Volgens mij heb ik Burnout Paradise nog wel voor je liggenquote:Op maandag 4 november 2013 21:27 schreef Geckoo het volgende:
heb eindelijk een xbox en ben opzoek naar wat games
iemand nog goede games te koop?
ben op zoek naar games zoals GTA IV en burnout.
Iemand?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ben op zoek naar PGR 4. Heb niks te ruil, dus roep maar wat je er voor wilt hebben
12,50 incl?quote:
Gta 4 voor 10 incl?quote:Op maandag 4 november 2013 21:27 schreef Geckoo het volgende:
heb eindelijk een xbox en ben opzoek naar wat games
iemand nog goede games te koop?
ben op zoek naar games zoals GTA IV en burnout.
Heb je die nog?quote:
10 exclusief?quote:Op maandag 11 november 2013 16:46 schreef Clemenza het volgende:
Iemand die FIFA 13 heeft en wel kwijt wil voor een leuke prijs?
Jupquote:Op maandag 11 november 2013 17:32 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Heb je die nog?Wat vraag je ervoor? Ruilen kan ook wel maar dan moet ik even titels zoeken. Ik zou hem het liefst van je kopen.
Kom ik nog even op terug over een dag of twee...quote:
Surequote:Op woensdag 13 november 2013 18:27 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Kom ik nog even op terug over een dag of twee...
Mijn xbox heeft een rrod en ik kan misschien een nieuwe + shred hier in de buurt halen. Als dat niet doorgaat weet ik je te vindenquote:
20 incl heb je een deal!quote:Op maandag 30 september 2013 09:08 schreef mug89 het volgende:
Xbox wireless controller wit ¤20 excl. te koop
nog helemaal nieuw en gesealed
OF:DR en FIFA 13 voor 15 incl?quote:Op maandag 13 januari 2014 09:16 schreef BDIL het volgende:
Ik heb hier nog enkele spellen liggen :
NBA2k14 en 13 20-10 euro
FIFA 13,12,11 10-5-3 euro
GTA 4 10 euro
Batman Arkham Asylum 10 euro
Operation Flashpoint:Dragon Rising 5 euro
Crysis 2 10 euro
Assassins Creed Brotherhood 10 euro
NBA 2k14 gaat niet weg voor minder dan 20 excl.
Dealquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:22 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
OF:DR en FIFA 13 voor 15 incl?
http://www.dixons.nl/game(...)ox.html#.UtjeE3i9LCQquote:Op woensdag 3 april 2013 13:39 schreef ROFLOL het volgende:
BioShock Infinite te koop, PAL en compleet nieuwstaat. ¤37,50 inclusief shipping.
Forza Horizon te koop, PAL, Limited Edition (codes zijn gebruikt. ¤25 inclusief shipping.
ik heb the saboteur wel, heb je toevallig bioshock infinite liggen?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:02 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Ik ben nog op zoek naar:
Left4Dead 2
Sniper V2
Saboteur
Hannah Montana
Metro 2033
JUh, maar ik heb de season pass gehaald en wacht nog op episode 2 van de dlc. Sorry :pquote:Op maandag 20 januari 2014 22:05 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik heb the saboteur wel, heb je toevallig bioshock infinite liggen?
Ik ben wel geinteresseerd in GTA V, wil je hem voor ¤30 opsturen?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:38 schreef Rockiejj het volgende:
Te koop / te ruil:
- DJ Hero 1 + DJ Hero 2 + Turntable (1 nog geseald, 2 niet, maar weinig gespeeld)
- Call of Duty: Modern Warfare
- Call of Duty: Modern Warfare 2
- Call of Duty: Modern Warfare 3
- Call of Duty: Black Ops
- Call of Duty: Black Ops II
- Grand Theft Auto IV; Episodes of Liberty City
- Grand Theft Auto V
- NFL Tour
- Assassin's Creed IV
- Battlefield 3
- Tomb Raider
- Kameo; Elements of Power
- Pure + Lego Batman
- Spec Ops: The Line
- De Sims 3: Beestenbende
- Fable II
- Fifa 12
Ruilen tegen iets van gelijke waarde, of evt 2 tegen 1!
Wil liever ruilen, maar vond Skyrim niet zo. Heb je nog iets anders?quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:45 schreef Solomon het volgende:
[..]
Ik ben wel geinteresseerd in GTA V, wil je hem voor ¤30 opsturen?
Of ben je toevallig geīnteresseerd in Skyrim? Natuurlijk nog met bijbetaling van mijn kant.
Ik heb ook L.A. Noire om te ruilen? Rest weet ik niet zo uit m'n hoofd, zou ik vanavond even moeten kijken!quote:Op maandag 17 februari 2014 12:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wil liever ruilen, maar vond Skyrim niet zo. Heb je nog iets anders?
Heb ik al gespeeldquote:Op maandag 17 februari 2014 15:44 schreef Solomon het volgende:
[..]
Ik heb ook L.A. Noire om te ruilen? Rest weet ik niet zo uit m'n hoofd, zou ik vanavond even moeten kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |