Is echt verneukt he dat werken.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 02:11 schreef KoningStoma het volgende:
Je maakte nog wel een mooie raodkill met je brommer
Spanky in dit topic?quote:Op donderdag 14 maart 2013 01:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Sorry voor het battlefield gefaal af en toe guys, was tijdje geleden dat ik gechopperd heb
Wat ik er tot nu van gespeeld heb zijn het goede maps! Ben zelf wat minder gecharmeerd van Nebandan Flats, maar die heb ik alleen nog maar CTF gedaan, misschien is ie in andere game-modes wel leuk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Spanky in dit topic?!
Is End Game echt zo tof? Ik heb geen premium, maar ik zat te denken om toch die laatste DLC te halen
Hoi Teunquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:14 schreef KneusTeun het volgende:
Vind mooi van battlefield dat ze zo bezig blijven, vind wel weer leuke dlc.
Dagje "vrij" dus goedquote:
Nice, hier hetzelfdequote:
Ben nu de energie aan het verzamelen om een bak thee en een tosti te eten. Daarna weer even op energie komen om aan het werk te gaanquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice, hier hetzelfdeKreeg net bericht dat mijn college van vanmiddag niet doorgaat, dus even lekker een dag vanaf thuis werken
Ik ga zo ook maar eens ontbijten man, ik zit hier in mijn badjas een beetje te lamballenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben nu de energie aan het verzamelen om een bak thee en een tosti te eten. Daarna weer even op energie komen om aan het werk te gaan
Mooie dingenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:55 schreef KneusTeun het volgende:
ik lig nog in bed scrubs te kijken en beetje surfen......
Chill, wat voor soort reclamewerk?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:58 schreef KneusTeun het volgende:
Ik hoef alleen maar wat reclame werk voor klant te doen, dus dat valt dan nog mee.
Flyers dit keer.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Chill, wat voor soort reclamewerk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |