Don't know maar ik ga de 6e.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:31 schreef Atta-boy het volgende:
Sneakerness x foklijst:
Bajs
Vault
Cpt
Doo
Grachten
Atta
acbs2
...
...
Mensen die ook gaan moeten hun naam er maar onder zetten
Als het kut is, vind ik het zeker erg. Maar voor mij is het helaas niet mogelijk het eerst te bekijken, dus ik koop hem nu en zie dan wel. Kan altijd verkopen, hype genoeg.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:14 schreef SHOOOTO het volgende:
Sneakerness is twee dagen dit jaar, wij moeten zelf nog beslissen wat wij gaan doen want twee dagen is zelfs voor ons too much.
[..]
misschien vind jij het niet erg maar voor mijn gevoel kon het wel beter. Daarom heb ik zo ook laten staan, geld kan ik wel voor iets anders gebruiken.
En afwerking was het duidelijk minder:
[ afbeelding ]
Klopt, een gaatje hoger was perfect geweest. Maar wist niet hoe lang de veters precies moesten zijn en had deze liggen die me iets korter leken.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:36 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Vind deze veters eigenlijk weer net iets te kort, zou ze een gaatje hoger veteren. Maar dan ben ik wel flink aan het zeuren natuurlijk.
In ieder geval wel een stuk beter dan eerst!
Ik weet niet of blue in green soho wat voor je is qua kleding. Is meer denim en denim related.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:45 schreef Bajskorv het volgende:
Trouwens net weer een bezoekje aan mijn chick in NY gepland. Deze keer een hele maandag voor mezelf, dus relaxed alle sneaker shops af. Heb eigenlijk vooral wat kleding nodig, maar vind het ook wel relaxed om wat rustiger beetje rond te kunnen kijken. Denk dat ik de fiets pak, lijkt me wel eens cool.
Ik ga het wel checken, thanks! Verder gewoon rondje Soho en Atmos in Harlem, denk ik.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik weet niet of blue in green soho wat voor je is qua kleding. Is meer denim en denim related.
misschien een betere deal als ze voor een heel weekend gingen in plaats van 1 dag. Vorig jaar was het niet zo druk, toen was het midden in de zomervakantie gepland.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:42 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom het dit jaar twee dagen is? Was het te druk vorig jaar?
Volgens mij is dit een us23 ofzo waardoor de shape beter uitkomtquote:Op zondag 17 maart 2013 20:15 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
misschien een betere deal als ze voor een heel weekend gingen in plaats van 1 dag. Vorig jaar was het niet zo druk, toen was het midden in de zomervakantie gepland.
United Arrows x New Balance 1500 UASP
[ afbeelding ]
je kan van die site met paypal kopen? Idee is leuk maar kwaliteit van die schoenen is ruk.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:39 schreef FourTet het volgende:
Weet iemand of deze schoenen in NL (of omstreken) te koop zijn?
Toms Highlands Black Men's Botas
http://www.toms.com/mens/botas/highlands-black-men-s-botas
Excuses, ik heb nog een keer zelf uitgebreid op Google gezocht en ze gevonden. Ook maar meteen in de aanbieding!
Ja, klopt hoor. Het leek me gewoon niet echt handig om schoenen vanuit de US te laten bezorgen. Zal wel hoge verzendkosten zijn enzo.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:51 schreef vault_tec het volgende:
[..]
je kan van die site met paypal kopen? Idee is leuk maar kwaliteit van die schoenen is ruk.
Dat valt reuze mee. Je moet af dingen om goede prijzen te krijgen.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:54 schreef Pedroo het volgende:
Ja, die visvims zijn lekker. Dit jaar ook maar naar sneakerness als je daar zulke steals kan vinden
Blijven erg Nice, jammer dat de zolen zo snel slijten bij vans.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:56 schreef doo. het volgende:
A ha dan maar ff sparen voor sneakerness
Beater wivahtje
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |