgen. Daar is onderzoek naar gedaan hoor, ik verzin dat niet. Kennelijk triggert het een enorme suikercraving door die zoetstoffen.
dan moet ie water leren drinken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb van dat onderzoek gehoord inderdaad
Alleen drinkt hij graag cola in zulke grote hoeveelheden, dat ie overgestapt is op light om te voorkomen dat ie zoveel suiker binnen zou krijgen. Alleen gaat er nu alsnog 6 liter doorheen in een week waar ik dus niks van pak, want ik heb 's avonds geen behoefte aan frisdrank.
Als ik nu wat te drinken voor hem wil pakken 's avonds, vraag ik ook specifiek of ie water of thee wil. En dan kijkt ie me eerst met zo'n scheef hooft aan van 'I see what you did therequote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan moet ie water leren drinken.
Ik krijg dat er bij bb ook niet in hoor, die drinkt serieus 2 liter fris op een avond als je niet uitkijkt
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als ik nu wat te drinken voor hem wil pakken 's avonds, vraag ik ook specifiek of ie water of thee wil. En dan kijkt ie me eerst met zo'n scheef hooft aan van 'I see what you did there' en daarna 'nou vooruit, doe maar water dan
'
Ik merk dat ik de laatste tijd wat beter tegen de kou kanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:51 schreef Dwyn het volgende:
Ik drink nu voornamelijk thee omdat ik het van water altijd koud krijg.
je hebt meer spekjes gekweektquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik merk dat ik de laatste tijd wat beter tegen de kou kan
Vorige jaren moest ik mijn mooie winterjassen altijd inwisselen voor mijn ultrawarme ultralelijke winterjas zodra de temperatuur rond de 0 of lager lag en nu heb ik dat gedrocht alleen 2 dagen in december aangehad in de eerste flinke sneeuwperiode en nu loop ik nog steeds in mijn mooie jassen en het is toch echt wel koud geweest
ah.nl gewoon die bende laten bezorgen voor t komende half jaar!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
bb is bereid om water te drinken maar dan alleen als het Spa Marie Henriette is.
Effectief komt het er op neer dat ik twee keer per week tien liter vocht in boodschappentassen mee sjouw vanaf de jumbo omdat meneer geen dingen drinkt die hun oorsprong vinden in de keukenkraan (koffie, thee of kraanwater...)
waar laat ik dat?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ah.nl gewoon die bende laten bezorgen voor t komende half jaar!
dus je hebt al die tijd tegen me gelogen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk dus wel mee
Hoax, in hollant ligt juist niks.quote:
gelukkig niet, dan was de paniek helemaal niet meer te overzien geweest.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoax, in hollant ligt juist niks.
Mijn voorkeur gaat juist uit naar kraanwater, ik vind spa blauw eigenlijk helemaal niet zo lekkerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
bb is bereid om water te drinken maar dan alleen als het Spa Marie Henriette is.
Effectief komt het er op neer dat ik twee keer per week tien liter vocht in boodschappentassen mee sjouw vanaf de jumbo omdat meneer geen dingen drinkt die hun oorsprong vinden in de keukenkraan (koffie, thee of kraanwater...)
vandaag wel, over twee weken niet meerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Buiten, is t ook lekker koud gelijk
ik vul mijn flesjes ook altijd met kraanwater, veel lekkerderquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat juist uit naar kraanwater, ik vind spa blauw eigenlijk helemaal niet zo lekkerIk koop wel altijd flesjes water om mee te kunnen nemen naar werk, maar dan vind het het huismerk van AH en C1000 lekkerder dan spa blauw. En het liefst heb ik dan gewoon het kraanwater waarmee ik ze navul
De weegschaal is verrassend stabiel eigenlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus je hebt al die tijd tegen me gelogen?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik drink altijd kraanwater. Soberso ga ik dus echt geen euro betalen bij de AH to go op mijn werk voor iets futiels en gratis als water.
Kraanwater
Ik haal ook geen flesjes bij de AH to go, veel te duurquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik drink altijd kraanwater. Soberso ga ik dus echt geen euro betalen bij de AH to go op mijn werk voor iets futiels en gratis als water.
Kraanwater
het vriest ook gewoon, dus zo gek is dat niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:03 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb t nog steeds stervenskoud btwik zit met een spijkerbroek aan met daaronder een legging en dikke sokken, en een shuirtje met een trui met een dik vest en een sjaal
ja precies, als de opening muf begint te ruiken van de verzamelde mondbacterien ongeveerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik haal ook geen flesjes bij de AH to go, veel te duur
Vandaar gewoon een 6pack water van de C1000 of zo, heb wel graag een flesje water bij me in de trein nl. En als ik ergens heen ga, heb ik ook altijd een flesje water bij me in de handtas. Meestal gebruik ik zo'n flesje dan 1-2 weken en dan pleur ik hem weg en pak de volgende
Dat is wel erg enthousiast inderdaad.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:07 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zag vanochtend iemand in een panty en rokje bij de bus staan wachten
echt rot op ofzo
Brrrquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:07 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zag vanochtend iemand in een panty en rokje bij de bus staan wachten
echt rot op ofzo
Oe brrrquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
18,5 graden hier en de verwarming wil niet aan
Bummerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Geen nieuwe lakjes hier vandaag. Ik denk dat de vrachtwagen ergens in Frankrijk of België vaststaat
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Geen nieuwe lakjes hier vandaag. Ik denk dat de vrachtwagen ergens in Frankrijk of België vaststaat
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vandaagquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bummer![]()
Maar dan zijn ze voorlopig ook nog niet hier, als ik die verhalen zo hoor/lees
Wanneer verwachtte jij de halo hues ook alweer?
Dus morgen nog geen pixie dusts en holograms inslaan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hmm, ja das ook ff afwachten inderdaadquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hologlam morgen maar ik heb nog geen seintje gehad dat ze verzonden worden dus dat is ook afwachten.
Hoeveel gaan die Hologlam lakjes bij jou kosten?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hologlam morgen maar ik heb nog geen seintje gehad dat ze verzonden worden dus dat is ook afwachten.
MAAK MIJ NIET GEK HOOR BUBS!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jij bent nu net op je werk????
Uiteraardquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja maar bubs weet toch wel beetje hoe wij zijnnieuwe collecties = panische wijven einz
Stomme Fedex!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
De fedex komt vandaag iig niet. Heb het even na gevraagd over de voorraad van de Hologlams.
Thnx voor de infoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
De fedex komt vandaag iig niet. Heb het even na gevraagd over de voorraad van de Hologlams.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:51 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.buzzfeed.com/s(...)w-they-ended-up-here
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:51 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.buzzfeed.com/s(...)w-they-ended-up-here
Ook met Fedex?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Om het makkelijk te maken komen de Hologlam lakjes ook een dag of wat later
Oh okayquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Neen maar worden morgen pas verzonden
Voor jou misschien er zijn mensen die het snel koud hebbenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, het kan warmer maar brrr is een ander uiterste
die motten een warme trui aandoen net als ik!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Voor jou misschien er zijn mensen die het snel koud hebben
Heb ik al en een vest heb ik altijdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die motten een warme trui aandoen net als ik!
Hoardenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik wilde morgen gaan hoarden verdomme.
Hoardenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik wilde morgen gaan hoarden verdomme.
Yes. Keivet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga maar even koffie en avondeten hoarden dan, ofzo
I'm sorry kan er weinig aan doenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga maar even koffie en avondeten hoarden dan, ofzo
quote:
ik geef je de schuld! Naarling!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
I'm sorry kan er weinig aan doenhad het ook liever vandaag en morgen.
net alsof jij met essence laktquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat is er met kruidvat essence aanbieding dit dat?
2 nagellakjes voor 3 euro.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Alle lakjes 2 voor 3 euro. Toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
GRATIS NAGELLAKREK TER COMPENSATIE!quote:
dat soberso.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
GRATIS NAGELLAKREK TER COMPENSATIE!
Eh...quote:Vraag van vandaag
12 maart 2013
Als ik over mijn loon meer belasting zou moeten betalen, dan zou ik ...
meer gaan werken
evenveel blijven werken
minder gaan werken
geen mening
Geweldige poll weerquote:
ja, dat doe ikquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Geweldige poll weer
Je zou bijna elke dag je ING saldo checken om te zien wat voor poll ze nu weer bedacht hebben
quote:meer gaan werken 8%
evenveel blijven werken 43%
minder gaan werken 22%
geen mening 27%
Aantal stemmen: 19.552
Ja duh, snap je dat nou echt niet?? Meer belasting betalen over loon, dus minder werken is minder belasting betalen, dus je houdt meer over!!!!!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Hm, er zijn toch drie keer meer mensen die minder zouden gaan werken dan mensen die meer zouden gaan werken, ben benieuwd wat voor fucked up tokkielogica daar nou achter zit
[..]
Cute he? Die geluidjes die hij erbij nadoet ook echtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:37 schreef Loqi het volgende:
Debs![]()
Trix, dat filmpje
![]()
Ik was gisteravond weer naar de haakclub
jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Cute he? Die geluidjes die hij erbij nadoet ook echt
Dat is anders zeer effeicient als je maar eens per week wil afwassen!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik werp weer eens een blik in een keukenkastje, Fred heeft 6 ovenschalen. En allemaal dezelfde maat
.
Hoarder
Als je te lam bent om vaker dan eens in de week af te wassen, ben je zeker te lam om in een week 6 ovenschotels te makenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is anders zeer effeicient als je maar eens per week wil afwassen!
er stond net een man achter mij in de jumbo met 4 kant-en-klaar maaltijden, 4 blikken bier en een pak melk. Die had z'n eten voor deze week ook weer gescoordquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je te lam bent om vaker dan eens in de week af te wassen, ben je zeker te lam om in een week 6 ovenschotels te maken
welkom in de wereld die op jezelf wonen heet, voorproefje 1. Doe je ook nog even boodschappen en koken? Tnxquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:03 schreef Diconnected het volgende:
wasje gedraaid, afwas gedaan, gestreken en straks nog was vouwen. ik heb mijn goede daden voor vandaag ook weer gedaan
ERMAGERD KONIJNENEIquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
pssst, schaar! Ik sta eieren te koken
Hoax, als je op jezelf woont ga je heul niet strijkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welkom in de wereld die op jezelf wonen heet, voorproefje 1. Doe je ook nog even boodschappen en koken? Tnx
Godsamme dat is een goeden trolactiequote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:07 schreef Loqi het volgende:
hahaha kut.. de kat kotst net helemaal bovenuit de krabpaal naar beneden.. tussen de verwarming![]()
![]()
![]()
ja, daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoax, als je op jezelf woont ga je heul niet strijken
Niet eens stofzuigen tussendoor?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
sterker nog, ik sta momenteel simultaan eieren te koken, koffie te zetten, een was te draaien, de afwas te doen (1 druk op de knop), te lunchen, te werken en te fokken. Like a boss.
Ik zou 'm een lintje gevenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:07 schreef Loqi het volgende:
hahaha kut.. de kat kotst net helemaal bovenuit de krabpaal naar beneden.. tussen de verwarming![]()
![]()
![]()
ja straks, als de kat slaapt.xquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niet eens stofzuigen tussendoor?
nouja, de verwarming was aan.. heel erg aanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
stinken? Dan zijn ze echt ziek!
Die van mij nierken nooit stinksel uit eigenlijk, alleen warme brokken en haarworsten.
krokantquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:10 schreef Loqi het volgende:
[..]
nouja, de verwarming was aan.. heel erg aaninsta gebakken kots
bhwheeh het is dat Brody er niet bij kon anders had ie t zo wel gegetenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
misschien kun je het terug in hun bak scheppen als droogvoer? Doe es?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
misschien kun je het terug in hun bak scheppen als droogvoer? Doe es?
beestenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:12 schreef Loqi het volgende:
[..]
bhwheeh het is dat Brody er niet bij kon anders had ie t zo wel gegeten![]()
het is dat ik vanavond naar de film ga, maar anders had ik ook boodschappen moeten doen en moeten koken. vind ik niet erg hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welkom in de wereld die op jezelf wonen heet, voorproefje 1. Doe je ook nog even boodschappen en koken? Tnx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |