Die andere landen zijn al een tijdje bekend en die polls van hen staan al langer volgens mij?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:03 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
NL stemt massaal als eerste natuurlijk (via proxies als stemmen vanaf NL ip niet worden meegeteld voor NL). Pas na een weekje zul je de echte stemming kunnen zien lijkt me. Dan heeft het buitenland ook gemerkt dat Anouk's liedje publiek is gemaakt.
De stemverhoudingen zullen over een week ongetwijfeld (wat) anders liggen, maar het enthousiasme van veel buitenlanders stemt me positief. Ik heb het idee dat er op ESC United relatief veel Scandinaviërs zitten, niet zo vreemd gezien de populariteit die het festival daar nog heeft (geloof ik). De resultaten op een forum zijn dus sowieso niet representatief voor wat dan ookquote:Op maandag 11 maart 2013 22:03 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
NL stemt massaal als eerste natuurlijk (via proxies als stemmen vanaf NL ip niet worden meegeteld voor NL). Pas na een weekje zul je de echte stemming kunnen zien lijkt me. Dan heeft het buitenland ook gemerkt dat Anouk's liedje publiek is gemaakt.
Ik zag in het topic over Birds voornamelijk Italie, Spanje, Schotland, Frankrijk e.d. positief op de inzending reagerenquote:Op maandag 11 maart 2013 22:07 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
De stemverhoudingen zullen over een week ongetwijfeld (wat) anders liggen, maar het enthousiasme van veel buitenlanders stemt me positief. Ik heb het idee dat er op ESC United relatief veel Scandinavieërs zitten, niet zo vreemd gezien de populariteit die het festival daar nog heeft (geloof ik). De resultaten op een forum zijn dus sowieso niet representatief voor wat dan ook
En zijn hun allemaal ook positief?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:32 schreef Jojoke het volgende:
De Spanjaarden: "TEMAZO"
http://www.foroeurosongcontest.es/foro/viewtopic.php?f=101&t=6583
De Italianen: "Meravigliosa, splendida, sublime, superiore"
http://www.eurofestival.w(...)-con-birds-di-anouk/
De Fransen: "Absolument magnifique"
http://eurovision-quotidi(...)s-oiseaux-senvolent/
De Russen: "Dark horse"
http://www.euroforum.com.ru/read.php?1,780078,page=11
Nee, ik zag bij de Fransen ook zeker een paar negatieve reacties.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:50 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
En zijn hun allemaal ook positief?
Spaans, Italiaans, Frans en Russisch zijn niet mijn beste talen namelijk...
Barcelona calling, thank you for the great show;quote:Op maandag 11 maart 2013 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik zag bij de Fransen ook zeker een paar negatieve reacties.
De andere talen lukt me ook niet
Da's wel goed nieuws. Als alleen het westen positief is schiet je er niets mee op. Het hele balkanblok en voormalige oostblok is juist die je moet paaien. Die hosselen de winnaars elk jaar. Juist omdat we daar geen pepernoot meer scoren lukt het ons al tien jaar niet meer.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:04 schreef Jojoke het volgende:
Ik zit wat verder te bladeren in het Russisch forum. Ik ben verrast door het aantal positieve reacties. Had eigenlijk niet verwacht dat het in het oosten goed zou vallen. Natuurlijk zijn er ook verschillende mensen die het niks vinden, maar behoorlijk wat Russen vinden het niet gewoon mooi... nee ze vinden het prachtig.
De Italianen op een ander forum rollen over elkaar heen idd, die zijn NU al boos voor als het de top 3 niet gaat halen jaquote:Op maandag 11 maart 2013 23:25 schreef Eitjee het volgende:
Google translate vertelt me dat enkele Italianen bommen op Malmö gaan gooien als dit niet top 3 wordt. Anderen stellen voor om dan collectief het songfestival te verlaten. Waar gaat dit heen?
Italianen hebben van oudsher (operatraditie) altijd al veel met symfonische, enigszins pompeuze muziek.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
De Italianen op een ander forum rollen over elkaar heen idd, die zijn NU al boos voor als het de top 3 niet gaat halen jaZullen dezelfde mensen wel zijn
Italië zit in de finale, mogen die wel op ons stemmen in de halve finale?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:39 schreef Poespas het volgende:
[..]
Italianen hebben van oudsher (operatraditie) altijd al veel met symfonische, enigszins pompeuze muziek.
En laat nou uitgerekend Italië meestemmen in de 1e halve finalequote:Op maandag 11 maart 2013 23:39 schreef Poespas het volgende:
[..]
Italianen hebben van oudsher (operatraditie) altijd al veel met symfonische, enigszins pompeuze muziek.
Samen met de UK toch? die zijn van wat ik zo lees ook enthousiastquote:Op maandag 11 maart 2013 23:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
En laat nou uitgerekend Italië meestemmen in de 1e halve finale
Samen met de UK en Zweden. Duitsland, Frankrijk en Spanje in de andere HF.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:41 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Samen met de UK toch? die zijn van wat ik zo lees ook enthousiast
Gezien hun eigen inzendingen zouden die deze ballad moeten vreten als zoete koek... maar goed, het blijft lastig voorspellen....quote:Op maandag 11 maart 2013 23:44 schreef Greys het volgende:
Nou dat Italië er bij zit vind ik stiekem toch wel lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |