Ik geloofde je wel, waarom schrijf je die mens room of zo niet aan op instagram. Rellen om het rellen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:49 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ok.
[ link | afbeelding ]
WDYWT - Nike SB Stefan Janoski by SHOOTO, on Flickr
Ik bied mijn excuus aanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:49 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ok.
[ link | afbeelding ]
Maar dit ben jij niet want asians hebben geen been haarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:49 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ok.
[ link | afbeelding ]
Ik wou dit zeggen, maar toen zag ik mijn eigen benenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:54 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Maar dit ben jij niet want asians hebben geen been haar
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Whatever happened to Sinji?
Geen QS zover ik kan zien. Ik ga het jullie effe makkelijk maken, hieronder de launch list voor alle NSW Footwear deze month inclusief gedeeltelijk foutieve style nrs
Komen deze allemaal op de store van Nike zelf? Of zitten er ook releases bij die alleen bij andere stores te halen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the motherfucking baboon
jij was er die dag niet eens, zomaar je pa sturen voor een rafflequote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:48 schreef Atta-boy het volgende:
Zet credits naar mij bij die foto van mijn vader dan a zemmer
In het begin deed ik nog wel, nu heeft het weinig zin met FB, Tumblr, Pinterest, Instagram..teveel om bij te houden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik geloofde je wel, waarom schrijf je die mens room of zo niet aan op instagram. Rellen om het rellen.
Zo nu en dan het rellen om het rellen kan best vermakelijk zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
jij was er die dag niet eens, zomaar je pa sturen voor een raffle
[..]
In het begin deed ik nog wel, nu heeft het weinig zin met FB, Tumblr, Pinterest, Instagram..teveel om bij te houden.
In het midden, vans sk8 hi. In april ga ik elke dag een ander paartje aan doen en een wivah makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |