OH GOD NOESSSSquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hey jij hier
Wat een toeval
We zijn vast voor elkaar gemaakt
Schijnbaar dringt; Ik heb geen interesse, niet door.quote:
Ik ben nummer 2quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:20 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
OH GOD NOESSSS
Ben jij stalker 6?
Negeren, blokkeren. En hopen dat ze snel verder gaan met hun leven.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:20 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
OH GOD NOESSSS
Ben jij stalker 6?
[..]
Schijnbaar dringt; Ik heb geen interesse, niet door.
O, jij bent die ene die dol is op vissen, ja nu weet ik het weer hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben nummer 2je kent me toch nog wel?
Dat is inmiddels een standaard procedure gewordenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Negeren, blokkeren. En hopen dat ze snel verder gaan met hun leven.
Vissen in World of Warcraft wel te verstaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:23 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
O, jij bent die ene die dol is op vissen, ja nu weet ik het weer hoor.
Omdat het kan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
Oh ja waarom posten ik hier ook al weer.
Dan was jij niet mijn stalker helaasquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vissen in World of Warcraft wel te verstaanIk kom niet buiten
Als hier dan ook nog leuke meisjes zouden zitten dan kan het nog ergens tot leiden.quote:
Daar heb je een punt,quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als hier dan ook nog leuke meisjes zouden zitten dan kan het nog ergens tot leiden.
Hier posten alleen maar sekreten en verzuurde wijvenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als hier dan ook nog leuke meisjes zouden zitten dan kan het nog ergens tot leiden.
Zelfkennisquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier posten alleen maar sekreten en verzuurde wijven
Kom je ook nog even meeposten in het angst en depressie-topic? Dan heb je mijn hele MyAT gehadquote:
En jij valt in welke categorie?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Thanks! Ik vind jou ook héél aardig enzulks.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Beide, ik pak het gelijk goed aanquote:
Grapje, je kent me toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:38 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Thanks! Ik vind jou ook héél aardig enzulks.
Het is je vergevenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Beide, ik pak het gelijk goed aan
[..]
Grapje, je kent me toch?
Dat heb ik een aantal keren geprobeerd, maar dat pakte toch verkeerd uit...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:40 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:
Gewoon je schwans uit je broek halen en er mee zwaaien.
De rest gaat vanzelf.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik een aantal keren geprobeerd, maar dat pakte toch verkeerd uit...
Heb je ook meer constructieve tips?
Whutquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Grapje Tijn, ik heb geen piemelquote:
Beelden.. Brrr nee dit had je niet hoeven zeggen..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, ik hou ervan beestjes bij de naam te noemenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:44 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Beelden.. Brrr nee dit had je niet hoeven zeggen..
Ik ga toch liever voor de subtiele aanpak en lok de mannen naar me toe met m'n uitmuntende dansmoves.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |