quote:Op maandag 25 maart 2013 12:47 schreef Suikertante het volgende:
Oh en LB, als ik aan een "toeter" denk denk ik echt aan zo'n buik als jij hebt!
Heuj, die buik ken ik!quote:Op maandag 25 maart 2013 14:00 schreef Elmo76 het volgende:
Oh, en straks heb je ineens weer zo'n megabuik alsof je 'm er op hebt geplakt KD!![]()
LadyBlack, mooie buik!!![]()
En Vencodark, ziet er goed uit!!![]()
Gestreepte stoel gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!!![]()
Hier mijn 26w6d buik. Volgens mij ben ik ontploft de afgelopen week.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Gaat goed komen, maar ik ga wel proberen dat 'ie er bij mij op het einde pas maximaal zo uit zietquote:Op maandag 25 maart 2013 14:12 schreef Elmo76 het volgende:
[..]![]()
Hopelijk staat er over een tijdje een buik van jou hier!!
(Nog) geen jeuk, gelukkig! Ze zit volgens mij ineens een stuk hoger en daar heb ik wel echt last van. Ik hang dan ook meestal als een zoutzak in een stoel, omdat ik gewoon niet recht kan zitten door die buik!quote:Op maandag 25 maart 2013 14:15 schreef Suikertante het volgende:
Elmo jemig!Dat is ineens supersnel gegaan zeg! Last van jeuk e.d. of is het alleen te zien en niet te voelen?
Ja, het is mijn eerstequote:Op maandag 25 maart 2013 16:54 schreef Elmo76 het volgende:
Ziet er nog bescheiden uit! Is het je eerste zwangerschap?!
Gefeliciteerd nog! Ben benieuwd hoe je buik zich verder gaat ontwikkelen!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt er wel op. En toen ontplofte het ook ergens na de 20 weken.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:38 schreef LadyBlack het volgende:
Chill ziet het er zeker uit! Tokkie, no way! Je bent mooien mooi zwanger
![]()
Laiv, bescheiden nog! Gaat het gelijk op met de eerste zwangerschap?
deze is van 21 wekenquote:Op maandag 25 maart 2013 16:49 schreef Spewey het volgende:
Wow LB, dat is inderdaad een prachtige toeter
Wat een ontzettend mooie jurk met inhoud L-E
oOooh Elmo, Robinson is echt druk geweestPrachtige buik, zin om 6 april buikfoto van ons te maken
Mooie bol al, Wizzy
KD hoe zag je buik er uit bij Lex rond 15+3? Geweldig dat daar toch echt een prachtig compleet meisje inzit
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:36 schreef L0t.. het volgende:
LB, mooie LLM-buik hoor!
KD, ben benieuwd wanneer jij gaat ontploffen, wanneer gebeurde dat de vorige keer?
Elmo, wow!Waar gaat dat heen?!
L-E, je bent echt heel mooi zwangerEn leuk jurkje ook!
Lieve minibolletjes Wizzy en laiv
Speciaal voor LB, buik in tokkie/chill-outfit:
36w6d
[ afbeelding ]wow, mooi hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, alleen je boobs zijn al ontploft daarquote:Op maandag 25 maart 2013 22:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
deze is van 21 weken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fiet fieuw! Pretty!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook maar weer eens.
30+5 vandaag
[ afbeelding ]
Witte vlekje zit op de spiegel, niet op mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |