Filip schreef op 16/03/2013:
Hier beweren dat één valse noot Belgie wel eens de finale zou kunnen kosten vind ik nogal ver gezocht.Men mag mij eens vertellen hoeveel winnaars van de afgelopen jaren juist gezongen hebben.Sorry maar die redenering gaat dus niet op.Trouwens Azerbijan al eens live gehoord, da's een pak erger dan onze eigen inzending.Trouwens winst kansen een dikke nul.Zo zijn er twaalf in een dozijn.Goed scoren?Waarschijnlijk wel met de hulp van de buren en de Turkse immigranten verspreid over Europa moet dat lukken.Verder blijf ik er mij over verbazen wat zo goed is aan die rotzooi uit Georgie(met mijn excuses voor het woord)Nee ik ben het helemaal eens met Paul D.Noorwegen heeft dit jaar echt wel een goed liedje en zal terecht hoog scoren.Maar mijn absolute favoriet dat is toch wel het wondermooie liedje van onze buren uit Nederland...
Angel schreef op 16/03/2013:
Mijn voorlopige top tien. Ahum, schiet me niet af hè. Dit is geen voorspelling gewoon een persoonlijke voorkeur. Smaken verschillen nu eenmaal.1)Nederland, 2)Azerbeidjan, 3)IJsland, 4)Zwitserland, 5)Israël, 6)Oekraïne, 7)UK, 8)Duitsland, 9)Rusland, 10)Estland.
Tim schreef op 15/03/2013:
Wat spijtig van Macedonië, vond het eerste nummer veel beter:(. De nieuwe versie van België vind ik wel schitterend, hopelijk laat de zang het niet afweten in Malmö en wie weet , misschien staan we dan toch nog eens in de finale.... Overwinning Noorwegen of Nederland, succes N-countreys!
Life can be a bitch, so like it..