Niks hahahaquote:
ik vind het nog steeds wel grappigquote:Op maandag 11 maart 2013 12:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niks hahahaIk moet nu dus zelf batterij gaan kopen omdat dat kut bedrijf zo moeilijk doet. Ik heb nu een batterij die niet door Samsung zelf geproduceerd is en die wil ik er uit
WGR topicquote:Op maandag 11 maart 2013 12:23 schreef Doodloper het volgende:
maak een topic in WGR dan ipv je hier zo aan te stellen
Waar haal je dat nu weer vandaanquote:Op maandag 11 maart 2013 13:21 schreef PeZu het volgende:
op accu's zit sowieso geen garantie dus wat huil je
algemene voorwaardenquote:Op maandag 11 maart 2013 14:01 schreef pokerstars het volgende:
[..]
Waar haal je dat nu weer vandaan.
half jaar garantie op de accessoires (batterij) bij vertoon van de aankoopnotaquote:Op maandag 11 maart 2013 13:21 schreef PeZu het volgende:
op accu's zit sowieso geen garantie dus wat huil je
Alsof fabrikanten kunnen kiezen waar ze garantie op geven. Het is verplicht fabrieksgarantie te geven, dus wat ze in hun algemene voorwaarden schrijven doet er niet toe. Hier bestaan zowel europese als nederlande regelgeving voor, waar een bedrijf zich aan dient te houden. Doen ze dit niet, kun jij ze voor het gerecht slepen.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
algemene voorwaarden
plus logisch nadenken, een accu is nogal gevoelig en makkelijk elf te slopen door te veel, te land laden, verkeerdevlader, te warm laten worden etc et cen daarom geven fabrikant hier veelal geen garantie op
Waarom zou ik gelijk mijn telefoon moeten opsturen? De accu is naar de kloten, niet de telefoon zelf. Nu kan ik tenminste mijn telefoon nog gebruiken en als ik hem opstuur niet. Inmiddels iig een nieuwe accu besteld, kost me 18 eurotjes maar dan ben ik m'n telefoon tenminste niet kwijt.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan stuur je toch gewoon even die telefoon op als dat het probleem verhelpt? Moeilijk doen om het moeilijk doen dit.
Wat een bullshit.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
algemene voorwaarden
plus logisch nadenken, een accu is nogal gevoelig en makkelijk elf te slopen door te veel, te land laden, verkeerdevlader, te warm laten worden etc et cen daarom geven fabrikant hier veelal geen garantie op
Ik persoonlijk zou me daar even overheen zetten en zo lang even een oude gebruiken of een leentoestel. Ik doe liever dat dan dat ik onnodig 18 euro betaal.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarom zou ik gelijk mijn telefoon moeten opsturen? De accu is naar de kloten, niet de telefoon zelf. Nu kan ik tenminste mijn telefoon nog gebruiken en als ik hem opstuur niet. Inmiddels iig een nieuwe accu besteld, kost me 18 eurotjes maar dan ben ik m'n telefoon tenminste niet kwijt.
Dat zou ik ook gewoon proberen inderdaad. Nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik stuur trouwens m'n oude accu nog wel op naar Samsung, kijken of ze lief doen.
Ik gebruik m'n telefoon ook voor authenticaties op Gmail, dropbox etc. Ik kan er momenteel echt niet zonder. Misschien niet handig dat ik voor het inloggen op belangrijke zaken afhankelijk ben van mijn telefoon maar oké. Morgen hoop ik in ieder geval een gloednieuwe accu binnen te hebbenquote:Op maandag 11 maart 2013 15:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou me daar even overheen zetten en zo lang even een oude gebruiken of een leentoestel. Ik doe liever dat dan dat ik onnodig 18 euro betaal.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |