hoax, neprokers bestaan niet, net zoals bijna rokers en halve rokers.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dit was een grapje ja, brum rookt ookniet super veel gelukkig, nep rokert
Wat is hij danquote:Op maandag 11 maart 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoax, neprokers bestaan niet, net zoals bijna rokers en halve rokers.
ja heb ik ookquote:Op maandag 11 maart 2013 11:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik koffie drink heb ik veel minder hongerIk ga vanaf nu 2liter koffie per dag drinken
Ik zeg niet dat het niet telt, maar hij doet echt een week met 2 pakjesquote:Op maandag 11 maart 2013 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
"ik rook maar drie sigaretten per dag dus dat telt niet echt, ik ben geen roker"
Neger alsjeblieft.
een week met 2 pakjes? das nog wel aardig watquote:Op maandag 11 maart 2013 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet telt, maar hij doet echt een week met 2 pakjes
een 'echte roker' vind ik een pakje per dag mensenIk vind dus wel dat er een gradatie in zit
Ja doei. 2 pakjes per week is gewoon 6 peuken per dag, dan rook je, klaar.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet telt, maar hij doet echt een week met 2 pakjes
een 'echte roker' vind ik een pakje per dag mensenIk vind dus wel dat er een gradatie in zit
Ja hij rookt ook, maar er zit een verschil tussen 6 en 25 peuken per dag, vind ikquote:Op maandag 11 maart 2013 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja doei. 2 pakjes per week is gewoon 6 peuken per dag, dan rook je, klaar.
Het enige verschil is dat die persoon met 25 ppd er meer geld aan kwijt is.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hij rookt ook, maar er zit een verschil tussen 6 en 25 peuken per dag, vind ik![]()
Niet om iets goed te praten maar ik vind het gewoon anders.
Hij rookt soms ook dagen niet, is dat dan verslaafd? Naja wel verslaafd maar anders dan iemand die gaat trillen zonderquote:Op maandag 11 maart 2013 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
En het feit dat ie langere tussenpozen neemt tussen twee peuken maakt Brum niet minder verslaafd dan Schaar
IK BEN NIET VERSLAAFD IK KAN STOPPEN WANNEER IK WIL JONGE!quote:Op maandag 11 maart 2013 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
En het feit dat ie langere tussenpozen neemt tussen twee peuken maakt Brum niet minder verslaafd dan Schaar
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK BEN NIET VERSLAAFD IK KAN STOPPEN WANNEER IK WIL JONGE!
Nee hoor, ik ben wel verslaafd, vond het leuk er even een matig cliche doorheen te gooien
Ja. Want als je niet verslaafd bent rook je niet. Het is echt zo simpel als het lijktquote:Op maandag 11 maart 2013 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij rookt soms ook dagen niet, is dat dan verslaafd? Naja wel verslaafd maar anders dan iemand die gaat trillen zonder
50!!!!!!!!!!!!!! SQquote:Op maandag 11 maart 2013 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik rookte ook wel eens een dag niet, meestal omdat ik de avond ervoor 50 sigaretten had verwerkt en mijn longen nog aan het bijkomen waren
Een dag/nacht flink gas op de tap, dan kon ik dat wel. Laatste campingmeet is een goed voorbeeld. Volgens mij hebben we met zijn allen in twee dagen twintig pakjes verstooktquote:
holy shit manquote:Op maandag 11 maart 2013 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een dag/nacht flink gas op de tap, dan kon ik dat wel. Laatste campingmeet is een goed voorbeeld. Volgens mij hebben we met zijn allen in twee dagen twintig pakjes verstookt
omfgquote:Op maandag 11 maart 2013 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een dag/nacht flink gas op de tap, dan kon ik dat wel. Laatste campingmeet is een goed voorbeeld. Volgens mij hebben we met zijn allen in twee dagen twintig pakjes verstookt
hoi loqiquote:Op maandag 11 maart 2013 11:21 schreef Loqi het volgende:
Oh hai!hoe is het met jullie?
nagelrek en naked 1 gekregen![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:21 schreef Loqi het volgende:
Jonge, dat deed ik ook niet dagelijks hequote:Op maandag 11 maart 2013 11:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
50 op een avond
Als ik een avondje m`n best had gedaan had ik er 20 op. En dan nog twee weken bonken long ophoesten
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 maart 2013 11:21 schreef Loqi het volgende:
nee?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
oh het was een verkapte "feliciteer mij?"
Happy birthday loqi!
Snap ik dat je dat niet dagelijks deedquote:Op maandag 11 maart 2013 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, dat deed ik ook niet dagelijks he
Maar twintig was mijn daggemiddelde, dus op een avond zuipen kwam daar nog minimaal een groot pakje bij als het niet meer was.
ja, dat vonden mijn longen ookquote:Op maandag 11 maart 2013 11:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Snap ik dat je dat niet dagelijks deed
Maar dan nog. 50 is echt teringveel
Dat deed mijn ma ook rustig... Die maakte ze zelf en propte er dan 30 in een pakje vlak voordat ze dat (rond 3 uur) wegging. En dan had ze nog een extra zakje met 30 extra peuken 'voor het geval dat' als ze wist dat ze 12 uur van huis zou zijnquote:Op maandag 11 maart 2013 11:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Snap ik dat je dat niet dagelijks deed
Maar dan nog. 50 is echt teringveel
En leuke cadeau'squote:Op maandag 11 maart 2013 11:21 schreef Loqi het volgende:
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat deed mijn ma ook rustig... Die maakte ze zelf en propte er dan 30 in een pakje vlak voordat ze dat (rond 3 uur) wegging. En dan had ze nog een extra zakje met 30 extra peuken 'voor het geval dat' als ze wist dat ze 12 uur van huis zou zijn![]()
![]()
![]()
Dementiequote:Op maandag 11 maart 2013 11:29 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik moest daar laatst gewoon over nadenken toen iemand dat vroegdat was wel erg
26 nu
Da's een mooie leeftijd. Jong, maar niet meer puberaal jong. Ofzo.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:29 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik moest daar laatst gewoon over nadenken toen iemand dat vroegdat was wel erg
26 nu
HAIquote:Op maandag 11 maart 2013 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
JA LOQI IK BEN HIER GEFELI TOON TOON TOON PIC PIC PIC BAAS![]()
![]()
ja wel he?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's een mooie leeftijd. Jong, maar niet meer puberaal jong. Ofzo.
Stepsjunkie!quote:Op maandag 11 maart 2013 11:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik kreeg afgelopen zaterdag nog een Steps cadeaubon van mijn nichtje
B stond erbij met zo'ngezicht
SCHNELLERRRRRquote:
Het was longkanker en ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het niet rookgerelateerd was... Ze is pas begonnen op haar 29e (like, WHYquote:Op maandag 11 maart 2013 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouw moeder is toch aan kanker overleden? Was dat rookgerelateerd?
Ja dat jasje is fijn he! Ik hebbem ookquote:Op maandag 11 maart 2013 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Stepsjunkie!
Ik heb mijn stepsjasje aan
Ik vrees dat ik ga wonen in dit jasje
Ja, als het longkanker was, kan je daar wel van uit gaan. Jezus, zo zonde ookquote:Op maandag 11 maart 2013 11:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het was longkanker en ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het niet rookgerelateerd was... Ze is pas begonnen op haar 29e (like, WHY) maar heeft in 30 jaar wel zoveel gestoomd als een willekeurig ander persoon die op haar 16e begonnen was...
Ze was wel gestopt 1,5 jaar voor ze ziek was, maar ja...
Dat hoop ik van mezelf ookquote:Op maandag 11 maart 2013 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, als het longkanker was, kan je daar wel van uit gaan. Jezus, zo zonde ookIk hoop echt dat ik er op tijd bij ben geweest
Volgens mij wordt het wel iets beterquote:Op maandag 11 maart 2013 11:33 schreef Loqi het volgende:
vast een achterlijke vraag hoor.. maar herstellen je longen nog enigszins als je stopt met roken?of blijft alle opgelopen schade permanent?
Na een X aantal jaar zie je wel verschil tussen een roker en iemand die gestopt is, dus het wordt wel beter als je stoptquote:Op maandag 11 maart 2013 11:33 schreef Loqi het volgende:
vast een achterlijke vraag hoor.. maar herstellen je longen nog enigszins als je stopt met roken?of blijft alle opgelopen schade permanent?
Na tien jaar ben je schoon, gemiddeld genomenquote:Op maandag 11 maart 2013 11:33 schreef Loqi het volgende:
Mwuhquote:Op maandag 11 maart 2013 11:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat hoop ik van mezelf ook
Het lullige is, dat je het gewoon niet merkt.. Je hebt geen 'longpijn' of zo.. Tegen de tijd dat je merkt dat je wel heel snel moe bent en constant verkouden etc, dan is het vaak al niet meer te genezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knoei
je longen hebben een waanzinnig zelfherstellend vermogen. Daarom hoesten rokers ook zo veel. Die longen vechten constant terug.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:36 schreef Loqi het volgende:
ah ok, nou dat is iig mooi dat dat nog wegtrekt
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:36 schreef Loqi het volgende:
Voor Priem![]()
Ik had dus een horror themafeestje zaterdag (en dan zondag gewoon lekker mijn eigen verjaardag vierenik was nogal lam)
CreepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor Priem![]()
Ik had dus een horror themafeestje zaterdag (en dan zondag gewoon lekker mijn eigen verjaardag vierenik was nogal lam)
BAAS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je mij schminken volgende halloween?
disclaimer
Voor Priem![]()
ERmahgerd baas!!!! Hij is echt vet goed geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hoe had je van je vriend gedaan uiteindelijk?
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
en dan zoeen hoodie met barbieroze skulletjes erbij
nietquote:Op maandag 11 maart 2013 11:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERmahgerd baas!!!! Hij is echt vet goed gelukt![]()
![]()
![]()
Hoe had je van je vriend gedaan uiteindelijk?
Pahahahahahquote:Op maandag 11 maart 2013 11:39 schreef Loqi het volgende:
[..]ik vond dat fout grappig, was een oud vest waar al een gat in zat dus dat kon ik wel verknippen
[..]
nietdit kostte te veel tijd
was eigenlijk ook maar goed ook, zijn huid is echt niet geschikt voor makeup, laat staan latexquote:Op maandag 11 maart 2013 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
PahahahahahEn hij maar zeuren dat ie ook iets 'vets' wou
![]()
Had ie het maar zelf moeten leren![]()
Theheheh
Ja, het is echt klote. Het zaait ook echt heel snel uit en dan is er gewoon niks meer aan te doen...quote:Op maandag 11 maart 2013 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwuh
In mijn familie overigens alleen mijn opa aan longkanker verloren, die was 82 en rookte al 73 jaar dus we vonden dat ie t nog best lang had volgehouden... Maar het is echt een van de meest nare vormen van kanker
Hoe ging het er afhalen?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:40 schreef Loqi het volgende:
[..]
was eigenlijk ook maar goed ook, zijn huid is echt niet geschikt voor makeup, laat staan latex
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
4.5 uur!!!
Ik hou het wel bij mijn nepbloed alleen
damnquote:Op maandag 11 maart 2013 11:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, het is echt klote. Het zaait ook echt heel snel uit en dan is er gewoon niks meer aan te doen...
Mijn opa en oma van moeders kant zijn ook allebei aan kanker overleden. Bij opa was het in eerste instantie darmkanker met uizaaiingen naar de longen. Dus technisch gezien was dat geen longkanker. Bij oma was het volgens mij wel longkanker, maar dat was ook zo'n schoorsteen. Mama was zelf altijd heel bang om kanker te krijgen, maar ze is er toch niet aan ontsnapt
Dat is wel een beetje 'hypocriet' he? Bang zijn om kanker te krijgen maar dan wel als een malle rokenquote:Op maandag 11 maart 2013 11:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, het is echt klote. Het zaait ook echt heel snel uit en dan is er gewoon niks meer aan te doen...
Mijn opa en oma van moeders kant zijn ook allebei aan kanker overleden. Bij opa was het in eerste instantie darmkanker met uizaaiingen naar de longen. Dus technisch gezien was dat geen longkanker. Bij oma was het volgens mij wel longkanker, maar dat was ook zo'n schoorsteen. Mama was zelf altijd heel bang om kanker te krijgen, maar ze is er toch niet aan ontsnapt
Owjah stuur je nog even die methode door?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:42 schreef Loqi het volgende:
[..]kon tussendoor wel gewoon dingen doen hoor
t latex moest gewoon drogen tussen de laagjes door
bloed zelf gemaakt overigenscheape hollander is cheap
net als een pleister.. stukje lospellen en dan in 1 keer rukken (met een klein traanoogje omdat haarquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
net als een pleister.. stukje lospellen en dan in 1 keer rukken (met een klein traanoogje omdat haar)
Ja op sommige vlakken was 'hypocriet' ook wel haar middle namequote:Op maandag 11 maart 2013 11:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje 'hypocriet' he? Bang zijn om kanker te krijgen maar dan wel als een malle roken
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
net als een pleister.. stukje lospellen en dan in 1 keer rukken (met een klein traanoogje omdat haar)
Voor Priem![]()
VET!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
supper simpelquote:Op maandag 11 maart 2013 11:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah stuur je nog even die methode door?![]()
![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
supper simpel
2 blaadjes gelatine, laten weken en uitknijpen, dan vermengen met 3 eetlepels water, 3 eetlepels glycerine. Per 5 sec in de magnatron tot dat het allemaal opgelost is, goed roeren.
Rode en blauwe voedselkleurstof erbij (blauw is heel sterk, dus heeeeel klein beetje)
En dan is het gewoon te gebruiken.. als het nog warm is is het super vloeibaar, goed voor druppels
als het afkoelt wordt het dikker, goed voor klonten. En het droogt dus op zodat het niet meer drupt maar blijft er wel squishy uitzien
Als het helemaal hard is zet je t gewoon weer in de magnatron tot vloeibaar. (ik heb nu dus een bakje bloed in de koelkast staan)
alvleesklierkanker is wel echt de kutste en agressiefste vorm volgens mij, toch spouwah?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Vader had alvleesklierkanker, daarna long en botkanker en toen zat t door zijn hele hoofd
maar zou best kunnen dat t in de longen begonnen is met uitzaaingen naar alvleeskleir, maar ze ontdekte t eerst in de alvleeskleir, rookte als ketter
Ik heb jou gekregen van Speesquote:
YWquote:
Dat je zo tijdens een feest je eigen gezicht gaat opetenquote:Op maandag 11 maart 2013 11:51 schreef Loqi het volgende:
[..]
YW![]()
Het is dus ook gewoon eetbaar![]()
![]()
vlekt wel in kleding, dus goed mee oppassen. Met een laag creme makeup eronder heeft het niet op mijn huid gevlekt
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb jou gekregen van Spees![]()
O nee ik ga 50 cent voor hem betalenquote:
thnxquote:
omnomnomnomquote:Op maandag 11 maart 2013 11:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat je zo tijdens een feest je eigen gezicht gaat opeten
dan mag je er op stampenquote:Op maandag 11 maart 2013 11:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O nee ik ga 50 cent voor hem betalen
Jij begrijpt hemquote:
ja precies, je kunt er gewoon niet van op aanquote:Op maandag 11 maart 2013 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Oma rookte niet en stierf met 52 aan darmkanker, opa rookte wel en is er 82 mee geworden. Andere opa viel met 44 dood neer, oma is 85 and kicking. Niks is zeker. Was het maar zo eenvoudig.
Roken is een hele grote factor bij alvleesklierkanker.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Vader had alvleesklierkanker, daarna long en botkanker en toen zat t door zijn hele hoofd
maar zou best kunnen dat t in de longen begonnen is met uitzaaingen naar alvleeskleir, maar ze ontdekte t eerst in de alvleeskleir, rookte als ketter
Ja, roken vergroot de kans op longkanker, maar iedereen kan het krijgen of je kan als schoorsteen 100 wordenquote:Op maandag 11 maart 2013 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Oma rookte niet en stierf met 52 aan darmkanker, opa rookte wel en is er 82 mee geworden. Andere opa viel met 44 dood neer, oma is 85 and kicking. Niks is zeker. Was het maar zo eenvoudig.
Jeetje, das ook heftig! En zo plotseling...quote:Op maandag 11 maart 2013 11:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn vader rookte ook, ik durf niets te zeggen over hoe veel maar volgens mij neit echt weinig, en is gestorven aan een hartinfarct op 45. Maar die was ook wel dikkig (vooral buikvet) en had hoge bloeddruk.
Als het kwaadaardig is, is het vrij dodelijk. Niet zo zeer dat het agressief is, maar dat de kanker pas in een hele late fase kan worden ontdekt.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
alvleesklierkanker is wel echt de kutste en agressiefste vorm volgens mij, toch spouwah?
Aw yisquote:Op maandag 11 maart 2013 11:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb jou gekregen van Spees![]()
Met de belofte dat je handig bent in het huishoudenquote:
Zo handig ben ik anders nietquote:Op maandag 11 maart 2013 11:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met de belofte dat je handig bent in het huishouden![]()
En dat ze je een maand geen eten geeft zodat je niet teveel ruimte inneemt
WAT?quote:
VERTROUW DEZE JONGEMAN NIET, HIJ LAAT JE KATTEN OP DE GROND STUITEREN BAHBAHquote:
Dat gaat hard ja inderdaad.. Bij mijn moeder wordt het dit jaar 3 jaar. Zo raar om dat te moeten bevatten..quote:Op maandag 11 maart 2013 11:58 schreef Miezziej het volgende:
Vandaag is het alweer 4 jaar geleden dat mijn vader overleed. Tijd gaat best snel.
Maar aan de andere kant is mijn opa ook een schoorsteen en die is alweer 80
ermygerwd he's my cosmic brotherquote:Op maandag 11 maart 2013 12:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
VERTROUW DEZE JONGEMAN NIET, HIJ LAAT JE KATTEN OP DE GROND STUITEREN BAHBAH
Sorryquote:Op maandag 11 maart 2013 12:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
VERTROUW DEZE JONGEMAN NIET, HIJ LAAT JE KATTEN OP DE GROND STUITEREN BAHBAH
Honden zijn dat niet... truestoryquote:Op maandag 11 maart 2013 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
katten zijn ontworpen om mee te gooien. Waarom zouden ze anders altijd op hun poten landen?
maar jij was ook serieus nog klein gewoonquote:Op maandag 11 maart 2013 12:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
9 april is het al weer 13 jaar geleden ermahgerd. Ik weet nog dat het een zondagochtend was en dat we gratis kaartjes hadden voor stuart little maar niemand wilde nog mee
quote:Op maandag 11 maart 2013 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
katten zijn ontworpen om mee te gooien. Waarom zouden ze anders altijd op hun poten landen?
quote:
quote:
Wow, dan was jij nog wel jongquote:Op maandag 11 maart 2013 12:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
9 april is het al weer 13 jaar geleden ermahgerd. Ik weet nog dat het een zondagochtend was en dat we gratis kaartjes hadden voor stuart little maar niemand wilde nog mee
Deze keer landde hij niet op z'n pootjesquote:Op maandag 11 maart 2013 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
7quote:Op maandag 11 maart 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar jij was ook serieus nog klein gewoon
hehehequote:Op maandag 11 maart 2013 12:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
En af en toe landen ze op hun kont en dan glijden ze nog zo lekker door over de tegels
Ik zou niet meer bijkomen van het lachen vrees ikquote:Op maandag 11 maart 2013 12:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Intro stootte gisteravond tegen de tafelpoot met zijn teen en in zijn val duwde hij Shady uit de krabpaal
Dat was echt zielig
[..]geeft niks, worden ze hard van
quote:Op maandag 11 maart 2013 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe
En als je ze tegen de krabpaal gooit blijven ze hangen wie ein klittenbandballetje!
Dat heet natuurlijke selectie.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Deze keer landde hij niet op z'n pootjes![]()
Klittenbandkat. Een nieuwe superheld is geboren.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe
En als je ze tegen de krabpaal gooit blijven ze hangen wie ein klittenbandballetje!
Ik kan ook niet zo goed tegen de nieuwe man van mijn moederquote:Op maandag 11 maart 2013 12:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat gaat hard ja inderdaad.. Bij mijn moeder wordt het dit jaar 3 jaar. Zo raar om dat te moeten bevatten..
Ook dat je 30 wordt, wat door velen wel als een 'speciale' leeftijd wordt gezien, en dan is ze er gewoon niet om dit mee te vieren.. In plaats daarvan komt 'die nieuwe vriendin' dan met je pa mee en daar kan ik nog steeds niet zo goed tegen
Je hebt die demonstratie toch gezien?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klittenbandkat. Een nieuwe superheld is geboren.
Oh mehquote:Op maandag 11 maart 2013 12:05 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zo goed tegen de nieuwe man van mijn moederVond het allemaal wat te snel gaan ofzo
En ze woont nu in Amerika dus dat is ook niet zo leuk
Ik weet dus niet eens zeker of mijn moeder er is als ik ooit ga trouwen/kinderen krijgen/blabla. Waarschijnlijk niet want "dure tickets"
en als je het pootje vastbindt aan hun speellintje en je duwt ze vervolgens van de krabpaal gaan ze heel hard gillen!quote:Op maandag 11 maart 2013 12:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klittenbandkat. Een nieuwe superheld is geboren.
Zou ze dat serieus zeggen of is dat gesproken vanuit een soort wrok jouwerzijds?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:05 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zo goed tegen de nieuwe man van mijn moederVond het allemaal wat te snel gaan ofzo
Ik weet dus niet eens zeker of mijn moeder er is als ik ooit ga trouwen/kinderen krijgen/blabla. Waarschijnlijk niet want "dure tickets"
Seriously, je moeder zou niet voor je bruiloft overkomen?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:05 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ohjaquote:Op maandag 11 maart 2013 12:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt die demonstratie toch gezien?
quote:Op maandag 11 maart 2013 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en als je het pootje vastbindt aan hun speellintje en je duwt ze vervolgens van de krabpaal gaan ze heel hard gillen!
Alcohol en katten, wrong combo
Dat vind ik dan wel serieus zielig...quote:Op maandag 11 maart 2013 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en als je het pootje vastbindt aan hun speellintje en je duwt ze vervolgens van de krabpaal gaan ze heel hard gillen!
Nouja, op dit moment zitten ze financieel niet goed dus komt ze even liever niet hierheen. Er waren problemen met de papieren ofzo dus allemaal extra kosten.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zou ze dat serieus zeggen of is dat gesproken vanuit een soort wrok jouwerzijds?
dat was het ook.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel serieus zielig...
Ja en als ze er ECHT geen geld voor heeft kun je natuurlijk ook altijd haar ticket betalen hequote:Op maandag 11 maart 2013 12:10 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Nouja, op dit moment zitten ze financieel niet goed dus komt ze even liever niet hierheen. Er waren problemen met de papieren ofzo dus allemaal extra kosten.
Maar ik ga natuurlijk pas trouwen over heel veel jaar (ik wil eigenlijk over 4 jaar, dan ben ik 25 en dan ben je 50 en 25 jaar getrouwd in het zelfde jaar![]()
) dus dan moet het financieel wel beter gaan hoop ik. Dus een soort wrok/angst vanuit mijn kant
quote:Op maandag 11 maart 2013 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godverquote:Op maandag 11 maart 2013 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 maart 2013 12:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe, kan je die opmerking eens maken in F&F?![]()
Dat doet mijn autistenbreinquote:Op maandag 11 maart 2013 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja en als ze er ECHT geen geld voor heeft kun je natuurlijk ook altijd haar ticket betalen he
Verder moet je niet zo veel plannen, dat is eng
Ik stuur je katten naar bureau jeugdzorgquote:Op maandag 11 maart 2013 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
gaan we nu allemaal huilen?
De kat heeft niks, we hebben het goedgemaakt en ik besef me dat het niet handig was.
Ik huil voornamelijk omdat je het blijkbaar niet gefilmd hebtquote:Op maandag 11 maart 2013 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
gaan we nu allemaal huilen?
De kat heeft niks, we hebben het goedgemaakt en ik besef me dat het niet handig was.
I lol'ed, ben ik nu evil?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik huil voornamelijk omdat je het blijkbaar niet gefilmd hebt![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 12:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik huil voornamelijk omdat je het blijkbaar niet gefilmd hebt![]()
In den slaapkamer!quote:Op maandag 11 maart 2013 12:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waar heb ik dat eerder gehoord
Geen ideequote:Op maandag 11 maart 2013 12:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waar heb ik dat eerder gehoord
Enyquote:Op maandag 11 maart 2013 12:17 schreef bleiblei het volgende:
Mijn hand vond het ook niet handig.
Maar ik heb Eny gered.
En Eny schudde met zijn kop en was het weer vergeten.
Wij hebben ons daarentegen 2 dagen schuldig over gevoeld.
Eny en z'n resetsquote:Op maandag 11 maart 2013 12:17 schreef bleiblei het volgende:
Mijn hand vond het ook niet handig.
Maar ik heb Eny gered.
En Eny schudde met zijn kop en was het weer vergeten.
Wij hebben ons daarentegen 2 dagen schuldig over gevoeld.
Met allemaal freshies (dus ook van verschillende clubs) gaan we training doen en laatste uur onze eerste scrimmagequote:
kopstotenquote:Op maandag 11 maart 2013 12:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met allemaal freshies (dus ook van verschillende clubs) gaan we training doen en laatste uur onze eerste scrimmage(die er wellicht zeer onhandig en klungelig uit zal zien
![]()
Gisteren tijdens training en duwoefeningen heb ik er 2 al een kopstoot gegeven... oops
)
En 1 keer op de neus zelfsquote:
Google het nummer?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:27 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd ik ben net gebeld door een 010 nummer en ik weet niet wie het is want ze nemen niet op als ik terugbel.
WELKEN ROTTERDAMMER BELT MIJ?
google?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:27 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd ik ben net gebeld door een 010 nummer en ik weet niet wie het is want ze nemen niet op als ik terugbel.
WELKEN ROTTERDAMMER BELT MIJ?
neus tot neusstoot?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En 1 keer op de neus zelfs![]()
Dus....
Welk brein bedenkt deze qualitätspolls toch altijd?quote:Hoeveel loon zou u inleveren in ruil voor behoud van uw huidige baan?
Niets
Minder dan 5%
5 tot 10%
Meer dan 10%
Ik heb geen baan
quote:Op maandag 11 maart 2013 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welk brein bedenkt deze qualitätspolls toch altijd?
Dat is wel heel matigquote:Op maandag 11 maart 2013 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welk brein bedenkt deze qualitätspolls toch altijd?
quote:Hoeveel loon zou u inleveren in ruil voor behoud van uw huidige baan?
Niets 42%
Minder dan 5% 10%
5 tot 10% 8%
Meer dan 10% 3%
Ik heb geen baan 37%
Aantal stemmen: 29.465
HET IS EEN ROTTERDAMSE CRIMINEEL DIE JE VANNACHT KOMT DOODVERMOORDEN!quote:
Ha, het is de schuld van de ING!quote:Op maandag 11 maart 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is altijd bij die pokkepoll. Werklozen zitten dus veel op mijning.nl?
Dibs op je lakjesquote:Op maandag 11 maart 2013 12:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HET IS EEN ROTTERDAMSE CRIMINEEL DIE JE VANNACHT KOMT DOODVERMOORDEN!
Of ze maken vaak tijd om die poll in te vullenquote:Op maandag 11 maart 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NOES!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 11 maart 2013 12:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HET IS EEN ROTTERDAMSE CRIMINEEL DIE JE VANNACHT KOMT DOODVERMOORDEN!
picsquote:Op maandag 11 maart 2013 12:34 schreef Mss het volgende:
[..]
NOES!!!!!!!!!!!!
Ik verstopt me gewoon onder het bed!
Rechts zit toch een sleuf voor munten?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
De pennierekening spaarpot anno 2013
Omdat muntgeld zoooo twintigste eeuw is.
Owww.. Ik log nooit uitquote:Op maandag 11 maart 2013 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je uitlogt staat die op de pagina....
Klopt, maar het is een pinautomaat goddomme!quote:Op maandag 11 maart 2013 12:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Rechts zit toch een sleuf voor munten?
Je hebt tegenwoordig monopoly met een pinpasquote:Op maandag 11 maart 2013 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, maar het is een pinautomaat goddomme!
IK WIL ROLLEN!
ik durf te wedden dat het gewoon een verkeerd nummer wasquote:Op maandag 11 maart 2013 12:35 schreef Mss het volgende:
Mijn vader werkt in Rotterdam, maar die is het ook niet.
De mensen die gebeld hebben, hebben ook geen voicemail ingesproken. Eigenlijk zou ik het dus gewoon moeten laten, maar ik ben bang dat het met mijn nieuwe werk oid te maken heeft.
mijning.nl? Misschien zitten ze daar vaker, omdat ze op hun graties geld zitten te wachten zodat ze een keertje boodschappen kunnen doenquote:Op maandag 11 maart 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had vruugah zoeentjequote:Op maandag 11 maart 2013 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
De pennierekening spaarpot anno 2013
Omdat muntgeld zoooo twintigste eeuw is.
Spees ouwe spammertquote:
Super handig voor chaotenquote:Op maandag 11 maart 2013 12:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig monopoly met een pinpas
dat is echt zo enorm aids. Ik heb dat een keer gespeeld en na tien minuten wilde ik het spel al door de kamer trappen.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 maart 2013 12:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ook! Postbankquote:Op maandag 11 maart 2013 12:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
mijning.nl? Misschien zitten ze daar vaker, omdat ze op hun graties geld zitten te wachten zodat ze een keertje boodschappen kunnen doen![]()
[..]
Ik had vruugah zoeentje
[ afbeelding ]
Zoveel baasheid
IK WAS EERSTquote:Op maandag 11 maart 2013 12:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Spees ouwe spammert![]()
O en je dibs op mijn lakjes vervalt die gaan naar Milka
puppie!quote:Op maandag 11 maart 2013 12:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
mijning.nl? Misschien zitten ze daar vaker, omdat ze op hun graties geld zitten te wachten zodat ze een keertje boodschappen kunnen doen![]()
[..]
Ik had vruugah zoeentje
[ afbeelding ]
Zoveel baasheid
Kras kras......quote:
Wajow, dat is uit de jaren 50 of niet?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
puppie!
Wij hadden nog gewoon dees!
[ afbeelding ]
lijken wassen.
quote:Op maandag 11 maart 2013 12:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar dan wel haten op ING. Wat is deze
quote:Op maandag 11 maart 2013 12:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Ik had vruugah zoeentje
[ afbeelding ]
Zoveel baasheid
JULLIE ZIJN JONGquote:
Nee joh, Da's van voor de oorlogquote:Op maandag 11 maart 2013 12:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wajow, dat is uit de jaren 50 of niet?
quote:Op maandag 11 maart 2013 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
puppie!
Wij hadden nog gewoon dees!
[ afbeelding ]
lijken wassen.
ik won nooit iets met kleurplaten en ik kan heel mooi kleurenquote:Op maandag 11 maart 2013 12:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb ooit een kleurplatenwedstrijd gewonnen bij de ABN, toen kregen we gratis kaartjes voor de efteling
Stiekem hebben mijn zus en mijn opa hem meer ingekleurd dan ik want ze vonden dat ik binnen de lijntjes moest kleuren
quote:Op maandag 11 maart 2013 12:39 schreef Loqi het volgende:
Ik wil ook een Eny![]()
ik had gisteren pittige worst gegeten, poes wilde aan mijn vinger ruiken.. en toen sloeg hij mijn hand.. de worst rook niet lekkerstom beest
Natuurlijkquote:Op maandag 11 maart 2013 12:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik haat niet op ING, ik haat op hoe sommige mensen met hun bankzaken omgaan
toen we nog guldens hadden en RIJKSDAALDERSquote:Op maandag 11 maart 2013 12:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee joh, Da's van voor de oorlog
quote:Op maandag 11 maart 2013 12:39 schreef Loqi het volgende:
Ik wil ook een Eny![]()
ik had gisteren pittige worst gegeten, poes wilde aan mijn vinger ruiken.. en toen sloeg hij mijn hand.. de worst rook niet lekkerstom beest
wat een eikel.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:39 schreef Loqi het volgende:
Ik wil ook een Eny![]()
Knakenquote:Op maandag 11 maart 2013 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toen we nog guldens hadden en RIJKSDAALDERS
quote:Op maandag 11 maart 2013 12:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
En monopoly hoort met geld... Zodat je je heel rijk voelt![]()
Wij hadden vroegah hele systemen om ons geld te beschermen tegen dieven.
Inclusief dat we al ons geld in een petje op ons hoofd hadden, zodat niemand erbij kon
Ik kreeg die vroeger altijd van omaquote:Op maandag 11 maart 2013 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toen we nog guldens hadden en RIJKSDAALDERS
Damnquote:Op maandag 11 maart 2013 12:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
En monopoly hoort met geld... Zodat je je heel rijk voelt![]()
Wij hadden vroegah hele systemen om ons geld te beschermen tegen dieven.
Inclusief dat we al ons geld in een petje op ons hoofd hadden, zodat niemand erbij kon
duppies, kwartjesquote:Op maandag 11 maart 2013 12:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Knaken![]()
En dubbeltjes... Heul kleine muntjes, die mis ik
Ga naar de aldi daar krijg je 1 en 2 cent terugquote:Op maandag 11 maart 2013 12:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Knaken![]()
En dubbeltjes... Heul kleine muntjes, die mis ik
poeptol?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kreeg die vroeger altijd van omaDan zat ik op de wc en dan schoof ze er een <insert brabants woord dat ik vergeten ben> onderdoor
quote:Op maandag 11 maart 2013 12:42 schreef Mss het volgende:
Het was de schoenenwinkel, ze snapten mijn huisnummer niet. OPGELOST
En joetje, geeltje, meijer en een rugquote:Op maandag 11 maart 2013 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
duppies, kwartjes
Gelukkig hebben we nog wel stuivers.
of naar belgiequote:Op maandag 11 maart 2013 12:42 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ga naar de aldi daar krijg je 1 en 2 cent terug
geeltjesquote:Op maandag 11 maart 2013 12:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En joetje, geeltje, meijer en een rug
Ik moest lachen met koffie in mijn mond, fmlquote:Op maandag 11 maart 2013 12:43 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja maar omdat je zat te poepen en en en en.. tol betalen voor je poep je weet
Ik ben dus kwijt wat de naam voor 50 gulden wasquote:Op maandag 11 maart 2013 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb jarenlang gedacht dat een geeltje een briefje van 50 was
Briefjes van 5 heb ik net gemistquote:Op maandag 11 maart 2013 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
Weten jullie nog dat we die nieuwe tientjes kregen? Ermahgerd die waren baas!
En dat je nog briefjes van vijf had! Die waren donkergroen!
ja, 50 was de zonnebloem!quote:Op maandag 11 maart 2013 12:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben dus kwijt wat de naam voor 50 gulden was.
Was dat niet dat briefje met de zonnebloem?![]()
En op 250 gulden stond een vuurtoren
Google blijft moeilijkquote:Op maandag 11 maart 2013 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap die kut koeken nog steeds niet, en niemand geeft me een normaal antwoord als ik vraag waarom
quote:Oranjekoek heet oranjekoek omdat er bovenop de koek oranje sinaasappelsnippers zijn aangebracht.
De oranjekoek bestaat traditioneel uit een plaatvormige koek, met daarop roze glazuur en een crèmeversiering. Bovenop deze crèmeversiering zijn als laatste de gekarameliseerde vruchten en sinaasappelsnippers aangebracht.
Ik zie gewoon oranje koeken. Misschien ben je kleurenblint?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap die kut koeken nog steeds niet, en niemand geeft me een normaal antwoord als ik vraag waarom
Willem Wever weet het!quote:Op maandag 11 maart 2013 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
ZE ZIJN ROZEquote:Op maandag 11 maart 2013 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zie gewoon oranje koeken. Misschien ben je kleurenblint?
TOET TOET VRACHTAUTOCHAUFFEURquote:Op maandag 11 maart 2013 12:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil geld met mongooltjes erop
Supermongol is dan 500 euro
Waarom op de wcquote:Op maandag 11 maart 2013 12:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kreeg die vroeger altijd van omaDan zat ik op de wc en dan schoof ze er een <insert brabants woord dat ik vergeten ben> onderdoor
de eerstre keer dat ik geld ging storten bij het postkantoor flipte ik de pan uit. Die man stortte MIJN centjes IN DE KASSA!@quote:Op maandag 11 maart 2013 12:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toen ik net een pennie-rekening had kreeg ik een rijksdaalder zakgeld en dan ging ik gelijk met m'n moeder naar de postbank om het te storten![]()
En dan weer naar de bank als je het op wilde nemen, want pinnen kon je niet met je penniepas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |