SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk deze strakke jongens
Moie basisopstelling 11 tegen 11 schalbe penalty corne
realistische grafix motionblur op de bal dikke sliding
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
GTST met Zombies was wel een een top aflevering!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]Helaas niet maar volgende aflevering gaat het loessoe hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb ik met Californication, jezus wat is dat diep gezonkenquote:Op maandag 11 maart 2013 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga een volgende seizoen ook niet meer kijken
Alleen het 1e en 2de seizoen van Cali waren wel oke daarna ging het nergens meer overquote:Op maandag 11 maart 2013 15:10 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat heb ik met Californication, jezus wat is dat diep gezonken
Ik kan er nog steeds wel om lachenquote:Op maandag 11 maart 2013 15:10 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat heb ik met Californication, jezus wat is dat diep gezonken
Totdat je er met 50 km/u doorheen rijdt zonder handschoenenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hele dag sneeuw is toch kei chill
zo hee jij fietst hardquote:Op maandag 11 maart 2013 16:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Totdat je er met 50 km/u doorheen rijdt zonder handschoenen
Dat je zo'n goal maakt, gebeurt al niet veel. Maar dat ik hem 2x in een wedstrijd maak is wel apartquote:Op maandag 11 maart 2013 17:33 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens even filmpje maken van de goal van Nick.![]()
![]()
![]()
![]()
Als er zo tegen mij wordt gescoord kan ik dat wel waarderen. Normaal is het altijd onterecht.
Mixtape 5 al geluisterd?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat je zo'n goal maakt, gebeurt al niet veel. Maar dat ik hem 2x in een wedstrijd maak is wel apart
Die van Mertens was wel sowieso baas
80 is nog kutter!quote:Op maandag 11 maart 2013 16:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mjazekerquote:
Toch wel vet he dat Yellow Claw.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mjazeker ! Had hem vanmiddag op werk ff opgezet
Ja dit wel, maar dat krokobil gezever vond ik dan niet tofquote:
Had gezien ja.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh sold, we krijgen trouwens een gratis game van EA
En nog meerquote:Het komende etmaal is flinke sneeuwval mogelijk in het zuiden. Er kan een sneeuwlaag van meer dan 3 centimeter ontstaan.
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schijnbaar wel, met een of andere dx10 mod.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Had gezien ja.
Crysis 3. Die niemand normaal kan draaien.
Baasjequote:
naar wie?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stuur die naar KSI voor die top 5 goals of the week
http://www.youtube.com/user/KSIOlajidebtquote:
Prima nummerquote:
quote:
wie kent deze nogquote:
Toen was ik 3.5 maand.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:59 schreef Cliffy het volgende:
wie kent deze nog
Black (MTV Unplugged - New York, NY 3/16/1992) (Audio)
Hoe is Crysis mi jong?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:18 schreef KoningStoma het volgende:
Fifa 14 krijgt meer connected features
goeie zaak mooie opstelling 1v1 passen voorzetje
Crysis is kut want ja mijn teammates zijn slecht en bomen ja bomen die komen altijd ineens voor mijn jet jajaja en ja noobs die zogenaamd tegen mij aanvliegen terwijl ik gewoon niet uit mijn doppen kijk XDquote:Op maandag 11 maart 2013 21:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoe is Crysis mi jong?
Nog lekkOr gekwikscoped ?xD
Nopequote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:18 schreef KoningStoma het volgende:
Fifa 14 krijgt meer connected features
goeie zaak mooie opstelling 1v1 passen voorzetje
anti dashboard zijn ze dus, komt allemaal door jou stomaquote:en omdat mensen het soms als een gedoe ervaren om te verbinden met hun maten online of te spelen met andere online gamers die midden in de match stoppen, cheaten of je gruwelijk verslaan
Mensen die dashboarden of non stop games leaven omdat ze "onrecht" word aangedaan moeten ze zo hard mogelijk aanpakkenquote:Op maandag 11 maart 2013 22:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
anti dashboard zijn ze dus, komt allemaal door jou stoma
Na apersquote:Op maandag 11 maart 2013 22:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
anti dashboard zijn ze dus, komt allemaal door jou stoma
Nee joh, final stage begint nuquote:
Ik dacht nagellak en flowerpotsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:50 schreef Rossdale het volgende:
In Weert valt er sneeuw, maar in Boxtel jonguh... in Boxtel regent het bieten!
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:50 schreef Rossdale het volgende:
Sinds Gwen er niet meer komt, is het tegenwoordig een stuk meer een nagellak-neutrale zone gewordenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik dacht nagellak en flowerpots
Wie gaat er nou een 3 round burst shotgun gebruikenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:31 schreef KoningStoma het volgende:
Je vindt het raar dat ze wapens die niemand gebruikt beter maken?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
15 jarig meisje ontmoet #echteliefde
maar 15... is dat niet beetje oudquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ze zat achter de kassa bij de Jan Linders
Ach 17 kan nog wel tochquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nee precies de juiste leeftijd
Gr Gr Nick en MistiQ
Vooral dat 12vs12 op die maps ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:08 schreef KneusTeun het volgende:
Battlefield dik in jets en brommers totally awesome! kortom een grote chaos....
Hoho er zijn nog altijd onzichtbare bomen die je tegenstand biedenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Vooral dat 12vs12 op die maps ja.
Echt chaos.
Dat moet je toch ook gewoon hopen. AC Milan is toch niet leuk om naar te kijken die verdedigen alleen maar.quote:
Enoh had echt niet de 16 gehaald he.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Haha wat een prutser die Niang die had Enoh nog gemaakt
Nu nog even zeggen dat het de beste speler ooit is en je begint verstand van voetbal te krijgenquote:
Nee want CR7.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nu nog even zeggen dat het de beste speler ooit is en je begint verstand van voetbal te krijgen
Mja wie is dan ook een egyptische italiaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die El Shaaraway moet wel zijn haar fatsoenlijk doen ziet er niet uit
Komt best vaak voor hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mja wie is dan ook een egyptische italiaan.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:50 schreef Rossdale het volgende:
Gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sinds Gwen er niet meer komt, is het tegenwoordig een stuk meer een nagellak-neutrale zone geworden
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee precies de juiste leeftijd
Gr Gr Nick en MistiQ
14 aprilquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:45 schreef SoldMayor het volgende:
Wanneer is psv-ajax?
Stel je voor dat het gelijk wordt en dat feyenoord alles wint.
Dan worden ze gewoon kampioen.
THE HORROR
Alle 3 kunnen dit weekend al punten gaan verliezenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feyenoord gaat niet alles winnen net zoals PSV en Ajax
Ik ga er van uit dat Ajax dit AZ makkelijk kan pakkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alle 3 kunnen dit weekend al punten gaan verliezen
Dat dachten ze een paar weken geleden ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat Ajax dit AZ makkelijk kan pakken
Dat was een b team en voor de beker. AZ won trouwens ook nog eens zwaar onverdiendquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat dachten ze een paar weken geleden ook
Daaromquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat was een b team en voor de beker. AZ won trouwens ook nog eens zwaar onverdiend
Tot nu toe is dat wel tof vind ikquote:
Hey Baamzquote:Op woensdag 13 maart 2013 08:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
What's cracking fool?
Ik reed alleen maar rond met de vlag... geen idee waar ik hem moest droppenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tot nu toe is dat wel tof vind ik
Nothin but a G thang, en daar mi baasquote:Op woensdag 13 maart 2013 08:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
What's cracking fool?
Als de tegenstander de vlag heeft, kan je hem idd niet droppenquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik reed alleen maar rond met de vlag... geen idee waar ik hem moest droppen
Hahaha fantastischquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:12 schreef Rossdale het volgende:
Piet! Als we weer Erdingers gaan drinken op het terras, moeten we eigenlijk deze toppertjes van de Geertje-webshop bestellen
http://www.webshopgerardj(...)veren-steentjes.html
De UEFA en de FIFA vinden dit idd niks, want dan krijgen ze geen centjes. Maar goed, dit kunnen ze misschien wel een paar keer doen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:28 schreef Cliffy het volgende:
http://www.nu.nl/sport/33(...)league-opzetten.html
goed plan dit
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:41 schreef Cliffy het volgende:
zou het weer zo'n seniele ouwe drol zijn?
Je denkt laat ik maar op een wedstrijd gokken voor bier ipv met een jongen te zoenen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Arsenal moet winnen levert me een kratje bier op
Sowieso.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:24 schreef KneusTeun het volgende:
F1 stars is in de aanbieding op steam! Die gaat Sold natuurlijk meteen spelen
hihi xdquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je denkt laat ik maar op een wedstrijd gokken voor bier ipv met een jongen te zoenen.
xD
gr gr mistiQ
N-Joy
Behoorlijk ja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat een kut niveau is dit vergeleken bij gisteren
Sorry hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
vorige week hebben jullie niet eens gekeken en nu ineens wel?
Nja er is denk niemand die verwacht dat dit Arsenal, hier nog iets tegen kon doen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Sorry hoor.![]()
Wat is die rosiscky ofzo iets slecht
Mja Robben is dan ook geen Ebecillio.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja er is denk niemand die verwacht dat dit Arsenal, hier nog iets tegen kon doen.
Robben speelt ook weer een fijne wedstrijd
verkeerde club keuze iddquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mja Robben is dan ook geen Ebecillio.
Ik heb Arsenal Munchen wel gekeken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
vorige week hebben jullie niet eens gekeken en nu ineens wel?
Transferstatus veranderen is een optie, een keer aanbieden en iets onder de marktwaarde gaan zittenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick hoe verkoop jij eigenlijk spelers bij FM want ik krijg echt amper geld voor mijn spelers als er überhaupt al interesse is
Doe ik al zelfs als ik spelers gratis aanbied is er geen club die ze wil zwaar frustrerend. Zo heb ik een AMR uit Frankrijk gehaald met Sparta voor gratis maar nu is die pipo ondertussen al 3 miljoen waard en nog wil niemand hem kopenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Transferstatus veranderen is een optie, een keer aanbieden en iets onder de marktwaarde gaan zitten
Clubs moeten hem natuurlijk ook willen hequote:Op woensdag 13 maart 2013 22:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe ik al zelfs als ik spelers gratis aanbied is er geen club die ze wil zwaar frustrerend. Zo heb ik een AMR uit Frankrijk gehaald met Sparta voor gratis maar nu is die pipo ondertussen al 3 miljoen waard en nog wil niemand hem kopen
[ afbeelding ]
Ondertussen al 4.2 miljoen zelfs
Je zou zeggen dat er wel interesse voor is die gast was speler van het jaar in de Eredivisie, wil dat geld graag weer verder investeren in goede jeugdspelers maar zo komen er geen stappen natuurlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Clubs moeten hem natuurlijk ook willen heEn weet niet wanneer je die screenshot hebt gemaakt, maar heeft nog contract tot 2017 dus dan weten de clubs ook wel dat ze flink moeten betalen
Je kan het ook aan je technisch directeur overlaten he
Je kan ook gewoon per speler laten doen he, dus dat hij alleen deze speler probeert te verkopen. Kan je ook nog aangeven wat je minimaal wilt vangenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat er wel interesse voor is die gast was speler van het jaar in de Eredivisie, wil dat geld graag weer verder investeren in goede jeugdspelers maar zo komen er geen stappen natuurlijk.
Wil het graag zelf doen anders loop ik dadelijk het risico dat spelers verkocht worden terwijl ik dat niet wil.
Waar kun je dat doen dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon per speler laten doen he, dus dat hij alleen deze speler probeert te verkopen. Kan je ook nog aangeven wat je minimaal wilt vangen
Wacht ff, hij is speler van het jaar geworden?
Bovenin, in het drop down menu waar je ook een speler kan aanbieden, en dan op de overbodige lijst zetten.quote:
Mjah dan probeer ik hem na dit seizoen wel te verkopen. Is wel een goede spelers maar voor 3 miljoen oid kan ik gewoon een heel nieuwe verdediging halenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bovenin, in het drop down menu waar je ook een speler kan aanbieden, en dan op de overbodige lijst zetten.
Wel onthouden dat de speler er niet blij mee is he
Als je ook al 3mil krijgt voor hem, moet je eerst ff kijken of je wel mag herinvesteren van die 3mil.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mjah dan probeer ik hem na dit seizoen wel te verkopen. Is wel een goede spelers maar voor 3 miljoen oid kan ik gewoon een heel nieuwe verdediging halen
Mag 75% investeren tegenwoordig dus dat zou me wel goed uitkomenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je ook al 3mil krijgt voor hem, moet je eerst ff kijken of je wel mag herinvesteren van die 3mil.
Is echt verneukt he dat werken.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 02:11 schreef KoningStoma het volgende:
Je maakte nog wel een mooie raodkill met je brommer
Spanky in dit topic?quote:Op donderdag 14 maart 2013 01:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Sorry voor het battlefield gefaal af en toe guys, was tijdje geleden dat ik gechopperd heb
Wat ik er tot nu van gespeeld heb zijn het goede maps! Ben zelf wat minder gecharmeerd van Nebandan Flats, maar die heb ik alleen nog maar CTF gedaan, misschien is ie in andere game-modes wel leuk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Spanky in dit topic?!
Is End Game echt zo tof? Ik heb geen premium, maar ik zat te denken om toch die laatste DLC te halen
Hoi Teunquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:14 schreef KneusTeun het volgende:
Vind mooi van battlefield dat ze zo bezig blijven, vind wel weer leuke dlc.
Dagje "vrij" dus goedquote:
Nice, hier hetzelfdequote:
Ben nu de energie aan het verzamelen om een bak thee en een tosti te eten. Daarna weer even op energie komen om aan het werk te gaanquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice, hier hetzelfdeKreeg net bericht dat mijn college van vanmiddag niet doorgaat, dus even lekker een dag vanaf thuis werken
Ik ga zo ook maar eens ontbijten man, ik zit hier in mijn badjas een beetje te lamballenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben nu de energie aan het verzamelen om een bak thee en een tosti te eten. Daarna weer even op energie komen om aan het werk te gaan
Mooie dingenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:55 schreef KneusTeun het volgende:
ik lig nog in bed scrubs te kijken en beetje surfen......
Chill, wat voor soort reclamewerk?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:58 schreef KneusTeun het volgende:
Ik hoef alleen maar wat reclame werk voor klant te doen, dus dat valt dan nog mee.
Flyers dit keer.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Chill, wat voor soort reclamewerk?
Oh, valt nog wel mee dusquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Flyers dit keer.
Maar zo komen er vaak van dat soort dingen voorbij, huisstijlen etc.
Nouja, ben dr altijd wel ff druk mee, omdat ik wel zo probeer te doen dat ik er ook nog wat van leer. En het er ook nog een beetje stijlvol uitziet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh, valt nog wel mee dusBeetje de hipster uithangen op je Mac, beetje flyertje maken en weer terug naar bed
Ligt eraan, simpel kan juist heel doeltreffend zijnquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja, ben dr altijd wel ff druk mee, omdat ik wel zo probeer te doen dat ik er ook nog wat van leer. En het er ook nog een beetje stijlvol uitziet.
Je kan natuurlijk een standaard flyer maken, of je maakt iets wat er toch net even wat aantrekkelijker uitziet.
Wel stom dat soms klanten juist het simpele saaie willen
Ik bedoel simpel alsin standaard.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ligt eraan, simpel kan juist heel doeltreffend zijnEn het is minder werk voor jou
Ach ja, komt vanmiddag wel, net zoals bij mijquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik bedoel simpel alsin standaard.
Simpel mooie en strak kan juist heel moeilijk zijn
Ach ik vermaak me er wel mee, heb alleen nog niet zo'n zin.....
Vanavond lekker in Duitsland monster schnitzels eten! dat is dan wel weer iets om naar uit te kijken!
Nice, kort dagje dan. Weer weinig reserveringen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben niet chagrijnig ik ga zo naar huis
Nee gewoon alles al klaar en besloten lunch waar ik niet veel voor hoef te doenquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice, kort dagje dan. Weer weinig reserveringen?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:05 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.kookjij.nl/recept-holsteiner-schnitzel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is er lekker aan een gepaneerd smakeloos stuk vlees waar je een kilo saus op moet gooien zodat het smaakt?quote:
Dan kan jij gewoon geen schnitzel makenquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is er lekker aan een gepaneerd smakeloos stuk vlees waar je een kilo saus op moet gooien zodat het smaakt?
Ik maak die rotzooi ook niet voor mezelf dat kloptquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan kan jij gewoon geen schnitzel maken
Hubububu ik ben Stef ik hou niet van schnitzels hubububuquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik maak die rotzooi ook niet voor mezelf dat klopt
Rossdale en ik hebben tenminste smaakquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hubububu ik ben Stef ik hou niet van schnitzels hubububu
quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rossdale en ik hebben tenminste smaak
Tsja, een écht goede steak komt namelijk van een jonge dartelende bison van het zuid-amerikaanse vasteland.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:11 schreef KneusTeun het volgende:
Bij een schnitzel aan een simpel gepaneerd stuk vlees denken XD
Nederlanders en schnitzels
En goede steak zeg ik ook geen nee tegen, maar dat is weer leuk dat je er Argentijnse bij toevoegde, omdat Nederlanders hier ook weer hun meerdere moeten bekennen.
Kloptquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tsja, een écht goede steak komt namelijk van een jonge dartelende bison van het zuid-amerikaanse vasteland.
Die Japanse zijn volgens mijn vriendin ook uitstekend! die met bier gevoerd worden etc. Helaas was ik die dag niet aanwezigquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tsja, een écht goede steak komt namelijk van een jonge dartelende bison van het zuid-amerikaanse vasteland.
Wagyuquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die Japanse zijn volgens mijn vriendin ook uitstekend! die met bier gevoerd worden etc. Helaas was ik die dag niet aanwezig
We hadden die CTF toch gewonnenquote:Op donderdag 14 maart 2013 01:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Sorry voor het battlefield gefaal af en toe guys, was tijdje geleden dat ik gechopperd heb
Dat heb ik al vaker gezegd, maar goedquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan kan jij gewoon geen schnitzel maken
Gewoon friturenquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is er moeilijk aan een schnitzel bakken? Je gooit goed wat olie en boter in de pan en gooit die schoenmat in het warme vet.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We hadden die CTF toch gewonnen?
Uhm wtfquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ja true, en nog achievement voor jou meenemen in m'n chopper ook nog!
Moet je de flag carrier in een chopper meenemen, 30 e-penis!quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm wtf? Welke achievement is dat dan?
ik lig in mijn eigen armen te slapenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:00 schreef Cliffy het volgende:
Nichtje ligt nu in m'n armen te slapen <3
Ook romantisch, die sterke armen van jouquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik lig in mijn eigen armen te slapen
goed om te weten, al kan ik niet goed met die choppers vliegen, kills maken lukt welquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Moet je de flag carrier in een chopper meenemen, 30 e-penis!
Picsquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:00 schreef Cliffy het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:00 schreef Cliffy het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pics
En die keeper van mij bij FM wat een prutser
heb ik maar een duim voor nodigquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]Hoeveel armen heb jij, dat je dat ook nog kunt posten?
Dan moet m'n vriendin maar ff langskomen op m'n werk!quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:21 schreef Michhas het volgende:
Al dat gezwets over vlees en niemand die meldt dat het vandaag internationale Steak&Blowjob day is
Om een steak langs te brengen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dan moet m'n vriendin maar ff langskomen op m'n werk!
Stukken beter dan die Aldi-pizza die nu in de oven zit...quote:
Vanwege de smaak natuurlijk, fucking exquisite.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:34 schreef Rossdale het volgende:
Waarom zou je graag een steak willen pijpen miech?
Wat voor pizzaquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Stukken beter dan die Aldi-pizza die nu in de oven zit...
Nee blijkbaar niet...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:32 schreef KneusTeun het volgende:
http://games.fok.nl/review/590045/1/1/50/simcity.html simcity dus niet zo'n harde game?!
Heb je dat ding ooit gegeten? Ik hou het echt niet droog als je die naar binnen hapt manquote:
Wel eens een stukje geproefd, maar niet voor herhaling vatbaarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb je dat ding ooit gegeten? Ik hou het echt niet droog als je die naar binnen hapt man
Voorbeeld?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:37 schreef Rossdale het volgende:
Heeft trouwens iemand van jullie ooit al eens van nintendocore gehoord? Wtf is dat voor muziekBriljant
Holy shit, ik zet dat eerste nummer aan, direct woeste terror door de kamer hier, teringquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:38 schreef Rossdale het volgende:
http://grooveshark.com/#!/album/Chiptunes/3468572
Hard rock / Death metal gemixt met nintendo geluidjes
Ah wacht, was voor ander topic bedoeld
Ik moest zo hard lachenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Holy shit, ik zet dat eerste nummer aan, direct woeste terror door de kamer hier, tering
Probeer die andere link die ik hier boven postte even, die werkmuziekpost. Past wel beter bij jequote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Holy shit, ik zet dat eerste nummer aan, direct woeste terror door de kamer hier, tering
Doet niet veel op mijn mobiel, maar heb het even opgezocht op Youtubequote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:59 schreef Rossdale het volgende:
De werkmuziek van vandaag
http://grooveshark.com/#!/artist/Pornosonic/65682
70's porno muziek, ingesproken door Ron Jeremyquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Doet niet veel op mijn mobiel, maar heb het even opgezocht op Youtube
Haha hippe shit welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
70's porno muziek, ingesproken door Ron Jeremy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |