Ik wil gewoon lekker bij iemand kunnen hangen en samen dingen doen...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken ook echt mensen die na twee dates een relatie hadden.
Ik ben veel te nuchter om heel snel een relatie te starten. En ik heb wel meer nodig dan 'het voelt gewoon heel goed'.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon lekker bij iemand kunnen hangen en samen dingen doen...
Dan verzinnen we na onbepaalde tijd wel dat we allebei een exclusief gevoel bij elkaar hebben.. En noemen het dan pas relatie.
Lijkt mij fijn op die manier.
Uiteindelijk maakt het ook geen flikker uit..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:03 schreef heloef het volgende:
Als ik mensen dat als enige argument hoor aandragen vraag ik me toch af waar ze in hemelsnaam mee bezig zijn.
Niet perse, ik zie gewoon geen nut in dat overhaaste gedoe. Gewoon alles op zijn tijd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteindelijk maakt het ook geen flikker uit..
Volgens mij hechten wij gewoon teveel waarde aan die stempel en moet het een fundering hebben..
Andere mensen denken gewoon tjah, ik wil dat we samen exclusief zijn... En we zien nog wel of we een goede fundering hebben.
Of je iets vriendin noemt of niet... In praktijk maakt het geen flikker uit behalve dat je elkaar eerder trouw beloofd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet perse, ik zie gewoon geen nut in dat overhaaste gedoe. Gewoon alles op zijn tijd.
Daarom.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of je iets vriendin noemt of niet... In praktijk maakt het geen flikker uit behalve dat je elkaar eerder trouw beloofd.
quote:
Heb ik ook 2 keer gehad.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken ook echt mensen die na twee dates een relatie hadden.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:05 schreef ook_gek het volgende:
Ach hoorde gisteren dat een vriendin van m'n zusje gaat trouwen na een relatie van 3 maanden
Religieus? --> MOETJEquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:05 schreef ook_gek het volgende:
Ach hoorde gisteren dat een vriendin van m'n zusje gaat trouwen na een relatie van 3 maanden
Nope. Iemand die ik ken is super goed en pulled consistent overdag als hij de stad in looptquote:Op maandag 11 maart 2013 22:16 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Pull je eigenlijk al consistent?
Ook dat nogquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:30 schreef ook_gek het volgende:
Noop niet eens. Het is de "ware"
Naam en datum staan al op haar arm getatoeëerd.
Wat moet dan het argument zijn?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:03 schreef heloef het volgende:
Ik ben veel te nuchter om heel snel een relatie te starten. En ik heb wel meer nodig dan 'het voelt gewoon heel goed'.
Als ik mensen dat als enige argument hoor aandragen vraag ik me toch af waar ze in hemelsnaam mee bezig zijn.
Sorry, ik lees hier alleen rationalisaties voor jezelf. Wat boeit jou wat anderen doen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben veel te nuchter om heel snel een relatie te starten. En ik heb wel meer nodig dan 'het voelt gewoon heel goed'.
Drie fokking maanden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:30 schreef ook_gek het volgende:
Noop niet eens. Het is de "ware"
Naam en datum staan al op haar arm getatoeëerd.
Ik weet!!quote:
Efkan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nope. Iemand die ik ken is super goed en pulled consistent overdag als hij de stad in loopt. Nog een lange weg te gaan!
Hey jij hierquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:16 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik meld me hier ook maar eens.. De laatste maanden trek ik mannen aan.. Maar wát voor een mannen dan ook. Stalkers tot en met. Help!
Nu raak ik nog meer in de warquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hey jij hier
Wat een toeval
We zijn vast voor elkaar gemaakt
Duidelijk zijn. No means no.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:16 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik meld me hier ook maar eens.. De laatste maanden trek ik mannen aan.. Maar wát voor een mannen dan ook. Stalkers tot en met. Help!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |