abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 maart 2013 @ 12:45:34 #251
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124001104
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:42 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Jij bent een user die veel in dit topic mee leest. Vreemd dat je zegt dat er nu pas kritiek begint te komen, op een stel opportunisten na die bij elke aankoop lopen te juichen zijn er in dit topic ook al jarenlang users die hun vraagtekens zetten bij de keuzes van Brands en kritisch zijn.
Enige vorm van nuancering doe ik vaak niet aan, dat zou je toch wel moeten weten. ;)

Maar de algemene tendens was toch vaak dat als je kritiek had op aankopen je maar een troll was en/of jaloers. Maar inderdaad, je hebt in dit topic ook een paar goede kritische users, al is dat helaas vaak een uitzondering.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_124001136
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Enige vorm van nuancering doe ik vaak niet aan, dat zou je toch wel moeten weten. ;)

Maar de algemene tendens was toch vaak dat als je kritiek had op aankopen je maar een troll was en/of jaloers. Maar inderdaad, je hebt in dit topic ook een paar goede kritische users, al is dat helaas vaak een uitzondering.
Eens met je 2e stuk. De kritiek is hier heel lang weggezet als getroll.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_124001145
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

Toen werkte Brands nog volgens systeem Van Gaal
Daar valt wel wat voor te zeggen ja. Bij RKC heeft hij geteerd op Martin Jol en het daarbij behorende gezwel Raiola. Daarna op Von Gaal. Nu hij het alleen moet doen valt hij aardig door de mand.
pi_124001173
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in ja.
Land of the free. Home of the brave.
pi_124001186
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:46 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Eens met je 2e stuk. De kritiek is hier heel lang weggezet als getroll.
Er zijn me ook een aantal zuigertjes bij hoor. :D
Dan kun je wachten op een reactie. Dat is andere topics niet anders.
pi_124001221
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:47 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Er zijn me ook een aantal zuigertjes bij hoor. :D
Dan kun je wachten op een reactie. Dat is andere topics niet anders.
Klopt, alleen jammer genoeg werden ook de serieuzere mensen in dat hokje gestopt.
  woensdag 13 maart 2013 @ 12:48:58 #257
131800 Tarado
capô de fusca
pi_124001223
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:46 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Daar valt wel wat voor te zeggen ja. Bij RKC heeft hij geteerd op Martin Jol en het daarbij behorende gezwel Raiola. Daarna op Von Gaal. Nu hij het alleen moet doen valt hij aardig door de mand.
Probleem voor hem is ook dat de trainer een passant is en Sanders er geen verstand van heeft, ik weet niet met wie hij nog meer de aankopen bespreekt
pi_124001253
Een beetje onzinnige maar best grappige collumn van Sjoerd Mossou:

quote:
De besloten training bij PSV is een historische beleidsblunder

Het was zaterdagavond en Mark van Bommel riep 'vuile homo!' naar Joey van den Berg, in de catacomben van het Abe Lenstra-stadion. In al zijn blinde woede sloeg Van Bommels stem ervan over.

In Brabant is 'vuilen'omo' meestal een soort verzuchting, uitgesproken als één woord. Het is een scheldwoord zo over the top, dat het meestal in een vriendschappelijke of quasilollige context gebruikt wordt. Er schuilt een zekere ironie in. 'Vuilen'omo' ligt min of meer in het verlengde van 'verrekte mongol' (u weet wel, die oerkreet uit Maaskantje). Het is een parodie op schelden.

Wezenlijk anders lag dat in het geval-Van Bommel. Wanneer je 'vuile homo' schreeuwt, of brult, met overslaande stem, dan is de humor weg. Dan ben je de controle kwijt. De woede en frustratie is in zo'n geval zo alomvattend, dat je bovenal jezelf belachelijk maakt. De stress heeft definitief bezit van je genomen.

(Het enige wat er zaterdag grappig aan was, is dat de 'vuile homo' zelf - Joey van den Berg - op het moment van schelden nietsvermoedend zijn rug stond in te zepen onder de douche.)

Als er iets zorgwekkend is aan de huidige crisis bij PSV, dan is het dat de humor is verdwenen. Op het dieptepunt van de crisis bij Ajax was dat net zo. Niemand lachte nog. Niemand was nog in staat tot enige relativering. Iedereen nam zichzelf oneindig serieus. Iedereen was boos. Op elkaar en op de ander en op die vuile homo iets verderop.

Jarenlang was de kracht van PSV juist het zachte. Het milde. Het toegankelijke.

Net als Feyenoord was het een open club in letterlijke zin. De voorzitter of de spits kon je op doordeweekse dagen gewoon bellen. De deuren van de Herdgang stonden altijd open. Niet alleen voor ons, van de pers, maar voor iedereen. Voor het jongetje en voor de bejaarde mannen. Je kreeg er koffie en een broodje. De geur van soep vlinderde naar buiten.

Sinds een paar jaar zijn de poorten op slot. Steeds vaker. Nog één of twee keer per week is de Herdgang toegankelijk voor publiek, want zo doen ze dat in het buitenland ook, bij de echte topclubs. In de jacht op succes is maximale toewijding een vereiste. Professionalisme, heet dat.

Maar juist die 'besloten training' is één van de grootste beleidsblunders uit de geschiedenis van PSV. Het druist in tegen het diepste wezen van de club.

Wie alle deuren en ramen dichtgooit, kan niet meer naar buiten kijken. Die verdwaalt in zijn eigen afgesloten, bedompte wereldje. Voor je het weet denk je dat alle scheidsrechters tegen je zijn - en al die ratten van de pers ook. Opgefokt ga je elkaar gek zitten maken, compleet verstrikt in de obsessie van het landskampioenschap. Iedereen wordt boos, na verloop van tijd. Langzaam raak je los van de werkelijkheid.

Tiny Sanders, Marcel Brands of Dick Advocaat; ze hebben nooit uitgeblonken in humor of charmante communicatieve vaardigheden. Zo levenslustig als de Brabander van nature is, zo krampachtig zijn de leiders van nu. Al die woede bij Van Bommel of Kevin Strootman of Ola Toivonen; je zou ze wat frisse lucht toewensen. Een lentebriesje.

Zet de ramen open, jongens. Laat het luchten. En benoem Berry van Aerle snel tot Manager Communicatie.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_124001339
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

Probleem voor hem is ook dat de trainer een passant is en Sanders er geen verstand van heeft, ik weet niet met wie hij nog meer de aankopen bespreekt
Met Advocut zou ik in ieder geval al helemaal niets bespreken als ik hem was. Die heeft zichzelf compleet belachelijk gemaakt door de wijze waarop hij expliciet aangaf geen ene reet te geven om de jeugd en alleen te richt en op de kortst mogelijke termijn: Nu.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_124001344
Ik heb geen zin om dat hele stuk te lezen. Maar met de titel ben ik het wel helemaal mee eens. De identiteit vervaagt.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_124001385
quote:
13s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik heb geen zin om dat hele stuk te lezen. Maar met de titel ben ik het wel helemaal mee eens. De identiteit vervaagt.
Laat dat nu nét de essentie zijn die Mossou in zijn column bedoelt :o

'Wie zichzelf opsluit, kan nooit naar buiten kijken'....
  woensdag 13 maart 2013 @ 12:56:30 #262
131800 Tarado
capô de fusca
pi_124001460
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:52 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Met Advocut zou ik in ieder geval al helemaal niets bespreken als ik hem was. Die heeft zichzelf compleet belachelijk gemaakt door de wijze waarop hij expliciet aangaf geen ene reet te geven om de jeugd en alleen te richt en op de kortst mogelijke termijn: Nu.
Zijn toch wel parallellen met Twente, Co kon het mooi zeggen, ik heb een wiel nodig maar krijg een koplamp (vrij vertaald)
pi_124001509
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:48 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Klopt, alleen jammer genoeg werden ook de serieuzere mensen in dat hokje gestopt.
Jij bent de opper troll. :r :r
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_124001590
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:18 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

:{

Tekenend weer. Hiljeheld dan maar halen.
Wat ik nog het meest trieste vind is dat hier weer uit blijkt dat Brands totaal niet over een netwerk beschikt dat het weer een oud AZ speler betreft en de scouting niet goed genoeg is om elders een speler te halen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_124001676
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Davy kan alleen maar met one-liners komen, inhoudelijk is hij nog nooit geweest.

[..]

Vond ik ook wel ja _O-

Maar dat in de jaren erna nu pas een beetje kritiek op Brands komt vind ik wel vreemd.
Hij ziet weer zijn kans.
pi_124001801
quote:
10s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:58 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Jij bent de opper troll. :r :r
Ow ;(
  woensdag 13 maart 2013 @ 13:31:49 #267
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_124002705
De huistrollen hebben 't er maar druk mee _O-
Vervelende stoepboer!
pi_124003786

Zijn ze nieuw in het vak ofzo? Natuurlijk gaan diverse media dingen speculeren. Waarom voelen ze zo snel aangevallen?
Echt dom. :N
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  woensdag 13 maart 2013 @ 14:01:35 #269
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_124004401
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 13:31 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
De huistrollen hebben 't er maar druk mee _O-
PSV geeft daar dan ook alle gelegenheid toe.

Maar toch is het wat triestig, van die types die meer in het topic van hun concurrent zitten dan in het topic van hun eigen club.
pi_124004557
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 09:54 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Alleen Strootman verkopen voor 40 miljoen moet al genoeg zijn ^O^
Nu nog een club vinden die gek genoeg is ;)
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
  woensdag 13 maart 2013 @ 14:43:09 #272
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_124005627
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:13 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

PSV geeft daar dan ook alle gelegenheid toe.

Maar toch is het wat triestig, van die types die meer in het topic van hun concurrent zitten dan in het topic van hun eigen club.
Zou me niets verbazen als die zichzelf een ekte supporter noemen _O-
Vervelende stoepboer!
pi_124005950
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:43 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen als die zichzelf een ekte supporter noemen _O-
Apart om het over echte supporters te hebben met jouw username, onderschrift en UI.
  woensdag 13 maart 2013 @ 14:55:23 #274
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_124006104
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:26 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Klopt, maar men pakt natuurlijk altijd een tijdsspanne dat het voor jezelf het beste uitkomt.
PSV is de beste club van de afgelopen 25 en 10 jaar, Ajax weer van de afgelopen 5 en 35 jaar.
Ik wou net zeggen, heeft hij nou serieus zitten rekenen om maar net goed uit te komen?!
Life is what you make it.
pi_124007450
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:55 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, heeft hij nou serieus zitten rekenen om maar net goed uit te komen?!
Wou je dat net zeggen ja?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')