Sorry hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
vorige week hebben jullie niet eens gekeken en nu ineens wel?
Nja er is denk niemand die verwacht dat dit Arsenal, hier nog iets tegen kon doen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Sorry hoor.![]()
Wat is die rosiscky ofzo iets slecht
Mja Robben is dan ook geen Ebecillio.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja er is denk niemand die verwacht dat dit Arsenal, hier nog iets tegen kon doen.
Robben speelt ook weer een fijne wedstrijd
verkeerde club keuze iddquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mja Robben is dan ook geen Ebecillio.
Ik heb Arsenal Munchen wel gekeken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
vorige week hebben jullie niet eens gekeken en nu ineens wel?
Transferstatus veranderen is een optie, een keer aanbieden en iets onder de marktwaarde gaan zittenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick hoe verkoop jij eigenlijk spelers bij FM want ik krijg echt amper geld voor mijn spelers als er überhaupt al interesse is
Doe ik al zelfs als ik spelers gratis aanbied is er geen club die ze wil zwaar frustrerend. Zo heb ik een AMR uit Frankrijk gehaald met Sparta voor gratis maar nu is die pipo ondertussen al 3 miljoen waard en nog wil niemand hem kopenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Transferstatus veranderen is een optie, een keer aanbieden en iets onder de marktwaarde gaan zitten
Clubs moeten hem natuurlijk ook willen hequote:Op woensdag 13 maart 2013 22:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe ik al zelfs als ik spelers gratis aanbied is er geen club die ze wil zwaar frustrerend. Zo heb ik een AMR uit Frankrijk gehaald met Sparta voor gratis maar nu is die pipo ondertussen al 3 miljoen waard en nog wil niemand hem kopen
[ afbeelding ]
Ondertussen al 4.2 miljoen zelfs
Je zou zeggen dat er wel interesse voor is die gast was speler van het jaar in de Eredivisie, wil dat geld graag weer verder investeren in goede jeugdspelers maar zo komen er geen stappen natuurlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Clubs moeten hem natuurlijk ook willen heEn weet niet wanneer je die screenshot hebt gemaakt, maar heeft nog contract tot 2017 dus dan weten de clubs ook wel dat ze flink moeten betalen
Je kan het ook aan je technisch directeur overlaten he
Je kan ook gewoon per speler laten doen he, dus dat hij alleen deze speler probeert te verkopen. Kan je ook nog aangeven wat je minimaal wilt vangenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat er wel interesse voor is die gast was speler van het jaar in de Eredivisie, wil dat geld graag weer verder investeren in goede jeugdspelers maar zo komen er geen stappen natuurlijk.
Wil het graag zelf doen anders loop ik dadelijk het risico dat spelers verkocht worden terwijl ik dat niet wil.
Waar kun je dat doen dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon per speler laten doen he, dus dat hij alleen deze speler probeert te verkopen. Kan je ook nog aangeven wat je minimaal wilt vangen
Wacht ff, hij is speler van het jaar geworden?
Bovenin, in het drop down menu waar je ook een speler kan aanbieden, en dan op de overbodige lijst zetten.quote:
Mjah dan probeer ik hem na dit seizoen wel te verkopen. Is wel een goede spelers maar voor 3 miljoen oid kan ik gewoon een heel nieuwe verdediging halenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bovenin, in het drop down menu waar je ook een speler kan aanbieden, en dan op de overbodige lijst zetten.
Wel onthouden dat de speler er niet blij mee is he
Als je ook al 3mil krijgt voor hem, moet je eerst ff kijken of je wel mag herinvesteren van die 3mil.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mjah dan probeer ik hem na dit seizoen wel te verkopen. Is wel een goede spelers maar voor 3 miljoen oid kan ik gewoon een heel nieuwe verdediging halen
Mag 75% investeren tegenwoordig dus dat zou me wel goed uitkomenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je ook al 3mil krijgt voor hem, moet je eerst ff kijken of je wel mag herinvesteren van die 3mil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |