hoax, neprokers bestaan niet, net zoals bijna rokers en halve rokers.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dit was een grapje ja, brum rookt ookniet super veel gelukkig, nep rokert
Wat is hij danquote:Op maandag 11 maart 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoax, neprokers bestaan niet, net zoals bijna rokers en halve rokers.
ja heb ik ookquote:Op maandag 11 maart 2013 11:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik koffie drink heb ik veel minder hongerIk ga vanaf nu 2liter koffie per dag drinken
Ik zeg niet dat het niet telt, maar hij doet echt een week met 2 pakjesquote:Op maandag 11 maart 2013 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
"ik rook maar drie sigaretten per dag dus dat telt niet echt, ik ben geen roker"
Neger alsjeblieft.
een week met 2 pakjes? das nog wel aardig watquote:Op maandag 11 maart 2013 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet telt, maar hij doet echt een week met 2 pakjes
een 'echte roker' vind ik een pakje per dag mensenIk vind dus wel dat er een gradatie in zit
Ja doei. 2 pakjes per week is gewoon 6 peuken per dag, dan rook je, klaar.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet telt, maar hij doet echt een week met 2 pakjes
een 'echte roker' vind ik een pakje per dag mensenIk vind dus wel dat er een gradatie in zit
Ja hij rookt ook, maar er zit een verschil tussen 6 en 25 peuken per dag, vind ikquote:Op maandag 11 maart 2013 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja doei. 2 pakjes per week is gewoon 6 peuken per dag, dan rook je, klaar.
Het enige verschil is dat die persoon met 25 ppd er meer geld aan kwijt is.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hij rookt ook, maar er zit een verschil tussen 6 en 25 peuken per dag, vind ik![]()
Niet om iets goed te praten maar ik vind het gewoon anders.
Hij rookt soms ook dagen niet, is dat dan verslaafd? Naja wel verslaafd maar anders dan iemand die gaat trillen zonderquote:Op maandag 11 maart 2013 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
En het feit dat ie langere tussenpozen neemt tussen twee peuken maakt Brum niet minder verslaafd dan Schaar
IK BEN NIET VERSLAAFD IK KAN STOPPEN WANNEER IK WIL JONGE!quote:Op maandag 11 maart 2013 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
En het feit dat ie langere tussenpozen neemt tussen twee peuken maakt Brum niet minder verslaafd dan Schaar
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK BEN NIET VERSLAAFD IK KAN STOPPEN WANNEER IK WIL JONGE!
Nee hoor, ik ben wel verslaafd, vond het leuk er even een matig cliche doorheen te gooien
Ja. Want als je niet verslaafd bent rook je niet. Het is echt zo simpel als het lijktquote:Op maandag 11 maart 2013 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij rookt soms ook dagen niet, is dat dan verslaafd? Naja wel verslaafd maar anders dan iemand die gaat trillen zonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |