PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een lach als je van binnen huilt
Waarom issie zo duur voor zo'n slechte spelerquote:Op maandag 11 maart 2013 11:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/10279 Die naamEn hij is de jongste speler in FUT13.
Nja, ik bedoelde meer, is Maduro wel in de goede formatie en Heitinga niet?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
3-4-1-2 dacht ik
Die tegenstander van AA in zijn laatste video
Vind je die voornaam zo grappig dan? Zijn achternaam komt geregeld voor hoor, zoals die opiniepeiler.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/10279 Die naamEn hij is de jongste speler in FUT13.
Waarom is die zo duur op de Gaystationquote:Op maandag 11 maart 2013 11:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar dit staat aan elkaar dus dan is het wel grappigquote:Op maandag 11 maart 2013 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vind je die voornaam zo grappig dan? Zijn achternaam komt geregeld voor hoor, zoals die opiniepeiler.
Het klinkt precies hetzelfdequote:Op maandag 11 maart 2013 12:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar dit staat aan elkaar dus dan is het wel grappig
Turks Fruit.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:02 schreef Ajacied7 het volgende:
Wie weet een goed Nederlands boek om een boekverslag over te maken? Moet ook vrij makkelijk te doorgronden zijn, heb er over een maand een mondeling over..
Is ook verfilmd. Zoiezo niet onhandig om een verfilmd boek te nemen. Zou alleen wel ff nagaan wat het verschil is tussen boek en film.quote:
Ik had voor mijn Engelse mondeling alleen maar verfilmde boeken gekozen en dus de film gekeken... Ging die nazi alleen maar strikvragen geven die je alleen kan weten als je het boek gelezen hebt.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is ook verfilmd. Zoiezo niet onhandig om een verfilmd boek te nemen. Zou alleen wel ff nagaan wat het verschil is tussen boek en film.
Kort Amerikaansquote:Op maandag 11 maart 2013 13:02 schreef Ajacied7 het volgende:
Wie weet een goed Nederlands boek om een boekverslag over te maken? Moet ook vrij makkelijk te doorgronden zijn, heb er over een maand een mondeling over..
The Guns of Navarone enzoquote:Op maandag 11 maart 2013 13:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik had voor mijn Engelse mondeling alleen maar verfilmde boeken gekozen en dus de film gekeken... Ging die nazi alleen maar strikvragen geven die je alleen kan weten als je het boek gelezen hebt.
Dus inderdaad even kijken wat de verschillen zijn tussen boek en film
Dat zuigt. 2 jaar terug moest ik alles nog bijelkaar rapen, zaten we met 30 man ofzo in de computerruimte tot 7 uur 's avondsquote:Op maandag 11 maart 2013 13:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik mag geen 2 boeken van dezelfde schrijverDaarnaast moet ik ook nog een dichtbundel maken.
In mijn tijd op het VWO hadden we ook nog bepaalde eisen tav onze boekenlijst. Zo moesten er een aantal boeken van voor 1970 bij zitten ofzoquote:Op maandag 11 maart 2013 13:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gewoon boekjes van 70 bladzijden.
e: Zal op het vwo wel anders zijn, bij mij destijds op de havo deed die docent niet moeilijk welke boeken we hadden gekozen.
Precies, 3/12 boeken moeten bij ons zelfs voor 1880 geschreven zijn.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In mijn tijd op het VWO hadden we ook nog bepaalde eisen tav onze boekenlijst. Zo moesten er een aantal boeken van voor 1970 bij zitten ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |