abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 27 april 2013 @ 13:31:33 #251
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_125793705
Oh, de planning is weer aangepast :') Pa en ma vinden die grote kooi toch eigenlijk maar een lelijk gezicht in de kamer, dus moet madam weer boven komen staan... ook goed :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_125795469
Dodo heeft net eindelijk het vervelende kokertje weer uitgetrokken. Er lagen ook een paar mooie veren uit, even was ik bang dat hij begonnen was met plukken. :@

Dit is het kapotte kokertje die hij er uit aan het trekken was. Kan me altijd toch wel voorstellen dat hij er last van heeft, arm ding. ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coco is een mooi vogeltje, Os is zo leuk dat een tweede vogeltje maar moeilijk daaraan kan tippen. :D Geef Coco gewoon tijd, ik was ook niet direct gek op Jaap maar ondertussen zijn we aan elkaar gewend. :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 13:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, de planning is weer aangepast :') Pa en ma vinden die grote kooi toch eigenlijk maar een lelijk gezicht in de kamer, dus moet madam weer boven komen staan... ook goed :+
Krijg je nooit last van je luchtwegen met een vogel in je slaapkamer? Ik had vroeger parkieten in mijn slaapkamer maar die heb ik toen uiteindelijk ook weer in de woonkamer moeten zetten. Het is wel gezellig, dat vrolijke gekwetter als je wakker wordt. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  zaterdag 27 april 2013 @ 15:26:17 #253
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125796198
:D Is dat echt zo een drama zo een kokertje? Ik heb het hier nog niet gezien.
Nou ja, Oscar zit altijd bij mij, Coco moet niks van mij weten, ze komen elkaar gewoon niet tegen.
Ik was laatst twee dagen weg, zaten ze samen in de grote voliere, ze doen elkaar niks, maar ze negeren elkaar gewoon :')
Ik heb wel een goede tip!
Was net bij Blokker, en daar hadden ze in die euro rekken theezakjeshouders voor aan je kopje, drie voor een euro.
Werken perfect als appelhouders voor de vogels ^O^

Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_125796962
Dat is handig zo'n appelhoudertje. Heb ze hier niet nodig want ze eten alles uit hun pootje. O+

Normaal gesproken is een kokertje niet zo'n probleem, maar zoals je kunt zien op de foto's is die van Dodo aardig misvormd. Regelmatig zit er weer zo'n zelfde kokertje en is Dodo een paar weken bezig om die los te trekken. Deze zal ook de huid geïrriteerd hebben, zo'n grote knobbel heeft er nog nooit aan gezeten.
Waarschijnlijk houdt dit probleem uiteindelijk wel op, bij plukkende vogels groeien de veren uiteindelijk ook niet meer terug. Geen idee hoe lang dat nog wachten is, voor Dodo hoop ik dat dit de laatste al was. :{
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  zaterdag 27 april 2013 @ 15:58:07 #255
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125797008
Oscar eet wel rozijnen en zo uit het pootje, maar zo een stuk appel is toch wat lastiger en dat viel altijd, dus dit is echt heel praktisch, ze hebben alletwee lang zitten smullen O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_125798441
Dodo die kan met de grootste dingen nog steeds rond wandelen. Als hij zijn stukje appel op heeft mag hij een stukje uit het klokhuisje, hij probeert dan het hele klokhuis te pakken en mee te nemen. Hij is ook wel eens met een groot stuk komkommer door zijn kooi geklommen.
Omdat Dodo niet van vieze plakpootjes houdt eet hij mandarijn niet meer uit het pootje. Hij sabbelt ze helemaal leeg in zijn snavel, en gooit dan het lege partje weg. :D
Jaap legt grote stukken fruit, maar ook pellets en zaadjes altijd hierin:
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  zondag 28 april 2013 @ 12:12:55 #257
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125824321
Say cheeeeeese!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_125838389
Nou Wim wordt ook niet heel veel tammer hoor. Wel merk ik dat ik íets meer kan doen, zo kan ik hem aanraken als hij niet kijkt zonder weg te stuiven. Cruijffie blijft een beetje hetzelfde verhaal. Hij is enorm blij om mij (of iemand) te zien en gaat dan ook vrij snel klimmend naar je toe. Ik mag hem neusje-neusje doen (eskimo :P) dat vindt hij helemaal prima. Totdat je er met je hand naartoe gaat dan stuift hij weg.

Wat ik nu wel meer probeer is ze uit de kooi te krijgen, maar dat wil nog niet echt lukken :D . Ze gaan nu wel steeds op het ingeklapte deurtje zitten als ik er bij ben. En af en toe klimmen ze er een héél klein stukje uit, maar meer dan dat doen ze niet. Heb Wim er wel 2 keer uit gehad en dat hij echt vloog maar dat was nog geen al te groot succes :P

Maar net gaf ik ze eens weer voer uit de hand en dat vinden ze dan ok, af en toe een pootje dan op mijn vinger.

Heb ze vandaag eens een "Salade" gegeven in het badje. Sla, Appel (zijn ze beide dol op) en mandarijn. Dat laatste vonden ze niks toen ik het bij hun snavel hield (het schudden van nee hehe) maar later zag ik Cruijffie wel stukjes eraf aan het bijten. Alleen laten ze dan alles dus in hun kooi vallen waardoor het niet meer eetbaar is :')
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
  zondag 28 april 2013 @ 20:27:36 #259
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_125838547
quote:
10s.gif Op zondag 28 april 2013 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Say cheeeeeese!
[ afbeelding ]
Zo lief.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 28 april 2013 @ 20:39:20 #260
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125839204
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 20:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
Nou Wim wordt ook niet heel veel tammer hoor. Wel merk ik dat ik íets meer kan doen, zo kan ik hem aanraken als hij niet kijkt zonder weg te stuiven. Cruijffie blijft een beetje hetzelfde verhaal. Hij is enorm blij om mij (of iemand) te zien en gaat dan ook vrij snel klimmend naar je toe. Ik mag hem neusje-neusje doen (eskimo :P) dat vindt hij helemaal prima. Totdat je er met je hand naartoe gaat dan stuift hij weg.

Wat ik nu wel meer probeer is ze uit de kooi te krijgen, maar dat wil nog niet echt lukken :D . Ze gaan nu wel steeds op het ingeklapte deurtje zitten als ik er bij ben. En af en toe klimmen ze er een héél klein stukje uit, maar meer dan dat doen ze niet. Heb Wim er wel 2 keer uit gehad en dat hij echt vloog maar dat was nog geen al te groot succes :P

Maar net gaf ik ze eens weer voer uit de hand en dat vinden ze dan ok, af en toe een pootje dan op mijn vinger.

Heb ze vandaag eens een "Salade" gegeven in het badje. Sla, Appel (zijn ze beide dol op) en mandarijn. Dat laatste vonden ze niks toen ik het bij hun snavel hield (het schudden van nee hehe) maar later zag ik Cruijffie wel stukjes eraf aan het bijten. Alleen laten ze dan alles dus in hun kooi vallen waardoor het niet meer eetbaar is :')
Die van mij zitten op kranten, wat valt is nog wel eetbaar, maar groen voer haal ik wel weg na een uurtje of zo. Hier vinden ze rozijnen met appel en witlof een heerlijke salade :D
Oscar klom net zelf bij Coco in de kooi, ze zijn af en toe aan het bitchen op elkaar, maar de kooi is supergroot dus ze kunnen elkaar goed uit de weg ook. Ik zie ze geen vriendjes worden :')
Ik denk dat Oscar niet door heeft dat ie een vogel is B-)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_125839689
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 20:39 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Die van mij zitten op kranten, wat valt is nog wel eetbaar, maar groen voer haal ik wel weg na een uurtje of zo. Hier vinden ze rozijnen met appel en witlof een heerlijke salade :D
Oscar klom net zelf bij Coco in de kooi, ze zijn af en toe aan het bitchen op elkaar, maar de kooi is supergroot dus ze kunnen elkaar goed uit de weg ook. Ik zie ze geen vriendjes worden :')
Ik denk dat Oscar niet door heeft dat ie een vogel is B-)
Hier zitten ze elke dag wel te bitchen op elkaar (grommen, snavels tegen elkaar) omdat Wim gewoon blijft knabbelen op het pootje van Cruijffie af en toe. Dan pakt hij het pootje ook nog eens vast en dan gromt Cruijffie eerst, als Wim dan doorgaat beginnen ze :{w En Cruijffie die doet vaak pootje over op Wim, alsof tie erop wilt klimmen. Maar een paar sec. na het vechten zitten ze weer bij elkaar..kijken ze elkaar dom aan en gaan ze weer lief doen. Gare beesten :D
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 april 2013 @ 18:00:52 #262
163650 Greys
pi_125872434
Ik kom me hier ook maar melden, want er was ineens een parkiet vanmiddag. Die landde naast mijn samenwonert toen ie buiten bij zijn werk stond te roken en ging daarna op zijn hand zitten. Ze hebben Amivedi gebeld en de dierenambulance maar die wilde er niet voor komen (vogel lijkt niet ziek) dus mee naar huis genomen. Geen ring. Ik vind hem mooi O+ Hij is lichtgeel met veel blauw en wat groen.
Hij was wel uitgeput want toen ik snel een kooi en voer en snoepstaaf had gekocht (ik had niks :D ) ging ie als een razende eten, drinken en daarna slapen. Toen zat hij wel bol, maar dat wil niet altijd meteen zeggen dat ze ziek zijn hoop ik? Gewoon heel erg moe van zijn buitenavontuur, kan dat ook?

Poepjes zien er normaal uit, hij ging al op mijn vinger zitten in de kooi, hij eet en drinkt dus goed en heeft daarna nog wel tukjes gedaan maar dan niet bol.

Hij is totaal niet bang voor de kat en de hond, en de hond en de kat vinden de vogel wel interessant maar zijn geen vogelopvreters. De kat ging gapen en liep weer door :')

Meet Bird!







[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 30-04-2013 17:23:36 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 29 april 2013 @ 18:09:01 #263
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_125872692
^^ Wat een mooitje! Is tam dus ik neem aan dat er wel iemand op zoek is naar zijn of haar verloren parkietje? Geen ringetje, tsja dan wordt het natuurlijk lastig...
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 april 2013 @ 18:10:13 #264
163650 Greys
pi_125872729
quote:
17s.gif Op maandag 29 april 2013 18:09 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Wat een mooitje! Is tam dus ik neem aan dat er wel iemand op zoek is naar zijn of haar verloren parkietje? Geen ringetje, tsja dan wordt het natuurlijk lastig...
Ik heb op Amivedi sowieso gezocht vanmiddag bij Vermiste dieren en dan Parkieten en dan zelfs in alle regio's ipv alleen hier in de buurt. Maar niet eentje die gezocht wordt die blauw met geel met groen is op dit moment.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 29 april 2013 @ 18:15:02 #265
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125872889
Biiiiiiiiird <3
Oscar zat ook bol na zijn buitenavontuur, trok binnen een dag bij, dus dat zou ik ff in de gaten houden, komt vast wel goed, en ook hier was het toen vreten slapen vreten slapen vreten slapen :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 29 april 2013 @ 18:26:49 #266
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_125873308
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 18:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb op Amivedi sowieso gezocht vanmiddag bij Vermiste dieren en dan Parkieten en dan zelfs in alle regio's ipv alleen hier in de buurt. Maar niet eentje die gezocht wordt die blauw met geel met groen is op dit moment.
Nou, dan ben je nu dus het nieuwe baasje van een beeldschoon grasparkietje. :Y

Ik denk ook dat het wel goed gaat komen met dat bol-zitten en zo.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  maandag 29 april 2013 @ 18:29:44 #267
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_125873409
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 18:00 schreef Greys het volgende:
Ik kom me hier ook maar melden, want we hebben een parkiet gevonden vanmiddag. [...]
Hij lijkt erg op mijn Noddie.

[ Bericht 62% gewijzigd door Federer-fan op 29-04-2013 19:57:03 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 april 2013 @ 18:33:49 #268
163650 Greys
pi_125873554
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 18:26 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Nou, dan ben je nu dus het nieuwe baasje van een beeldschoon grasparkietje. :Y

Ik denk ook dat het wel goed gaat komen met dat bol-zitten en zo.
Ja dat durf ik dus nog niet zo goed zo te 'voelen', dat ie nu van mij is :@ :D
Ben ergens bang dat er morgen of volgende week ineens iemand zich meldt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 april 2013 @ 18:34:40 #269
163650 Greys
pi_125873570
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 18:15 schreef oh-oh het volgende:
Biiiiiiiiird <3
Oscar zat ook bol na zijn buitenavontuur, trok binnen een dag bij, dus dat zou ik ff in de gaten houden, komt vast wel goed, en ook hier was het toen vreten slapen vreten slapen vreten slapen :D
Ja dat weet ik nog van Oscar van dat bol zitten, dat zag ik toen op FB!
Daarna heeft ie helemaal niet meer bol gezeten vanmiddag.

Hij zat net tegen zijn spiegel te ouwehoeren :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 29 april 2013 @ 18:36:55 #270
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125873632
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 18:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dat weet ik nog van Oscar van dat bol zitten, dat zag ik toen op FB!
Daarna heeft ie helemaal niet meer bol gezeten vanmiddag.

Hij zat net tegen zijn spiegel te ouwehoeren :D
Het was bij Os zo over, na een dag was het helemaal weg, je zag het zo bijtrekken ^O^
Bird zal wel sneller bijtrekken, het weer is nu minder dramatisch dan destijds :') _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 april 2013 @ 18:38:28 #271
163650 Greys
pi_125873674
Oh god hij gaat steeds meer kwetteren en tetteren _O- *O*

IK. MOET. ME. ER. NOG. NIET. AAN. HECHTEN }:|

Straks komt er iemand om. Zit ik hier met de kooi en al mijn zooi :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 29 april 2013 @ 18:39:33 #272
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125873705
*) Dan heb je een goeie reden om eindelijk toch zelf een vogel te nemen joh!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 april 2013 @ 18:39:50 #273
163650 Greys
pi_125873717
Ergens heb ik ook het gevoel dat het zo moest zijn ofzo :@
Omdat ik al zo lang een vogel wil, omdat deze niet bang is voor zowel de kat als de hond, omdat ik al fan van Oscar en Disco was... en zelf nooit knopen doorhak. Dus dan werd ie gewoon op mijn pad gegooid letterlijk, zo voelt het.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 april 2013 @ 18:40:25 #274
163650 Greys
pi_125873730
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 18:39 schreef oh-oh het volgende:
*) Dan heb je een goeie reden om eindelijk toch zelf een vogel te nemen joh!
Ja maar ik vind déze zo leuk :D :')

Nou ja, dan maar duimen *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 29 april 2013 @ 18:44:00 #275
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125873823
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 18:39 schreef Greys het volgende:
Ergens heb ik ook het gevoel dat het zo moest zijn ofzo :@
Omdat ik al zo lang een vogel wil, omdat deze niet bang is voor zowel de kat als de hond, omdat ik al fan van Oscar en Disco was... en zelf nooit knopen doorhak. Dus dan werd ie gewoon op mijn pad gegooid letterlijk, zo voelt het.
O+ True story!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')