Klopt, maar de corrigerende en voorspellende functies blijven aan die van Swiftkeyquote:Op dinsdag 9 april 2013 07:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Swipen kan ook met het standaard toetsenbord als je een bepaalde optie aanzet.
Ja, de laatste update van HTC heeft bij een hoop mensen met één van de eerste One X's de wifi gesloopt. Een custom rom installeren helpt alleen als deze niet op de officiële HTC base draait. Ik zuip thuis ook 3g als een malle. Ben benieuwd of dat te declareren valt als ik buiten m'n bundel kom..quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:02 schreef Me_Wesley het volgende:
Mijn wifi geeft z'n dat het signaal goed is, volledig vol.
Echter internet werkt niet. Op alle andere wifi-devices hier (tabletten, laptops, andere telefoons) werkt het als een speer. Is dit ook een bekende kwaal?
Download Swiftkey in de Play Store! ik kom ook van Blackberry af.quote:Op maandag 8 april 2013 22:11 schreef Anushaar het volgende:
pff, nu na bijna dik 3 weken nog altijd niet gewent aan het toetsenbord, typ langzaam als een idioot en iemand met dyslexie is er niet bij.. moet er echt nog aan wennen als je van een blackberry komt, iemand tips misschien?
word ook gek van me flipcover, maar wil heb graag zo goed mogelijk beschermen, ook hier andere ideeën voor?
Hopelijk fixen ze het snel want heb er veel last vanquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:02 schreef Me_Wesley het volgende:
Mijn wifi geeft z'n dat het signaal goed is, volledig vol.
Echter internet werkt niet. Op alle andere wifi-devices hier (tabletten, laptops, andere telefoons) werkt het als een speer. Is dit ook een bekende kwaal?
Ook volledig bereik maar geen internet?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hopelijk fixen ze het snel want heb er veel last van
Ik kan het niet laten; Welke kleur ben je? ;-).quote:Op woensdag 10 april 2013 22:36 schreef Markeerstift het volgende:
Mijn htc is van de week voor de 2e keer gerepareerd (uitval en slechte accu). Nu ik hem terug heb maakt hij te pas en te onpas een meldingsgeluid. Het is hetzelfde geluid als van whatsapp, weet iemand waar dat vandaan komt?
Ik hoor het geluid ook vaak als ik hem ontgrended hebl, maar ben er al achter dat dat een ander geluid hoort te zijn. Soms komt hij ook random als hij op standby staat maar ik heb synchroniseren uit en er zijn ook geen nieuwe emails of whatsappjes?
Met regelmaat op de tweede verdieping en incidenteel op de eerste verdieping.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:10 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ook volledig bereik maar geen internet?
haha nee, het is geen fantoomgeluid, heb whatsappmeldingen zelfs op stil staan en anderen horen het ook. Zal resetten wel eens proberen, zoveel data heb ik niet opgeslagen in 2 dagenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten; Welke kleur ben je? ;-).
On-topic: Weet je zeker dat je het ook echt hoort en het niet alleen zo lijkt? Soort fantoom-geluid.. ;-). Heb je het toestel al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen? (dit zou kunnen zorgen voor dataverlies, pas hier wel mee op..).
Dat zou kunnen, probeer het een tijdje uit en kijk of het werktquote:Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
haha nee, het is geen fantoomgeluid, heb whatsappmeldingen zelfs op stil staan en anderen horen het ook. Zal resetten wel eens proberen, zoveel data heb ik niet opgeslagen in 2 dagen
edit: na het resetten kwam ik erachter dat 'geluid bij verbinding met gegevensroaming' aangevinkt stond. Heb het uitgezet, zou dat het dan zijn?
Woon je dicht bij de grens? Als dat het is moet je oppassen, roaming komt vaak met hoge extra kosten.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
haha nee, het is geen fantoomgeluid, heb whatsappmeldingen zelfs op stil staan en anderen horen het ook. Zal resetten wel eens proberen, zoveel data heb ik niet opgeslagen in 2 dagen
edit: na het resetten kwam ik erachter dat 'geluid bij verbinding met gegevensroaming' aangevinkt stond. Heb het uitgezet, zou dat het dan zijn?
Heb het geluid niet meer gehoord dus dat is goed nieuws!quote:Op donderdag 11 april 2013 17:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, probeer het een tijdje uit en kijk of het werkt
Nee. Het moet aan staan omdat ik Tele 2 heb en dat maakt gebruik van het t-mobile netwerkquote:Op donderdag 11 april 2013 17:55 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Woon je dicht bij de grens? Als dat het is moet je oppassen, roaming komt vaak met hoge extra kosten.
Mooi zoquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:33 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Heb het geluid niet meer gehoord dus dat is goed nieuws!
[..]
Aargh, dat gaan paar vervelende maandjes worden met deze wifi.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In juni of juli, las ik ergens.
Rooten wordt zo extreem verleidelijk...quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:24 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Aargh, dat gaan paar vervelende maandjes worden met deze wifi.
Cyanogenmod er op zetten dan maarquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Rooten wordt zo extreem verleidelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |